Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Woensdag 22-1-2020
Waddup, waddup. Gisteren was een rustdagje. Of ja, rustdag. Ik heb niet echt rust gehad, want ik was de hele dag (of de hele week) al zenuwachtig voor de bike fit. :o
:D Het voelt nu wel alsof ik een compleet nieuwe fiets heb, want zo ongeveer alles is aangepast. Én ik heb nieuwe pedalen.

Vanavond even testen op het bikepark, maar ik schijt nu al zeven kleuren. Zo'n hekel aan opnieuw leren in- en uitklikken... :rolleyes: Maar goed, iedereen zegt dat ik beter af ben met deze pedalen, die ook daadwerkelijk voor de racefiets zijn bedoeld. Dus ik geloof de experts maar en hoop maar heel erg dat ik vanavond niet teringhard op mijn plaat pleur.

Gisteren trouwens wel ontdekt dat ik dankzij de val van afgelopen zondag toch een klein krasje op mijn fiets heb zitten. Mijn hart brak zowat in tienduizend stukjes: MIJN KINDJE IS BESCHADIGD:treuren:. Maar het hoort erbij...

Dus, verder geen reet te vertellen.

JOEJOE, fijne donderdag!:wave2:
 
Het eerste krasje doet het meeste pijn...

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen nu je anders op de fiets bent gezet. Wat hebben ze aangepast?

Welke pedalen had je en welke heb je nu? :) Ik ben (al afkloppend) nog nooit gevallen door niet uit te klikken... Komt vast helemaal goed!
 
Hah! Ik heb exact hetzelfde gevoel bij een krasje op een van onze auto's, dus I FEEL YOUR PAIN! *Virtuele knuffel*
Verder doe ik straks even een schietgebedje dat je vanavond niet keihard op je knikker valt en gewoon lekker vlot in en uit je pedalen raakt :cool:.
Enjoy the ride, het wordt fantastischmegafabuleuslekkerkoudmaarzonnig weer!
 
Het eerste krasje doet het meeste pijn...

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen nu je anders op de fiets bent gezet. Wat hebben ze aangepast?

Welke pedalen had je en welke heb je nu? :) Ik ben (al afkloppend) nog nooit gevallen door niet uit te klikken... Komt vast helemaal goed!

:D Bevalt mega goed! Het zadel is een stukkie hoger gezet en staat in een andere positie. Het stuur staat in een andere positie én ik heb een andere stuurpen. Die is echt flink ingekort, namelijk met 3(!!!!!) centimeter. Nu heb ik dus ook geen pijn meer aan mijn triceps, nek en schouders omdat ik zo ver moet reiken én ik kom beter aan mijn shifters hahaha.
En ik krijg nog een ander stuurtje, waarschijnlijk een super duper mooie. :heart: :rolleyes:

Ik had er nog spd's op... Ja I know, geen racefiets pedalen. Maar ik vond de nieuwe fiets al spannend genoeg, dus durfde toen nog niet de overstap naar een ander systeem over te stappen. De klikpedalen waren voor mij namelijk ook de reden dat ik toentertijd ben gekapt met fietsen.
Dusja, je kunt je vast voorstellen dat het best een ding voor me was. Dus ik heb gisteren eerst lekker drama liggen trappen voor ik met lood in mijn schoenen op de fiets ging zitten. :p Maar nadat iemand me een schop onder mijn kont had gegeven en had gezegd dat ik er gewoon op moest gaan zitten,heb ik dat maar gedaan en bleek het (of course) mega mee te vallen ahahha. Such a fucking drama queen. :o

Hah! Ik heb exact hetzelfde gevoel bij een krasje op een van onze auto's, dus I FEEL YOUR PAIN! *Virtuele knuffel*
Verder doe ik straks even een schietgebedje dat je vanavond niet keihard op je knikker valt en gewoon lekker vlot in en uit je pedalen raakt :cool:.
Enjoy the ride, het wordt fantastischmegafabuleuslekkerkoudmaarzonnig weer!
Het was echt megaaaaaaaaaaa koud. Maar niet op mijn plaat gepleurd, dus was top!:D
Is dit een 'enne, hoe ging het?'? If so, zie hierboven. :p

Geen bijzonder ritje dus, gisteren. Rondjes gereden op 't Tom Dumoulin Bikepark in Sittard, leren in- en uitklikken én aangepikt bij een andere groep die daar aan het trainen was.

inCollage_20200124_105538903.jpg
 
Klinkt goed allemaal!!! Geniet ervan...
Thaaaanks :grinny: . Gaat lukken!
Ja precies.... :) Fijn dat het lekker ging en je over de pedalendrempel bent.....

Moet je niet eerst dood zijn om een park met je naam te krijgen.? :dunno:
Haha, ja heel blij mee dat ik mijn drama aan de kant kon zetten.
Tom is elke keer weer opgestaan, niet kapot te krijgen die kanjer
Ik ben toch meer van 't veldrijden om eerlijk te zijn. Lekker crossen door de modder vind ik leuker om naar te kijken!
 
Thaaaanks :grinny: . Gaat lukken!

Haha, ja heel blij mee dat ik mijn drama aan de kant kon zetten.

Ik ben toch meer van 't veldrijden om eerlijk te zijn. Lekker crossen door de modder vind ik leuker om naar te kijken!
lekker man in de tattie dabben ^^
 
Ik ben toch meer van 't veldrijden om eerlijk te zijn. Lekker crossen door de modder vind ik leuker om naar te kijken!
Bij de mannen werd het de laatste tijd wel een beetje saai qua voorspelbaarheid als Mathieu aan de start stond. Nee, dan kijk ik echt wel uit naar de Tour en hoe Jumbo Visma het daarin gaat doen met Dumoulin, Kruijswijk en Roglic.
 
Laatst bewerkt:
lekker man in de tattie dabben ^^
:haha: door de drek
Bij de mannen werd het de laatste tijd wel een beetje saai qua voorspelbaarheid als Mathieu aan de start stond. Nee, dan kijk ik echt wel uit naar de Tour en hoe Jumbo Visma het daarin gaat doen met Dumoulin, Kruijswijk en Roglic.
Ik vind de tour nog altijd heel saai, ook al vind ik wielrennen leuk. Ik kan dat op de een of andere manier niet echt waarderen, heel gek. Veldrijden is ook gewoon leuk omdat het snel en dynamisch is ofzo.

Vrijdag 24-1-2020
Warming up
Leg extension: 3x12x15kg (1 sec hold)
Stretchies

Squat
10x20kg
10x20kg
8x30kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg
5x40kg

Pendlay row
10x15kg
8x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Bench press
8x20kg
5x25kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Geen cardio :) Had andere plannen.

Zaterdag
Rondje heuvelland, 60km, 800 hoogtemeters in de regen en mist. Eindstand: totaal verfuckt. :grinny: Dit waren écht geen goede omstandigheden om in te fietsen, zeker niet wanneer je bergaf gaat en niks kunt zien door de mist. Het was overigens wel heel mooi, want het had iets horrorachtigs.
SAVE_20200125_135722-01.jpeg
IMG_20200125_112929_813.jpg


Zondag
Geen fietsrit, want de wekker ging om 4.45 uur omdat ik naar Frankfurt moest voor werk. Daar 13km gelopen door het beursgebouw en toen ik om 21 uur thuis kwam, was ik net als de dag ervoor: totaal verfuckt.

Vandaag ook weer gewoon werken waardoor ik nu een beetje met mijn trainingsschema in mijn maag zit. Ik wil het liefst 3 keer fietsen en 3 keer trainen, maar ben vandaag eigenlijk te gaar om iets actiefs te doen. Dus ik denk dat dit het gaat worden:
Maandag rust
Dinsdag gym
Woensdag fietsen
Donderdag gym
Vrijdag gym
Zaterdag+zondag fietsen

Weer niet ideaal, maar soit. Het moet maar even. :)
 
"Hoe sterk is de eenzame fietser
Die kromgebogen over z'n stuur tegen de wind
Zichzelf een weg baant ......(Boudewijn de Groot) :D

Mooie foto's zeker in zwart-wit
 
Hele coole foto's Annie! Chapeau dat je met dat weer gaat rijden, van dedication gesproken!
Je plan voor deze week ziet er prima uit :).
 
Mooie sfeer plaatjes! Jammer dat het niet lekker fietst.....
 
Mooi, nog een fietsert. Hier ultrgra sl pedaaltjes. Prima overigens, vond met spd ‘mountainbike’ ook prima gaan trouwens.

Het was zaterdag inderdaad wel een beetje koud met die mist. Ken je die film trouwens?:eek:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven