MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Trouwens, waarom zou ik hem niet om voedingsadvies vragen. Hij volgt misschien niet het meest conventionele clean schema dat er is, maar hij heeft echt wel een goed fysiek.
Dus voor trainingstips ga je ook af op het advies van de grootste BB-er die er in de sportschool rondloopt?
 
Skatermarvin om voedingsadvies vragen. :roflol::roflol:
Geloof mij...ik weet wel hoe het moet..

Dat ik het zelf niet doe is een tweede..
Ik heb hem helemaal niet om voedingsadvies gevraagd. Hij deelde wat wijze woorden op insta, omdat ik er even doorheen zat.

Trouwens, waarom zou ik hem niet om voedingsadvies vragen. Hij volgt misschien niet het meest conventionele clean schema dat er is, maar hij heeft echt wel een goed fysiek. Clean of niet, Skatermarvin weet echt wel waarmee hij bezig is. #mirin
Thanks! En graag gedaan..voel je je vandaag alweer beter?

Dus voor trainingstips ga je ook af op het advies van de grootste BB-er die er in de sportschool rondloopt?
Die zal vast meer weten dan een skère ecto met abs..of zo een buy-asian betweter
 
Dat ik het zelf niet doe is een tweede..
Thanks! En graag gedaan..voel je je vandaag alweer beter?
Jep:) de weegschaal gaf vanochtend weer een mijlpaal aan. Net onder de 75 nu, wat betekent dat ik 15 kg kwijt ben. En dat betekent ook dat ik (naar schatting) zo ongeveer op de helft zit. Én ik ben weer 1,1 kilo kwijt ten opzichte van vorige week. Dus ik mag echt niet klagen. :rolleyes::p

Dus voor trainingstips ga je ook af op het advies van de grootste BB-er die er in de sportschool rondloopt?
Nee hoor;)
De enige aan wie ik normaal gesproken trainingstips vraag is wovano. Lekker efficiënt, gezien we samenwonen en meestal samen naar de sportschool gaan. Wel eigen trainingschema's obviously.
 
Jep:) de weegschaal gaf vanochtend weer een mijlpaal aan. Net onder de 75 nu, wat betekent dat ik 15 kg kwijt ben. En dat betekent ook dat ik (naar schatting) zo ongeveer op de helft zit. Én ik ben weer 1,1 kilo kwijt ten opzichte van vorige week. Dus ik mag echt niet klagen. :rolleyes::p

Nice. gaat lekker hard zo te horen! Wat fijn!:D
:cheer:
 
Ik heb hem helemaal niet om voedingsadvies gevraagd. Hij deelde wat wijze woorden op insta, omdat ik er even doorheen zat.

Trouwens, waarom zou ik hem niet om voedingsadvies vragen. Hij volgt misschien niet het meest conventionele clean schema dat er is, maar hij heeft echt wel een goed fysiek. Clean of niet, Skatermarvin weet echt wel waarmee hij bezig is. #mirin
Haha, ik zat ook maar een beetje te geinen. :D Ondanks zijn gemarvin, weet hij inderdaad altijd shredded te blijven en te compenseren, respect daarvoor. Hij weet in ieder geval hoe cheats en etentjes goed te passen binnen een schema waarbij je netto nog steeds binnen je macro's blijft over de week, dat zou ik niet op die manier kunnen. :D
 
Dus voor trainingstips ga je ook af op het advies van de grootste BB-er die er in de sportschool rondloopt?
Nee hoor;)
De enige aan wie ik normaal gesproken trainingstips vraag is wovano. Lekker efficiënt, gezien we samenwonen en meestal samen naar de sportschool gaan. Wel eigen trainingschema's obviously.
Ik ben ook direct de grootste BB-er die rondloopt in de sportschool dus praktisch gezien heb je wel gelijk :p
grapje, maar tegenwoordig wel een van de grootste denk ik
 
Nice. gaat lekker hard zo te horen! Wat fijn!:D
:cheer:
Dankjewel girrrrl! Ja, mijn dagje kan echt niet stuk vandaag. En ik pas ook nog eens in een broek die al 1,5 jaar niet meer paste. WOEHOEEEE.
Wel lichtelijk manisch, dit. Gisteren depri want honger en negatieve gedachtes. Vandaag over the top blij.
Himmelhoch jauchzend und zum Tode betrübt
Haha, ik zat ook maar een beetje te geinen. :D Ondanks zijn gemarvin, weet hij inderdaad altijd shredded te blijven en te compenseren, respect daarvoor. Hij weet in ieder geval hoe cheats en etentjes goed te passen binnen een schema waarbij je netto nog steeds binnen je macro's blijft over de week, dat zou ik niet op die manier kunnen. :D
Exaaaact. Vind ik ook bewonderenswaardig. Voor mij werkt dat overigens ook niet. Ik zit op een strak schema en een keer per maand max cheat ik.
Wellicht dat ik wat minder streng zou zijn als ik aan het bulken was of niet nog zo'n lange weg had te gaan, dat weet ik niet.
Ik ben ook direct de grootste BB-er die rondloopt in de sportschool dus praktisch gezien heb je wel gelijk :p
grapje, maar tegenwoordig wel een van de grootste denk ik
Ben je dan toch een van die gespierde baboons?;)
Grapje he, ONELUV.:heart:
 
Zooooo, effe de laatste training van week 43 geknald. Ik deadlifte iedereen de moeder en zag in de spiegel plotseling mijn triceps tevoorschijnkomen. Kennelijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Verder ook nog een aardig pompje in mijn pudding armen.

Zondag 28 oktober - WK43-PULL-B
Deadlift
1x10x40kg
1x5x50kg
4x5x60kg

DB row
4x12x10kg

Wide hammer grip pull down
4x12x25kg

DB rear delt flyes
4x12x3kg

Straight arm pull down
2x10x30kg
1x8x30kg (toen begon de uitvoering nogal slordig geworden. Laatste setje effe terug naar een lager gewicht dus. :o)
1x12x27kg

EZ bar bicep curl
2x12x10kg
1x10x10kg
1x8x10kg (damn, dit is wel effe pittig hoor. Eerste keer dat ik deze curly wurly oefening deed. Lekker lachen!:roflol:)

Rope curls
1x12x10kg (Light weight, upgrade voor de pomp :tanden:)
3x10x13kg


 
En na de training had ik een aardig pompje in mijn armen. Het leek net alsof ik biceps had. :emo::clown: Dus stiekem effe een bisaps picca gemaakt. Mini gun incoming.

IMG_20181028_134825.jpg
 
Vandaag echt moe na een korte nacht met slechte slaapkwaliteit. Heeft iemand nog tips voor een betere nachtrust? Ik heb al fanalen geprobeerd en heb er van kleins af aan last van. Ik merk echter dat ik het steeds slechter trek om telkens zo rot te slapen. Het zou echt top zijn om eens een nacht door te slapen zonder 849383290 keer wakker te worden. Iemand tips? Ik heb tot dusver melatonine, valeriaan, slaapthee gebruikt. Mijn laatste poging is wietolie, legale variant (zonder THC dus). Ik gebruik het liefst natuurlijke middelen.

Ik werd dus ook matig enthousiast van mijn leg day vandaag, maar heb mijn routine wel braaf afgemaakt. Mét tegenzin, dat wel. Cardio was echt alsof ik me in de diepste krochten van de hel begaf, maar ook dat heb dan maar gedaan. Niet met een glimlach, maar wel echt vethard doorgeramd met mijn foute playlist op Spotify. Zometeen op tijd naar bed en de slaapfee vragen of ze me een nachtje wil laten doorslapen.

Enfin, le training:

Maandag 29 oktober - WK44-LEGS-A
BARBELL SQUATS
5x10x20kg (alleen barbell. Ik had grootse plannen, maar ik had er de kracht niet voor vandaag.:fa:)

LEG PRESS
4x10x60kg

FRONT LUNGES
4x12

LEG EXTENSION
4x10x28 (1 sec. hold for the burn. :D)

LEG CURL - UNILATERAL
4x12x20kg

CABLE HIP ABDUCTOR
4x12x5kg (:oDeze oefening doe ik al weken, maar blijft echt zwaar op 5 kg. WTF)

CABLE KICKBACKS
4x12x10kg

SEATED CALF RAISES
4x12x25kg

+ 45 minuten stationary bike, 20 km gefietst.
 
Vandaag echt moe na een korte nacht met slechte slaapkwaliteit. Heeft iemand nog tips voor een betere nachtrust? Ik heb al fanalen geprobeerd en heb er van kleins af aan last van. Ik merk echter dat ik het steeds slechter trek om telkens zo rot te slapen. Het zou echt top zijn om eens een nacht door te slapen zonder 849383290 keer wakker te worden. Iemand tips? Ik heb tot dusver melatonine, valeriaan, slaapthee gebruikt. Mijn laatste poging is wietolie, legale variant (zonder THC dus). Ik gebruik het liefst natuurlijke middelen.

Ik werd dus ook matig enthousiast van mijn leg day vandaag, maar heb mijn routine wel braaf afgemaakt. Mét tegenzin, dat wel. Cardio was echt alsof ik me in de diepste krochten van de hel begaf, maar ook dat heb dan maar gedaan. Niet met een glimlach, maar wel echt vethard doorgeramd met mijn foute playlist op Spotify. Zometeen op tijd naar bed en de slaapfee vragen of ze me een nachtje wil laten doorslapen.

Enfin, le training:

Maandag 29 oktober - WK44-LEGS-A
BARBELL SQUATS
5x10x20kg (alleen barbell. Ik had grootse plannen, maar ik had er de kracht niet voor vandaag.:fa:)

LEG PRESS
4x10x60kg

FRONT LUNGES
4x12

LEG EXTENSION
4x10x28 (1 sec. hold for the burn. :D)

LEG CURL - UNILATERAL
4x12x20kg

CABLE HIP ABDUCTOR
4x12x5kg (:oDeze oefening doe ik al weken, maar blijft echt zwaar op 5 kg. WTF)

CABLE KICKBACKS
4x12x10kg

SEATED CALF RAISES
4x12x25kg

+ 45 minuten stationary bike, 20 km gefietst.
vergeet je gun show niet beste annie :p
 
Welke variant van melatonine heb he ingenomen? Er bestaat namelijk een extra sterke, met die had ik letterlijk moeite om mijn ogen open te houden.

Verder bestaat er ook nog valdispert, heb je ook sterke varianten van.

En anders thc olie met wiet...?
 
Welke variant van melatonine heb he ingenomen? Er bestaat namelijk een extra sterke, met die had ik letterlijk moeite om mijn ogen open te houden.

Verder bestaat er ook nog valdispert, heb je ook sterke varianten van.

En anders thc olie met wiet...?
Op dit moment gebruik ik melatonine van Optimum Nutrition, maar ik heb ook andere A-merken geprobeerd. Daarnaast heb ik ooit melatonine van Kruidvat huismerk geprobeerd, maar dat was inderdaad zo'n extreem lage doseringen.
Valdispert heb ik ook geprobeerd, inclusief de sterke variant. Maar dat maakte bij mij helaas geen verschil.

Met behulp van de melatonine lukt het me om relatief snel in slaap te vallen, maar het doorslapen is echt een probleem. Ik word heel veel wakker en mis elke nacht diepe slaap. Daardoor voel ik me overdag geradbraakt.

THC-olie met wiet is verboden, had ik ergens gelezen. ??? Zwarte markt dan maar? ;):p
 
3 Mg melatonine
 
Op dit moment gebruik ik melatonine van Optimum Nutrition, maar ik heb ook andere A-merken geprobeerd. Daarnaast heb ik ooit melatonine van Kruidvat huismerk geprobeerd, maar dat was inderdaad zo'n extreem lage doseringen.
Valdispert heb ik ook geprobeerd, inclusief de sterke variant. Maar dat maakte bij mij helaas geen verschil.

Met behulp van de melatonine lukt het me om relatief snel in slaap te vallen, maar het doorslapen is echt een probleem. Ik word heel veel wakker en mis elke nacht diepe slaap. Daardoor voel ik me overdag geradbraakt.

THC-olie met wiet is verboden, had ik ergens gelezen. ??? Zwarte markt dan maar? ;):p

Ja is wel verboden maar werkt prima. Stuur eventueel pb haha
 
vergeet je gun show niet beste annie :p
Sorry, Azerate. Ik trainde mijn benen, dus dan zou een foto van mijn Buns gepaster zijn. Maar dat heb ik jullie maar niet aangedaan. :moon:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven