MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat een zelfkennis hier.. :heart: Ik zal je straks een filmpje sturen met inspirerend geschreeuw in case je geen inspirerende mensen om je heen hebt!

Goeie bootysessie zeg!!! :peachy: me like!!!!!!!!!!
IK HEB GEEN FILMPJE ONTVANGEN!!!! :p
.......hmm!!!! Geen blad voor de mond!! schreeuwen is machteloosheid .....weet-je-wel-hé? :)
:D Ik schreeuw niet, ik ben gewoon af en toe een beetje scherp/kattig. :engel: Ik schreeuw enkel en alleen als ik boos ben op wovano, maar dat is is omdat ik een zachte stem heb en hij altijd over me heen buldert hahahaha.:emo:
5x5x70 misschien wat hogere reppies..(3x8-10)...gaan de gluutjes lekker van branden
Trueee, of toch wat meer gewicht. Ik ga denk ik voor de laatste optie. 5x5 vind ik wel een mooie set-up voor hip thrusts.:wl:

Mooie training weer Annie, zelfs op keto blijf je gewoon doorknallen!
Muchos respect :bow2:

Sterkte met het verlies trouwens, het is niet meer dan normaal dat je daarvan bent afgeleid.
Vanavond kun je alle frustratie eruit trainen ;)
Dankjewel, hoor! :D En dat laatste is echt goed gelukt, mede dankzij het DBB-team dat gisteren klaarstond om me aan te moedigen. Dankjewel voor de positieve kreten, marina1975, azerate, Aquaexplo, Bosco55555.

AINT NOTHIN BUT A PEANUT!!
Favoriete BB quote. :cool:
Ook een deel van jezelf ontwikkelen in de sport is weten hoe en wanneer je jezelf net wat meer moet pushen om te doen wat je wilt doen :)
Komt met de tijd en ervaring!
jeppppp. Is ook wel echt gelukt gisteren. :D Zie verslag hieronder!

13-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Chest/triceps/cardio
  • Bench press
    Warming up: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 1x5x35kg
    Working set: 3x7x37,5kg - nog altijd op het schema dat SP1988 in dit logje plaatste. En nog altijd op schema, woepwoep. :cheer:
  • Dumbell flys: 4x10x6kg
  • Push ups: 4x5xBW
  • Around the world:4x10x4kg
  • Triceps kick back: 4x10x4kg
  • Triceps extension: 4x10x19kg
Cardio
45 minuten bergop lopen. :rocker2:

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy:(yaaaaaaaaaaaaaaaaas. Keto is just a state of mind.)


Food for thought
Aittttt, als een strijder liep ik de sportschool binnen en als een strijder verliet ik de sportschool ook weer. :D Ik was moe van een drukke dag, nog altijd een beetje verkouden, maar dat mocht de pret niet drukken. De omstandigheden waren niet optimaal (are they ever, tho? :dunno:), maar ik heb gedaan wat ik moest/wilde doen en was tevreden.

En gelukkig had ik nog een buddy in de sportschool gevonden, die me wel wilde spotten. :D Echt top, want hij begint altijd uit zichzelf te schreeuwen. 'EN OOOOOOOOOOP', 'EN DEZE DOE JE HELEMAAL ZELF, KOM OP DE LAATSTEEEEEEEEE'. Vind ik altijd hysterisch, aangezien ik nog met babygewichten zit te benchen en dan staat er zo'n gigantische kerel achter me te schreeuwen. HAHAHA. Maar het werkt wel, en ik had de juiste mindset vandaag om gewoon door te knallen.

Ohja, en ik kreeg vanochtend een leuk bericht. Vandaag ben ik kennelijk officieel een jaar lid van de DBB-familie. :birthday: Morgen bestaat mijn logje al 1 jaar!

upload_2019-5-15_9-4-35.png


:flexgrin: Keep on grinding, people.
 
Laatst bewerkt:
Goeie gains babe! Fijn dat je zo lekker doorstoomt op keto! :flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

En glad to have you chickie! Op nog vele bodydildoert jaren te gaan!!! :heart:
 
IK HEB GEEN FILMPJE ONTVANGEN!!!! :p

:D Ik schreeuw niet, ik ben gewoon af en toe een beetje scherp/kattig. :engel: Ik schreeuw enkel en alleen als ik boos ben op wovano, maar dat is is omdat ik een zachte stem heb en hij altijd over me heen buldert hahahaha.:emo:

Trueee, of toch wat meer gewicht. Ik ga denk ik voor de laatste optie. 5x5 vind ik wel een mooie set-up voor hip thrusts.:wl:


Dankjewel, hoor! :D En dat laatste is echt goed gelukt, mede dankzij het DBB-team dat gisteren klaarstond om me aan te moedigen. Dankjewel voor de positieve kreten, marina1975, azerate, Aquaexplo, Bosco55555.


Favoriete BB quote. :cool:

jeppppp. Is ook wel echt gelukt gisteren. :D Zie verslag hieronder!

13-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Chest/triceps/cardio
  • Bench press
    Warming up: 1x12x20kg, 1x10x25kg, 1x8x30kg, 1x5x3kg
    Working set: 3x7x37,5kg - nog altijd op het schema dat SP1988 in dit logje plaatste. En nog altijd op schema, woepwoep. :cheer:
  • Dumbell flys: 4x10x6kg
  • Push ups: 4x5xBW
  • Around the world:4x10x4kg
  • Triceps kick back: 4x10x4kg
  • Triceps extension: 4x10x19kg
Cardio
45 minuten bergop lopen. :rocker2:

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy:(yaaaaaaaaaaaaaaaaas. Keto is just a state of mind.)


Food for thought
Aittttt, als een strijder liep ik de sportschool binnen en als een strijder verliet ik de sportschool ook weer. :D Ik was moe van een drukke dag, nog altijd een beetje verkouden, maar dat mocht de pret niet drukken. De omstandigheden waren niet optimaal (are they ever, tho? :dunno:), maar ik heb gedaan wat ik moest/wilde doen en was tevreden.

En gelukkig had ik nog een buddy in de sportschool gevonden, die me wel wilde spotten. :D Echt top, want hij begint altijd uit zichzelf te schreeuwen. 'EN OOOOOOOOOOP', 'EN DEZE DOE JE HELEMAAL ZELF, KOM OP DE LAATSTEEEEEEEEE'. Vind ik altijd hysterisch, aangezien ik nog met babygewichten zit te benchen en dan staat er zo'n gigantische kerel achter me te schreeuwen. HAHAHA. Maar het werkt wel, en ik had de juiste mindset vandaag om gewoon door te knallen.

Ohja, en ik kreeg vanochtend een leuk bericht. Vandaag ben ik kennelijk officieel een jaar lid van de DBB-familie. :birthday: Morgen bestaat mijn logje al 1 jaar!

Bekijk bijlage 455243

:flexgrin: Keep on grinding, people.
That’s the spirit Annie!!!!
En happy 1st birthday! :hb:
 
Ohja, en ik kreeg vanochtend een leuk bericht. Vandaag ben ik kennelijk officieel een jaar lid van de DBB-familie. :birthday: Morgen bestaat mijn logje al 1 jaar!

upload_2019-5-15_9-4-35-png.png


:flexgrin: Keep on grinding, people.
Gefeliciteerd!!

Training ziet er ook goed uit! Geen last van je buik of darmen meer op keto??
 
Awesome dat je zo goed gaat met het BP programma!
Feli met je eerste DBB anniversary :D
 
Goeie gains babe! Fijn dat je zo lekker doorstoomt op keto! :flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

En glad to have you chickie! Op nog vele bodydildoert jaren te gaan!!! :heart:
:D Ik verwacht ergens nog een enorm plateau, maar mag vooralsnog absoluut niet klagen!

:heart:
That’s the spirit Annie!!!!
En happy 1st birthday! :hb:
Merciiii Lien! :grinny:
Gefeliciteerd!!

Training ziet er ook goed uit! Geen last van je buik of darmen meer op keto??
Nouuuuuu, niet geen last. Ik merk namelijk wel dat ik echt niet meer dagelijks naar het toilet kan, terwijl dat eerst wel het geval was. MAARRRR ik loop niet meer continue met een opgeblazen pens/buikpijn. :grinny:
To put it bluntly: ik kan minder vaak kakken, maar heb er minder last van. :roflol:
Awesome dat je zo goed gaat met het BP programma!
Feli met je eerste DBB anniversary :D
Ja he, misschien wordt het nog eens wat met me! :tanden:
Ergens denk ik telkens: gvd, als ik nu niet in een tekort zat, hoe snel zou het dan gaan? Maarja, eerst even die spekkies eraf werken! :eyes:
Pussy weights :D
woepsie, fixed! :angstig:
Dit is echt een educatief artikel...ga dr ff voor zitten
Keto optimaliseert je leverwerking :)

https://keto.nl/keto-lever/
Gelezen! Dankjewel Bos!
Ik ben echt trots op hoe je het doet.:heart:
Naast je werkt iemand bergen carbs en lekker eten naar binnen en jij gaat ondertussen gewoon door en wint nog gewoon aan kracht ook.
Jaja, die Annie toch. Die heeft een wilskracht van een heel leger. :schoot:
Is dat misschien een teken dat ik mijn doelen wel zal gaan halen?

Who knows!
:dunno:
 
Gewichten zijn altijd relatief. Het helpt altijd als mensen naar je kijken, en als ze je dan erdoorheen pushen is dat extra fijn!

Denk dat als je geen gekke dingen gaat doen en progressief blijft overloaden je wel eens verstelt kan raken van hoe snel het met je kracht kan gaan :D
Dan is het alleen een kwestie van met je voeding doen wat je coach zegt en je lichaam wordt daarbij dan alleen maar beter!
 
Laatst bewerkt:
Officieel lid van de DBB-familie? Zitten daar criteria aan dan. :P Als het aan mij ligt, ben je dat allang gezien je dedication, instelling, motivatie, discipline, openheid, volgers, karma en aantal keren 'leuk bevonden'. :hello:

Minder naar de wc moeten kan ook te maken hebben met je kcal-deficit en de weinige vezels die je waarschijnlijk binnenkrijgt. Zolang je hier geen last van krijgt (ik merkte wel goed dat de stoelgang hierdoor wat lastiger kan gaan).

Je bent top bezig en mooi dat je je er goed bij voelt, go on baby! :cheer:
 
Gefeliciteerd!!! :engel:
Ik dank uuuuu! :D
Gewichten zijn altijd relatief. Het helpt altijd als mensen naar je kijken, en als ze je dan erdoorheen pushen is dat extra fijn!

Denk dat als je geen gekke dingen gaat doen en progressief blijft overloaden je wel eens verstelt kan raken van hoe snel het met je kracht kan gaan :D
Dan is het alleen een kwestie van met je voeding doen wat je coach zegt en je lichaam wordt daarbij dan alleen maar beter!
Hehe, jep. Dat is precies wat ik aan het doen ben. Gisteren gebeurden er ook weer goede dingen op squat. Ik blijf me sterk voelen. :flexgrin:
Officieel lid van de DBB-familie? Zitten daar criteria aan dan. :P Als het aan mij ligt, ben je dat allang gezien je dedication, instelling, motivatie, discipline, openheid, volgers, karma en aantal keren 'leuk bevonden'. :hello:

Minder naar de wc moeten kan ook te maken hebben met je kcal-deficit en de weinige vezels die je waarschijnlijk binnenkrijgt. Zolang je hier geen last van krijgt (ik merkte wel goed dat de stoelgang hierdoor wat lastiger kan gaan).

Je bent top bezig en mooi dat je je er goed bij voelt, go on baby! :cheer:
D'awww. Wat een lief berichtje, BB_ :grinny::heart:.

Ik denk dat het momenteel vooral te maken heeft met de hoeveelheid vezels, gezien ik qua kcal zelfs wat meer eet dan gemiddeld met carb cycling. Ik neem sinds drie dagen elke dag 15 gram psyllium husk vezels in plaats van 10 gram. Hopelijk maakt dat wat verschil, maar ik sta er alsnog prima in. Beter geen buikpijn meer (serieus niet meer gehad sinds maandag 6 mei) en minder vaak naar het toilet dan andersom. :o

Gisteren ook weer een heftig goede legday gevlamd. Supertevreden met mezelf. Mag ik soms ook wel eens zijn, toch? :rolleyes:

15-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Legs/cardio
  • Leg extension: 3x15x28kg
  • Squat
    Warming up: 1x12x20kg (dayum, bij deze set voelde ik al dat dit een degelijke sessie ging worden. Feeling strong AF:fire:), 1x5x40kg, 1x5x50, 1x5x55kg, 1x5x60kg
    Working sets: 5x5x65kg - VPR, damn straight bitches! 1,5 week op keto en nog altijd aan het grinden. :1e:
  • Bulgarian split squat: 4x10xBW - do it for the burn:splat:
  • Goblet squat: 4x10x14kg - nog meer burnings:headbang:
  • Stiff leg deadlift: 1x10x20kg, 1x10x30kg, 3x10x40kg
  • Ball leg curl: 3x20xBW - Hammies in de fik:army:
Cardio
Incline op loopband. :loopband: Na een kwartier begon mijn rechtervoet pijn te doen, iets dat ik de dagen daarvoor ook al had. Na de training keek ik ernaar en ontdekte dat er twee blaren onder mijn voet zitten. ??? Waarschijnlijk van mijn powerlift schoenen, want ik was vergeten ze te wisselen toen ik cardio ging doen. For the record: wel die 45 minuten voltooid, cuz I ain't no pussy.:rocker2:

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(yaaaaaaaaaaaaaaaaas. Keto is just a state of mind.)


Food for thought
Vandaag bestaat mijn logje al 1 jaar! Niet dat ik sinds een jaar al even trouw mijn log bijhoud, maar soit. 25 september 2018 is mijn 'echte' jubileum, aangezien ik vanaf dan echt heel braaf en regelmatig ben blijven loggen. Toch leuk dat er alweer een jaar voorbij is en ik ben vooral benieuwd naar wat er komend jaar nog allemaal gaat gebeuren op gebied van kracht, shreddings en mindset. :engel:



Thats it for now! Fijne donderdag, mijn trouwe vazallen. :wave2:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de bal legcurl ook sinds kort in mijn schema. Hij brandt inderdaad erg lekker:D

Kan je een keer een dagmenuutje posten:) Ik ben benieuwd wat je eet!
 
Ik heb de bal legcurl ook sinds kort in mijn schema. Hij brandt inderdaad erg lekker:D

Kan je een keer een dagmenuutje posten:) Ik ben benieuwd wat je eet!
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! Komt 'ie, speciaal voor jou:

1. Eieren, kaas en groente. - Meestal gebruik ik tomaat, want dat vind ik chill. En qua kaas wissel ik af. Ik heb tot nu toe al Old Amsterdam geprobeerd, cheddarkaas en feta. Hieronder wat foto's van de variaties die ik deze week heb gemaakt. Op zondag mag ik als 'cheat' ontbijtspek bij mijn eitjes eten. :)
IMG_20190516_073154.jpg
IMG_20190515_073016.jpg
IMG_20190514_072715.jpg
IMG_20190513_073527.jpg
IMG_20190512_103258.jpg

2. Avocado en tonijn op oliebasis. Meestal prak ik de avocado en gooi ik er citroensap en chilivlokken in.
IMG_20190515_105705.jpg

3. Zalmfilet en groente - speaks for itself.
4. Kip, groente en pesto. - Kipdijfilet ingeruild voor een combi van kipfilet + pesto om aan de vetten te komen. Ik ben erachter gekomen dat mijn liefde voor kipdijfilet enkel onvoorwaardelijk is wanneer ik deze met noodles mag combineren, maar ja keto hé. Dus overgegaan op dit en dit voelt wel als iets dat ik prima voor een lange tijd kan volhouden! Ik heb rode en groene pesto gekocht om een beetje af te wisselen.
5. Komkommer + tonijn op oliebasis.
6. Kip, groente en pesto - same.
7. (Pre bed) caseïne en pindakaas.


En in het weekend mag ik dan op een dag soms wat afwijken. Bv garnaaltjes in plaats van kip, etc. En daarnaast mag ik ook wat ketoproof lekkere dingetjes. Dit weekend wordt dat olijven, fancy feta en amandelen.
IMG_20190512_195958.jpg
 
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! Komt 'ie, speciaal voor jou:

1. Eieren, kaas en groente. - Meestal gebruik ik tomaat, want dat vind ik chill. En qua kaas wissel ik af. Ik heb tot nu toe al Old Amsterdam geprobeerd, cheddarkaas en feta. Hieronder wat foto's van de variaties die ik deze week heb gemaakt. Op zondag mag ik als 'cheat' ontbijtspek bij mijn eitjes eten. :)
Bekijk bijlage 455338 Bekijk bijlage 455339 Bekijk bijlage 455340 Bekijk bijlage 455341 Bekijk bijlage 455342
2. Avocado en tonijn op oliebasis. Meestal prak ik de avocado en gooi ik er citroensap en chilivlokken in.
Bekijk bijlage 455343
3. Zalmfilet en groente - speaks for itself.
4. Kip, groente en pesto. - Kipdijfilet ingeruild voor een combi van kipfilet + pesto om aan de vetten te komen. Ik ben erachter gekomen dat mijn liefde voor kipdijfilet enkel onvoorwaardelijk is wanneer ik deze met noodles mag combineren, maar ja keto hé. Dus overgegaan op dit en dit voelt wel als iets dat ik prima voor een lange tijd kan volhouden! Ik heb rode en groene pesto gekocht om een beetje af te wisselen.
5. Komkommer + tonijn op oliebasis.
6. Kip, groente en pesto - same.
7. (Pre bed) caseïne en pindakaas.


En in het weekend mag ik dan op een dag soms wat afwijken. Bv garnaaltjes in plaats van kip, etc. En daarnaast mag ik ook wat ketoproof lekkere dingetjes. Dit weekend wordt dat olijven, fancy feta en amandelen.
Bekijk bijlage 455344
Nu heb ik honger :P .

Heel lief van je dat je ons bedankt Beste Annie , er zijn een stel ouwe lullen die nog wel eens een glimlach van dit topic krijgen DUS JIJ OOK BEDANKT !
 
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk! Komt 'ie, speciaal voor jou:

1. Eieren, kaas en groente. - Meestal gebruik ik tomaat, want dat vind ik chill. En qua kaas wissel ik af. Ik heb tot nu toe al Old Amsterdam geprobeerd, cheddarkaas en feta. Hieronder wat foto's van de variaties die ik deze week heb gemaakt. Op zondag mag ik als 'cheat' ontbijtspek bij mijn eitjes eten. :)
Bekijk bijlage 455338 Bekijk bijlage 455339 Bekijk bijlage 455340 Bekijk bijlage 455341 Bekijk bijlage 455342
2. Avocado en tonijn op oliebasis. Meestal prak ik de avocado en gooi ik er citroensap en chilivlokken in.
Bekijk bijlage 455343
3. Zalmfilet en groente - speaks for itself.
4. Kip, groente en pesto. - Kipdijfilet ingeruild voor een combi van kipfilet + pesto om aan de vetten te komen. Ik ben erachter gekomen dat mijn liefde voor kipdijfilet enkel onvoorwaardelijk is wanneer ik deze met noodles mag combineren, maar ja keto hé. Dus overgegaan op dit en dit voelt wel als iets dat ik prima voor een lange tijd kan volhouden! Ik heb rode en groene pesto gekocht om een beetje af te wisselen.
5. Komkommer + tonijn op oliebasis.
6. Kip, groente en pesto - same.
7. (Pre bed) caseïne en pindakaas.


En in het weekend mag ik dan op een dag soms wat afwijken. Bv garnaaltjes in plaats van kip, etc. En daarnaast mag ik ook wat ketoproof lekkere dingetjes. Dit weekend wordt dat olijven, fancy feta en amandelen.
Bekijk bijlage 455344
Ziet er allemaal erg lekker uit.
Super dat je je zo goed voelt op keto tot nu toe. Ik hoop echt dat het zo blijft en dat buikpijn vanaf nu voltooid verleden tijd is :)
 
Nu heb ik honger :P .

Heel lief van je dat je ons bedankt Beste Annie , er zijn een stel ouwe lullen die nog wel eens een glimlach van dit topic krijgen DUS JIJ OOK BEDANKT !
:D Eitjes zijn zo gemaakt, Azzy! Ik eet ze elke ochtend. Echt heerlijk om wat eerder uit mijn bedje te springen om vervolgens op mijn gemakje die eitjes te maken en te happen. Normaal gesproken giiude ik heel snel havermout naar binnen of ontbeet ik op werk, maar eerlijk is eerlijk: op deze manier voel ik me elke ochtend de koning te rijk. :engel:
Ziet er allemaal erg lekker uit.
Super dat je je zo goed voelt op keto tot nu toe. Ik hoop echt dat het zo blijft en dat buikpijn vanaf nu voltooid verleden tijd is :)
Ik mag niet klagen! :knipoog: En dat hoop ik ook! Het zal heus nog wel eens opspelen als ik bv een dagje gecheat heb, maar het zou top zijn als het nu in ieder geval onder controle is.

Gefeliciteerd met je jubileum!
Thanks KategorieC :flexing:

16-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Shoulders/abs/cardio
  • Opwarmen - Front raise plate 3x10x5kg
    DB shoulder press 1x10x6kg, 1x8x8kg,1x5x10kg
  • Military press: 5x5x20kg - Ik voelde tijdens opwarmen al dat ik snel vermoeide schouders had. ??? God damn it, ging die 22,5kg deze week het weer niet worden. Ik weet niet hoe het komt, maar die MP's zijn qua gewicht/reps altijd zo veranderlijk. De ene week lukt het me om 5+ herhalingen met 22,5kg te doen en de andere week ben ik blij met 5x5x20kg. Boy Breed heeft me aangeraden om wat minder op te warmen, dus dat ga ik volgende week eens doen. Misschien dat dat werkt en dat ik mijn schouders toch al heb uitgeput voordat ze überhaupt aan de belangrijkste oefening moeten geloven. :dunno:
  • Face pull: 1x10x20kg, 4x10x30kg
  • Incline side raises: 1x10x4kg, 1x8x6kg, 2x10x4kg
  • Front raise (schijf): 4x8x10kg
  • Russian twist: 3x15x4kg
  • Crunches: 3x15xBW
  • Een of ander buikspierapparaat (donno): 3x15x?random weerstand, whatever:p
Cardio
Incline op loopband met echt enorme, gigantische, reusachtige tegenzin. :lol: Ik was moe, had nog pijn aan mijn voet door die blaren, maar heb me er uiteindelijk toch doorheen geworsteld.:pressing:


Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy:(Matig enthousiast, maar toch eruit gehaald wat ik kon)


Food for thought
Dit is denk ik de minst mooie training van de week geweest. Die zitten er ook nog gewoon bij. Voorheen kon ik me er dan altijd helemaal in vastbijten en bleef het door mijn hoofd spoken. Nu, nadat ik mijn target op MP niet had gehaald, heb ik gewoon net zo hard mijn best gedaan op de rest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet sta te springen om de resultaten, maar ben alsnog tevreden omdat ik mezelf wel gepusht heb.

Gisteravond had ik wel echt honger, nadat ik na mijn training gegeten had. Dat is af en toe wel moeilijk. Maar ik mag zaterdag of zondag weer een beetje lekkere dingetjes van mezelf bikken, dus ik heb iets om naar uit te kijken. Ik denk dat het deze week olijven, feta en gerookte amandelen (beetje, want daar zitten helaas wel wat carbs in) gaat worden. Of misschien toch iets anders. Ik had ook een tof recept gezien waarbij je ketoproof nacho's kon maken met amandelmeel. Ook wel leuk om zoiets eens uit te proberen en dan met tien kilo kaas en guac en zure room enzo... :D Conclusie: ik ben er nog niet uit. :roflol:


Almost weekend:wave2:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven