MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik hou er van :D
 
en wat heb je er aan om sterk te zijn

tenor.gif
 
Hoiiiiiiii:wave2:

Ik moet iets bekennen. Ik heb cardio geskipt vandaag en voelde me er aanvankelijk nogal schuldig over. :(
Zo goed als het al weken/maanden ging met mijn PDS, zo kut gaat het deze week. Ik loop continue met een opgeblazen buik rond en het doet zeer. Ik word er niet alleen fucking chagrijnig van (want ik voel me een vadsige sumoworstelares), maar het maakt me ook heel vermoeid. Het is klote, maar er valt helaas vrij weinig aan te doen.
Daardoor vereiste het deadliften heel veel energie en tijd. Toen wovano al klaar was met zijn hele krachttraining, was ik niet eens op de helft. Dus deze keer maar even geskipt en dan in het weekend inhalen.:engel:
Deadliften ging ondanks dat wel heel goed, zie de training hieronder.

Donderdag 13 december - WEEK50-PULL-A
Deadlift
1x10x50kg
1x8x60kg
1x5x65kg
4x3x70kg (Mijn laatste set deed ik met riem, voor de allereerste keer ooit. Dat maakte een wereld van verschil. Ik ga er dus ook eentje bestellen, zodat ik misschien ECHTECHTECHT 100 kilo kan deadliften. WOEEEEEEEWWHOEEEE:cheer:)

BB bent over row
4x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x12x30kg

DB hammer as DB bicep curl
1x12x4kg ss 1x12x4kg
1x8x6kg ss 1x8x6kg (stom dat de dumbbells niet per kilo omhooggaan)
2x12x4kg ss 2x12x4kg

&&& nu snel naar bed, zodat ik morgen weer de energieke Annie ben. :banana:
 
Hoiiiiiiii:wave2:

Ik moet iets bekennen. Ik heb cardio geskipt vandaag en voelde me er aanvankelijk nogal schuldig over. :(
Zo goed als het al weken/maanden ging met mijn PDS, zo kut gaat het deze week. Ik loop continue met een opgeblazen buik rond en het doet zeer. Ik word er niet alleen fucking chagrijnig van (want ik voel me een vadsige sumoworstelares), maar het maakt me ook heel vermoeid. Het is klote, maar er valt helaas vrij weinig aan te doen.
Daardoor vereiste het deadliften heel veel energie en tijd. Toen wovano al klaar was met zijn hele krachttraining, was ik niet eens op de helft. Dus deze keer maar even geskipt en dan in het weekend inhalen.:engel:
Deadliften ging ondanks dat wel heel goed, zie de training hieronder.

Donderdag 13 december - WEEK50-PULL-A
Deadlift
1x10x50kg
1x8x60kg
1x5x65kg
4x3x70kg (Mijn laatste set deed ik met riem, voor de allereerste keer ooit. Dat maakte een wereld van verschil. Ik ga er dus ook eentje bestellen, zodat ik misschien ECHTECHTECHT 100 kilo kan deadliften. WOEEEEEEEWWHOEEEE:cheer:)

BB bent over row
4x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg

Kneeling lat pull down
4x12x55kg

Back extensions
4x10x10kg

Face pulls
4x12x30kg

DB hammer as DB bicep curl
1x12x4kg ss 1x12x4kg
1x8x6kg ss 1x8x6kg (stom dat de dumbbells niet per kilo omhooggaan)
2x12x4kg ss 2x12x4kg

&&& nu snel naar bed, zodat ik morgen weer de energieke Annie ben. :banana:
Helemaal niets mis met eens naar je lichaam luisteren;)
Sommige dagen gaat het nu eenmaal wat minder.

Toch wel een mooie training en deadlift:heart:
 
Ik ben klaar met mijn training en zie jou nog deadliften :roflol:
Wel lekker gelift, soon 100 kg deadlift :heart:
Hopelijk wel! :D Ik denk dat het iets voor 2019 is, maar ik ben blij dat het weer goed gaat met deadliften.:banana:
Helemaal niets mis met eens naar je lichaam luisteren;)
Sommige dagen gaat het nu eenmaal wat minder.

Toch wel een mooie training en deadlift:heart:
True that, Natty. :o En bedankt nog voor de tip in mijn karma, I appreciate it! :kiss:
 
Vrijdag 14 december - WEEK50-LEGS-B
Body weight squats
4x10

Barbell squats
1x10x20kg
1x8x30kg
1x5x35kg
1x5x40kg
3x5x45kg (WOWWWW, dat was wel pittig. :D De derde set redde ik op het nippertje, dus heb het in verband met mijn vermoeidheid hier maar even bij gelaten.:o Volgende week dus sets opbouwen met dit gewicht.)

Bulgarian split squats
4x12 (BOOOOOOM, quads on fire:fire:)

Barbell SLDL
1x15x20kg
4x10x30kg

Lying leg curl
4x12x10 kg

Cable Pull Through
Barbell hip thrusts overgeslagen, omdat ik een watje ben. Mijn lange trui was niet droog, want onze droger is stuk en ik had geen zin in nieuwe blauwe plekken. :grumble::emo:
4x12x30kg

Hip abductor machine
4x10x68kg

Seated calf raise
4x12x25kg


&& Cardiosessie 3/5.
 
Jouw sqauts en deadlift gaan weer omhoog , die van mij ook ^^ , kan niet hebben dat een klein vrouwtje de vloer met me aanveegt ( gaat wel gebeuren ) . Loat goan :P
 
Vrijdag 14 december - WEEK50-LEGS-B

Barbell hip thrusts overgeslagen, omdat ik een watje ben. Mijn lange trui was niet droog, want onze droger is stuk en ik had geen zin in nieuwe blauwe plekken. :grumble::emo:
.

Je kan er matjes tussen doen. Doe er meestal 2 tussen.
 
Gaat echt goed hier met de gewichten! Lekker bezig !
Op naar de 50kg squat
 
Jouw sqauts en deadlift gaan weer omhoog , die van mij ook ^^ , kan niet hebben dat een klein vrouwtje de vloer met me aanveegt ( gaat wel gebeuren ) . Loat goan :P
Hahaha, ik kan niet wachten tot ik de vloer met je kan aanvegen. Dan zit ik zeker weten over de 100kg Deadlift namelijk. :p
Je kan er matjes tussen doen. Doe er meestal 2 tussen.
Ja, klopt helemaal hoor. Maar ik houd niet van gedoe tijdens mijn training hahaha. Ik ben gewoon een zeikerd. :emo::roflol:

Gaat echt goed hier met de gewichten! Lekker bezig !
Op naar de 50kg squat
Hehehe yeppppp! Voor iemand die in oktober ofzo weer opnieuw is begonnen met squatten gaat het best prima! Ik ben een tevreden mens. :eyes::grinny:
 
Beetje bijgelezen hier....Ik volg!! ;)
 
Waarom eerst vier setjes bodyweight squats en daarna barbell squats ???
 
Waarom niet? Prima om op te warmen toch?
Je ziet het niet vaak om zo op te warmen. Als ik koud de sportschool binnen loop (dus niet op de fiets ben gekomen) pak ik eerst 5 minuten crosstrainer voor een algemene warming-up en vervolgens de specifieke warming up voor het squatten die begint met 10x empty bar.
 
Ik ben klaar met mijn training en zie jou nog deadliften :roflol:
Wel lekker gelift, soon 100 kg deadlift :heart:
Powerlift style trainen. 3 reps..5 minuten rust..repeat
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven