MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Das wel hele gekke graskaas :roflol:
Pestokaas :knipoog:
Gras is altijd groener bij de..........................buurvrouw!! :p
gras is altijd groener bij Annie. :yes:
Dan heb jij mijn buurvrouw nog nooit gezien :roflol:

Bekijk bijlage 455133
en zo te zien kunnen we dat ook maar beter zo houden.:haha:
ze lacht wel heel lief als ze dronken is...............pas op voor die groene ogen
Aahaha, jij charmeur! :grinny:
 
Buurvrouw Annie..........dat klinkt goed!! Kom je dan op de koffie?



Dat hoor ik wel vaker....Ooooops!! :o
Ik drink geen koffie, helaas. :coffee: Wel thee en cola zero :D

:hello:

Om even terug te komen op wat je in het logje van HillR zei:
Ben nu ook wel benieuwd waar je profielnaam vandaan komt meis? :)
Een vriend van vroeger noemde me altijd Annie en even later werd het ScumbagAnnie, omdat ik af en toe een beetje venijnig uit de hoek kan komen. :engel:




13-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Glutes/calves/cardio
  • Side lateral steps (met elastiek): 3x20x resistance band (tension 5/5)
  • Hip thrust: 5x5x70kg - MMC, volgende week toch echt met 10 kg omhoog. Was deze week serieus gewoon te lui om extra plates toe te voegen.:emo:
  • Leg press (voeten hoog, duwen vanuit de billen): 4x10x75kg
  • Donkey kicks: 4x10x resistance band (tension 4/5)
  • Cable abduction: 4x10x7kg
  • Standing calf raises: 4x10x35kg
Cardio
45 minuten helling lopen op de loopband. :loopband:

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy:(Four big booty peaches)


Food for thought
Gisteren ging weer lekker. Ik had goede zin, voel me niet zo leeg als vorige week en heb flink doorgeknald. Ik merk dat ik enkel een leeg gevoel krijg wanneer ik cardio doe. Niet omdat ik het haat (oké, een beetje dan), maar omdat mijn energie dan wel helemaal op is. Ik ben altijd blij als de 45 minuten weer om zijn, zodat ik naar huis kan racen en iets in mijn gezicht kan gooien.

Vandaag merk ik dat ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofdje, maar dat heeft een andere reden. Helaas naar een crematie moeten gaan van iemand die veel te vroeg is overleden. Nu op werk dus nogal afgeleid, dus ik zit een beetje te DBB'en (oeps:dunno:) en wat leeghoofdige taken uit te voeren. Dat hoort er helaas ook bij.

Vanavond staan borst + triceps op het programma. Daar heb ik wel weer zin in! Ik ben benieuwd wat ik er vandaag uit kan duwen, maar helaas is mijn standaard spotter (wovano) pas later in de gym. Hopelijk zijn er nog andere geschikte kandidaten, want de sportschool is tegenwoordig leeg in de avond of er dwalen enkele niet-inspirerende mensen rond. En dat kan ik bij een uitdagende bench sessie niet gebruiken. Er moet tegen mij geschreeuwd worden. Er moet iemand staan die er vertrouwen in heeft en dat uitstraalt. Niet iemand die me enkel helpt wanneer het misgaat. Daar heb ik op mentaal vlak helemaal niets aan en dat betekent veelal dat ik niet ga duwen wat ik wil duwen.:help:
 
Wat een zelfkennis hier.. :heart: Ik zal je straks een filmpje sturen met inspirerend geschreeuw in case je geen inspirerende mensen om je heen hebt!

Goeie bootysessie zeg!!! :peachy: me like!!!!!!!!!!
 
Ook goed .....met een low carb reep..:D..........heb je al ingeslagen met de datum/15% aktie?
Wij bestellen altijd via een bedrijfsaccount dus 15% korting is ons een beetje te weinig :p
 
Een vriend van vroeger noemde me altijd Annie en even later werd het ScumbagAnnie, omdat ik af en toe een beetje venijnig uit de hoek kan komen. :engel:

.......hmm!!!! Geen blad voor de mond!! schreeuwen is machteloosheid .....weet-je-wel-hé? :)
 
5x5x70 misschien wat hogere reppies..(3x8-10)...gaan de gluutjes lekker van branden
 
Mooie training weer Annie, zelfs op keto blijf je gewoon doorknallen!
Muchos respect :bow2:

Sterkte met het verlies trouwens, het is niet meer dan normaal dat je daarvan bent afgeleid.
Vanavond kun je alle frustratie eruit trainen ;)
 
GRIP AND RIPPPPPP BABBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY , ROAAAAAWWWRRRRRRRR
 
SCUMBAGannie iedereen begint naar je te schreeuwen....we schreeuwen terug...kan je dat wel aan? :tanden:

Das een mentale preworkout....die reppies vliegen omhoog :pressing:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven