Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
16-5-2019
Food: 1800kcal op keto babyyy
Train: Back/biceps/cardio
  • Deadlift
Warming up: 1x10x50kg, 1x8x60kg, 1x5x70kg
Working set: 3x7x80kg
Vorm verbetert zich nog altijd. Dit was de laatste werkset, dus vermoeidheid was al aanwezig. Ik ben niet tevreden met de vorm vanaf de derde herhaling. Een beetje sloppy, foei. :finger:
Straight arm pull down: 4x10x35kg
Dual cable pull down (unilateral gewichten): 1x10x22kg, 4x10x30kg
Bent over barbell row: 1x10x20kg, 4x10x30kg
Hyper extension: 3x10xBW
Hammer curl: 1x10x4kg, 4x8x6kg
Pose curls: 4x8x10kg

Cardio
Weuw, deze 45 minuten vlogen voorbij! Voor ik het wist, was ik klaar. :D

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:(tevreden:D)


Food for thought
Moe, maar tevreden. 5/5 trainingen zitten erop, dus het enige wat ik dit weekend ga doen is chillen en zorgen dat ik rond de 10.000 stappen zit.

Hier nog twee verse kiekjes, eentje met wovano.
IMG_20190517_193248.jpg
IMG_20190517_193958.jpg



 oké, daaaaag. :heart::heart:
 
Goeie deadlifts! Twee tips van mij:
Ik zie dat de bar best wel ver van je schenen af ligt. Je kan proberen je voetenstance wat breder te nemen zodat je knieën meer vertical staan.
Sowieso proberen je knieën wat meer naar buiten te duwen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zie trouwens nu Radar op NPO1 (Radar Extra: Cholesterol); het gaat o.a. over een ketogeen dieet. Wellicht interessant om terug te kijken, ook al is het vrij oppervlakkig. :)
 
Jullie zijn een mooi duo!
d'awwww, thanks Sweatdaily :engel:
Goeie deadlifts! Twee tips van mij:
Ik zie dat de bar best wel ver van je schenen af ligt. Je kan proberen je voetenstance wat breder te nemen zodat je knieën meer vertical staan.
Sowieso proberen je knieën wat meer naar buiten te duwen :(
aitaitait, hier heb ik zeker wat aan! Dankjewel, pizzaatje. :heart::heart:

Ik zie trouwens nu Radar op NPO1 (Radar Extra: Cholesterol); het gaat o.a. over een ketogeen dieet. Wellicht interessant om terug te kijken, ook al is het vrij oppervlakkig. :)
Ik zal eens checken of ik het kan terugkijken. Ben benieuwd! Ik heb her en der in ieder geval ook al gelezen dat keto invloed heeft op je cholesterol.:eyes:

16-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Glutes/calves/cardio with my sestraaa:D
  • Side lateral steps (met elastiek): 3x15x Resistance band 5/5
  • Hip thrust: 5x5x80kg
  • Leg press (voeten hoog, duwen vanuit de billen): 4x10x75kg
  • Donkey kicks: 4x10x Resistance band 4/5
  • Cable abduction: 4x10x10kg
  • Standing calf raises: 4x10x35kg
Cardio
AIT, back on track. Vanaf deze week ga ik de intensiteit van mijn cardio weer opvoeren naar mijn oude niveau. Summer is coming en ik heb geen tijd voor gejank en gezeur. :p

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy:(Was leuk om weer eens met sestra te trainen, maar deze fitgirltraining is echt niet mijn favoriet)

Food for thought
Eerste train van deze week zit er alweer op! Ik merk wel dat ik deze booty/kuit training echt niet leuk vind. Er zit voor mij weinig uitdaging in met allemaal van die typische fitgirldingen. Gelukkig wilde mijn zus wel meedoen gisteren, dus we hebben het in ieder geval een beetje gezellig kunnen houden.
Best grappig hoe erg we inmiddels qua lichaamsbouw verschillen, ook al zijn we tweelingzussen. Voorheen hadden we eigenlijk ongeveer dezelfde bouw. Zij is iets langer en ik heb naar verhouding een smallere taille, maar verder is onze bouw heel erg gelijk. Inmiddels is zij vooral bezig met wielrennen en daarnaast wat andere cardio (sportschool als het slecht weer is). Ik ben natuurlijk full on met gewichten bezig en gebruik cardio als middel om te cutten. Gisteren dus voor de grap een foto op de leg raise machine gemaakt, en het verschil is echt groot. Allebei wel gezegend met prima booty genen, though. It's in the family. :eyebrow:
inCollage_20190520_221744734.jpg


