XXL Nutrition

lekker eten

Bezoekers in dit topic

no limit

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
een hele goede avond,

Ik wil graag weten hoe jullie bijvoorbeeld rijst(zilvervliesrijst) met kip en brocolli wat smaakvoller maken.In mijn werk kan ik geen gebruik maken van een magnetron dus ik ben gedwongen alles koud te eten. Ik vind het koud eten op zich geen probleem maar ik blijf maar kauwen omdat het zo droog is.

Ook heb ik al een volkoren pasta gegeten met kip dat scheelde al iets maar ik probeer in mijn bulk regelmatig af te wisselen van koolhydraat bronnen

ik eet precies het zelfde. zilvervlies reist met gekookte brocoll en kipfilet. ik gooi peper, uien en wat zout tijdens het klaarmaken van me filet. ook een beetje smaakpoeders. je komt er neit ver mee maar ik eet het gewoon op

Zilvervlies kun je lekker maken met een gesauteerd uitje en wat tomatenpuree ( puree een beetje aanfruiten met de ui en tomatenpuree zodat ie ontzuurt en zoet wordt )
De broccoli is echt kickass lekker als je er een beetje japanse soja ( kikkoman ) en echt een super klein beetje suiker over gooit, vervolgens affikken in de oven ( 220 graden ) voor 10 minuutjes.

Je blancheert de broccoli heel kort ( in kokend water gooien ) en dan de soja + suiker erover, dan in de oven. Ik zweer je dat broccoli je lievelingsgroente wordt.

Ik eet dat ook 2 x per dag op mijn werk. En ook gewoon koud.
Wat ik vaak doe is een zakje van die duyvis dipsaus mix poeders door mij rijst roeren vlak na het koken.
Of gewoon een beetje ketchup als het in je macro's past.
Je kan ook denken aan wat kwark mengen met mosterd en kruiden en dat eroverheen/doorheen doen.

Wat ik ook wel doe is tonijn met ei door mijn rijst met broccoli. Ik zorg dan dat het eitje zacht gekookt is. Smaakt ook erg lekker in die combi.

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt ik ga het allemaal proberen bedankt voor de tips :)

Terug
Naar boven