MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dag liefste mensen,

Ik wilde even laten weten dat ik 0 keer heb getraind sinds de pleuris uitbrak hier in Nederland. En eerlijk: ik heb het écht niet gemist, want ik ben veel te druk met fietsen. Nu de gyms weer open zijn, merk ik dat ik geen zin heb om te gaan trainen en dat ik veel liever mijn fietsje op stap. De gym staat totaal niet meer op mijn prioriteitenlijstje. Ik vind het ook wel prima eigenlijk.

Met een lichaam dat niet meewerkt om te cutten vind ik het heel prettig om met een niet fysiek-gefocuste sport bezig te zijn. Ik zit veel beter in mijn vel en heb veel fietsvrienden gemaakt de afgelopen maanden. Voor nu mag er dus een slotje (LM would you do the honour? :heart: ) op dit log. Wie weet kom ik nog een keer terug om te loggen, maar ik geloof dat ik een nieuwe hobby heb gevonden. :D

Verder blijf ik af en toe hier eens loeren op het forum, want ondanks dat de gym niet meer mijn leven is, vind ik het hier wel gezellig en heb ik hier ook vriendjes en vriendinnetjes gemaakt (you know who you are:heart::heart:).

Dagdag! Veel liefs van Scumbag.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven