MuscleMeat

lekker gegeten met de kerst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mike

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
74
Waardering
0
ik weet niet hoe het bij jullie is gegaan, maar ik heb best gezondigd tijdens de afgelopen 2 dagen, veel zoete/vette dingen, alcohol en ook niet echt regelmatig gegeten :rolleyes:

achja twee daagjes in het hele jaar moet kunnen toch, ik voel me er nu al weer schuldig over, maarja kan het hebben ben toch ecto ghehe :D

en jullie?
 
ja, heb me er ook niet helemaal aan gehouden ook geen eiwitshakes genomen wel veel en lekker gegeten maar toch weer een KG lichter
 
Niet echt veel andere dingen gegeten dan normaal... :)
 
Ach ja tis maar 1x per jaar kerst/oud-nieuw dus we kijken niet op een callorietje/beetje vet meer :) Woog gisteren met kleren aan 95 kg :grinny:
 
Bulken is nog een 'understatement' :D

Gevulde kippen, kalkoenen, zalm, paling, garnalen, rumcake, chocolade taart, vispastei, cashewnoten, ijstaart, gevulde eieren, huzaren salade, stoofperen, rijst, gegratineerde aardappelen, .....bier, wijn, baco.........whey shake ;)

Morgen lekker trainen :lifter:
 
Ik heb heerlijk gegeten, lekker veel vlees. Voor de rest met de alcohol rustig aan gedaan, totaal 1 glaasje wijn gehad.

Ben nu bezig een bordje brinta na binnen te "gieten" en dan duik ik lekker mijn bed in.
 
WoUz en ik hebben gejunkt met kerst.. we zijn net terug uit disney en het was gezellig :)
Maar nu weer de gezonde kant op..

*denken we* :D

iedereen een fijne kerst gehad?
 
Originally posted by NaiaD
WoUz en ik hebben gejunkt met kerst.. we zijn net terug uit disney en het was gezellig :)
Maar nu weer de gezonde kant op..

*denken we* :D

iedereen een fijne kerst gehad?

Ik heb ook wat gejunkt... Vooral slecht gegeten eigenlijk. Niet eens zo zeer slechte dingen, maar wel te weinig eigenlijk.
Gister ge-steengrilled, dr was een schaal kipfilet over en nog een bak met wat rundvlees, en ze moesten op.. Dus heb ik daar nog een half uur zitten bakken en eten nadat iedereen al klaar was :>
Ik zat heel de kerst bij mn vriendin thuis, en daar eet ik toch altijd wat slecht, omdat ze gewoon een hoop dingen niet in huis hebben :( Probeer dan wel zelf wat mee te nemen etc.
 
Veel vlees e.d. verder veel toastjes met brie, pate, eiersalade etc. Lekker toch. Volgende week nog een dagje oliebollen en dan back to normal.
 
ik ben de afgelopen 2 dagen zelfs 1 kilo afgevallen! :( :mad:
It Sucks 2 be an ecto
 
Kest is toch dé perfecte periode om je eerste bulkperiode (september - december) mee af te sluiten?!
Al 2 kg. bij gekomen de afgelope dagen (spieren natuurlijk :D ) en in januari lekker ff cutten...
 
Ik ben van dnsdag tot donderdag in Duitsland geweest omdat mijn vriendin dus Duits is ( Woont sinds 3 jaar in NL )
En in Duitsland vieren ze kerst dus echt enorm uitgebreid zeg.
Vooral donderdag veel gegeten.
Eerst ontbijt en daarna meteen naar een oma waardat we meteen warm kregen.
Toen we dat binnen hadden kregen we tijdje daarna taart.
Taart eten gaat daar anders als hier, ze bouwen de hele tafel vol en iedereen pakt meerdere stukken.
Heb het maar bij 2 stukken gehouden om toch een beetje mee te doen en niet teveel te eten.
Meteen daarna gingen we naar een om toe, dat was no geen 5 minuten rijden en daar aangekomen kregen we meteen weer taart.
Toen s`avonds nog uitgebreid gegeten.
k heb gewoon wat bakken kwark meegenomen om toch goed aan mijn eiwitten te komen.
Whey was net op toen en moest nog binnen komen.
Is maar goed dat het niet altijd kerstmis is

;)
 
Originally posted by Bram
Ik heb heerlijk gegeten, lekker veel vlees. Voor de rest met de alcohol rustig aan gedaan, totaal 1 glaasje wijn gehad.

Ben nu bezig een bordje brinta na binnen te "gieten" en dan duik ik lekker mijn bed in.
Wauw 1 glaasje wijn, zou je niet gauw wat mariadistel halen?:nut:
 
Back
Naar boven