Fijne dinsdag allemaal! Annie out. :wave2::hoody:
 
Laatst bewerkt:
:peachy::peachy:

Er is altijd wel een training waar je iets minder zin in hebt, perfect dat je die als eerste in de week plaatst.
Dan ben je er al vanaf en kan je er vol voor gaan de rest van de week :D
 
Gains baby!

Wat zie je er goed uit! :peachy:
 
Goede billen allebei inderdaad!:peachy::peachy:

Voor de rest was ik dus te afgeleid om te lezen..
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Hip thrust: 5x5x80kg

Damn dit is echt sterk werk wijfie!! :)

Dus er loopt nog zo'n stuiterballetje rond net als jij? :D
Wat leuk samen sporten...dagen jullie elkaar ook wat uit?
 
Leuk die vergelijking!

Ik ben echt heel anders gebouwd dan mijn zus. Ik heb iets meer van mijn Aziatische vader geërfd (dunne, lange ledematen.. geen kuiten:treuren:) en wat minder van mijn oer Hollandse moeder (zij heeft korte dikke spieren).
 
Tweelingzussen dus! Ik schrok ook serieus van de gelijkenis toen ik op insta op het profiel van je zus keek, dit verklaart het :p
 
:peachy::peachy:

Er is altijd wel een training waar je iets minder zin in hebt, perfect dat je die als eerste in de week plaatst.
Dan ben je er al vanaf en kan je er vol voor gaan de rest van de week :D
Ja, precies. Zo sta ik er ook in. Daarna volgen er eigenlijk bijna alleen maar leuke trainingen! Schouders/abs vind ik na de maandagtraining het minst leuk, maar ook daar beleef ik nog wel enige vorm van plezier aan.:D
Gains baby!

Wat zie je er goed uit! :peachy:
We zijn goed op weg! Helaas komt dit cut/kut gebeuren wel echt met enorme ups en downs op mentaal vlak.
De ene dag zit ik op de bank bij wovano te snotteren en te snikken dat ik nog altijd een dikzak ben en de andere dag denk ik: ach, it ain't so bad. :roflol:
Hij wordt inmiddels helemaal gek ervan. En ik kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven. :eyes:
Goede billen allebei inderdaad!:peachy::peachy:

Voor de rest was ik dus te afgeleid om te lezen..
HAHAHA :haha: gekkie!
Damn dit is echt sterk werk wijfie!! :)

Dus er loopt nog zo'n stuiterballetje rond net als jij? :D
Wat leuk samen sporten...dagen jullie elkaar ook wat uit?
Mwoa, in die 80kg zit nog wel ruimte voor meer. Maar omdat mijn zus meetrainde en minder gewicht deed, had ik geen zin om duizend schuiven te wisselen en te laden.:emo:
Leuk die vergelijking!

Ik ben echt heel anders gebouwd dan mijn zus. Ik heb iets meer van mijn Aziatische vader geërfd (dunne, lange ledematen.. geen kuiten:treuren:) en wat minder van mijn oer Hollandse moeder (zij heeft korte dikke spieren).
Iedereen is natuurlijk anders. Inmiddels verschillen mijn zus en ik, zoals je kunt zien, ook enorm. Ik heb jarenlang gedacht dat ik meer zoals zij wilde zijn, want zij is een stuk dunner. Maar inmiddels ben ik blij dat ik Annie ben. :D
Zorg dat je dingen zoekt waar je trots op bent. Kuiten of niet, je hebt absoluut een fysiek waar je trots op mag zijn hoor! Ik zou er zo voor tekenen.:cool:
Tweelingzussen dus! Ik schrok ook serieus van de gelijkenis toen ik op insta op het profiel van je zus keek, dit verklaart het :p
Hahaha, ja, eeneiige tweelingzussen zelfs! Dat verklaart dan ook gelijk waarom je ons zo op elkaar vindt lijken. ;)

Gisteren een heel degelijke train neergezet, zie hieronder! :cheer:

21-5-2019
Food
: 1800kcal op keto babyyy
Train: Chest/triceps/cardio
  • Bench press
    Warming up: 1x12x20kg, 1x10x27,5kg, 1x8x35kg
    Working set: 5x5x40kg - VPR baby! Hell yes. Na een dikke maand buffelen, heb ik eindelijk die 5x5 op 40 kilo eruit geknald. :wl:Hij voelde best nog solid. De allerlaatste rep kwam wel uit mijn tenen, maar soit. Next up? Langzaam richting de 50. :D
    Deze gains zijn mede mogelijk gemaakt door SP1988. Waarvoor dank! :D
  • Dumbell flys: 4x10x6kg
  • Push ups: 4x6xBW - +1 rep op elke set.:flexing:
  • Around the world: 4x10x4kg
  • Triceps kick back: 4x10x4kg
  • Triceps push down: 4x10x20kg
Cardio
Hophophop, op de loopband met 6km/h en 10% helling. BURN, BABY, BURNNNNN.:fire:

Today's peachy points
:peachy::peachy::peachy::peachy::peachy:
(dikvetmegagigantischteringtyfus tevreden:1e:)

Food for thought
Weinig te vermelden hier. Keto gaat goed. Ik voel me nog altijd even sterk en heb niet echt het idee dat ik kracht inlever.
Wel ben ik ook heel streng voor mezelf. Ik weiger namelijk kracht in te leveren. Daar neem ik simpelweg geen genoegen mee. Dat zorgt af en toe voor extreem pittige sessies, maar ik worstel me er keer op keer doorheen. Ik wil blijven groeien in kracht, dus ik weet wat me te doen staat.

SUMMER IS AROUND THE CORNER BITCHES, WORK ITTTT. :pressing::heart:
 
Ik ben trots op je doorzettingsvermogen :cheer:

Ja... die onzekerheid en kutdagen die blijven toch... ik doe dit nu al een paar jaartjes, maar ik ken die struggles nog altijd maar al te goed.. :eyes: Je zou denken dat dat beter wordt...

Daarom blijven wij het gewoon zeggen: YOU LOOK SMOKIN' HOT BABE!

Je hebt al zoooooooooooooooveel progressie gemaakt, everything is only getting better :flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:
 
We zijn goed op weg! Helaas komt dit cut/kut gebeuren wel echt met enorme ups en downs op mentaal vlak.
De ene dag zit ik op de bank bij wovano te snotteren en te snikken dat ik nog altijd een dikzak ben en de andere dag denk ik: ach, it ain't so bad. :roflol:
Hij wordt inmiddels helemaal gek ervan. En ik kan hem eerlijk gezegd geen ongelijk geven. :eyes:
Dit ga ik onthouden, je geeft nu gewoon zelf toe hoe de vork in de steel zit.:hamer:
 
Annie’s gemoedstoestand kan van minuut tot minuut omslaan van alles is gezellig tot iedereen moet dood. Dus of dat een vrouwending of een Annieding is weet ik niet.
hm!! laat ze maar ff afkoelen dan.....en vooral niet tegenspreken haha...gewoon wachten op het juiste moment..dan is ze weer jouw liefje :)
(we hebben allemaal een gebruiksaanwijzing...bij sommigen moet je zelfs 3x lezen)
 
Niet iedereen komt met een gebruiksaanwijzing ;)
 
............kom je vanzelf achter hha
 
Yes helemaal waar! Je genen kun je natuurlijk niet veranderen, wel wat je ermee doet:)

:banana::banana::banana: congratz met je VPR:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven