XXL Nutrition

lekker relluh met berbers

  • Topic starter Lauw
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
Wat doe je als iemand je uitscheld en allerlei ongefundeerde vooroordelen uitkraamt die erop neer komen dat jij en je volk domme agressieve onontwikkelde apen zijn?
A. je negeert die persoon volslagen.
B. je veegt de vloer aan met de vooroordelen door goed onderbouwde argumenten.
C. je reageert als een domme agressieve onontwikkelde aap.

Nou, jullie mogen raden hoe er gereageerd wordt. :roflol:
NRC-website staat stijf van haatzaaierij

(kijkt naar buiten en ziet dat het nog steeds regent, eens kijken wat die k*tsite van het rechtse.. euh vrije volk nog meer te bieden heeft).
 
hoewel ik wel eerlijk moet toegeven dat ze de Nederlandse taal verrijken met hun woordkeuze. :)

bijvoorbeeld:
vuile kankerhoer, wat denk je wel. jullie kanker stinkarabieren met sars in hun k*t.” (afz. berber)

Sars in je k*t.... ik was er niet op gekomen. :thumbup: :D
 
achterlijke reacties van een achterlijk volk....

Ga niet alles lezen van je link, iriteer me kapot aan dat onzinnige gepraat.
 
ach, je moet er de grap van inzien.
Want hoe simpel kan je zijn? Je wordt beschuldigd van simpel gedrag en je besluit daarom de beschuldingen te bevestigen door heel simpel te reageren. Ik vind dat wel humor. Net als die Jahmi die moslim's beschuldigt van agressief gedrag en vervolgens een paar klappen krijgt (ik ben benieuwd of ze nog wat naar hem schreeuwde ofzo. Wij zijn niet agressief ***********! klootzak pak aan! klets klets hoek schop klets). Ik vind dat stiekem best humor. :D
 
Wat een taalgebruik van die imbecielen. Ze kunnen beter nog een paar lesjes Nederlands volgen. Misschien begint het dan ergens op te lijken en is er misschien de mogelijkheid om een baan te bemachtigen.
 
wat een sukkels zeg :rolleyes:
 
Slechte moderatie op die site van het NRC. Maar het verschil tussen reeds gesloten sites en het NRC zit hem er in dat die gesloten sites als doel hebben om haat te zaaien terwijl het NRC sites in beheer heeft die dringend een goede moderatie behoeven. Of zou het NRC nu opeens een haatzaai site zijn?

(die gasten die daar lopen te rellen zijn overigens net zulke kneuzen als bijvoorbeeld degenen die op Stormfront posten met haatzaai postings).
 
Laatst bewerkt:
Het NRC demoniseert (kan dat woord nog anno 2007?) De Berber door de site niet te sluiten. Ofzo iets.

Haatzaai sites mogen van mij ook gewoon open blijven. Ik censureer liever m.b.v. mijn eigen gezonde verstand, dat hoeft een overheid voor mij niet de doen.

Daar komt nog eens bij dat die haatsaai sites keilachen zijn. Ik weet dat mensen met uiteenlopende talenten en vaardigheden geboren worden. Maar het gros van de mensen op van die zogenaamde haatzaai sites is zo stuitend dom dat het mijn voorstellingsvermogen te boven gaat. Het is hetzelfde als die supersweet16 show op MTV, je kan je zo heerlijk irriteren aan al die trieste simpele mensjes. :D
 
Je moet eens onderzoeken opzoeken over het gemiddelde IQ van Rifgebergtebewoners, verklaren een hoop kan ik je vertellen.
 
Nah, ik geloof niet dat iemands raciale afkomst iets kan voorspellen over iemands gedrag of talenten. Hooguit is er een grote kans dat ze nauwelijks verbranden in de zon, of een kleine kans dat ze iets beter kunnen sprinten danwel marathon's lopen.

Ik geloof dat er genoeg slimme berbers zijn.
Maar deze gasten zijn dat in ieder geval niet. :D

En trouwens, een hoog iq voorspelt niks over iemands gedrag.
 
:roflol: wat een taaltje zeg... enorm verrijkende snitzel :D
 
Nah, ik geloof niet dat iemands raciale afkomst iets kan voorspellen over iemands gedrag of talenten. Hooguit is er een grote kans dat ze nauwelijks verbranden in de zon, of een kleine kans dat ze iets beter kunnen sprinten danwel marathon's lopen.

Ik geloof dat er genoeg slimme berbers zijn.
Maar deze gasten zijn dat in ieder geval niet. :D

En trouwens, een hoog iq voorspelt niks over iemands gedrag.

Ik weet wel zeker dat er veel slimme Berbers zijn, maar dus ook een hoop domme. Wat de oorzaak daarvan ook is, weinig stimulering, ontwikkelingskansen enz, het resultaat is er wel naar. Al die frustraties niet mee te komen op school kunnen weer leiden tot het gedrag wat je vaak ziet.
 
ik geloof graag dat de gemiddelde berber meer gezeik aan z'n kop heeft als de gemiddelde nederlander. Continu is jouw 'soort' negatief in het nieuws en in feite zit je in Nederland als Berber zijnde klem tussen 2 culturen.
Maar dat is geen excuus voor asociaal of agressief gedrag. Hoewel dat excuus al wel tot in den treure geprobeerd is door jan en alleman. :D
 
Spiertje16 in karmabericht zei:
Je moet je klep dicht houden rascist,want ik weet precies wat je hiermee bedoelt. Dat alle mensen uit de rif dom zijn

Nee spiertje, je weet niet wat ik daarmee bedoel, je kent immers de onderzoeken niet waar ik naar verwijs. Ik zeg trouwens zelf al in dit topic dat ik zeker weet dat er ook veel slimme Berbers zijn, maar dat is dus niet die groep waar het nu om gaat. Het zou schelen als je iets minder krampachtig reageert op een beetje kritiek.
 
IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

rofl het gemiddelde iq in Marokko is 85 :roflol:

dat is op het randje van zwakbegaafd... :P


>130 Hoogbegaafd
121-130 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking
 
hoewel ik wel eerlijk moet toegeven dat ze de Nederlandse taal verrijken met hun woordkeuze. :)

bijvoorbeeld:
vuile kankerhoer, wat denk je wel. jullie kanker stinkarabieren met sars in hun k*t.” (afz. berber)

Sars in je k*t.... ik was er niet op gekomen. :thumbup: :D

:roflol:
 
IQ and the Wealth of Nations - Wikipedia, the free encyclopedia

rofl het gemiddelde iq in Marokko is 85 :roflol:

dat is op het randje van zwakbegaafd... :P


>130 Hoogbegaafd
121-130 Begaafd
111-120 Boven gemiddeld
90-110 Gemiddeld
80-89 Beneden gemiddeld
70-79 Zwakbegaafd
50-69 Lichte verstandelijke beperking
35-49 Matige verstandelijke beperking
20-34 Ernstige verstandelijke beperking
< 20 Diepe verstandelijke beperking

Allemaal nogal omstreden cijfers, bovendien wordt IQ ook bepaald door externe omstandigheden. Als je arm bent heeft je IQ geen goede kans zich optimaal te ontwikkelen. Denk aan voedsel, stimulatie om na te denken enz. Wat er na correctie voor deze factoren overblijft van de verschillen is de vraag.
 
Die lijst toont wel mooi aan dat IQ samenhangt met economische welvaart en ontwikkeling, met Japan en Hong Kong op kop. Het is trouwens niet zo dat IQ gebonden is aan een ras, hoger of lager IQ is eerder een gevolg van de toestand in een land, hoe goed het onderwijs er is enz...

Dat IQ cijfer is iig geen excuus om geen werk te vinden: er zijn genoeg beroepen waar geen hoge IQ voor nodig is, of men het wilt doen is nog wat anders...
 
Die lijst toont wel mooi aan dat IQ samenhangt met economische welvaart en ontwikkeling, met Japan en Hong Kong op kop. Het is trouwens niet zo dat IQ gebonden is aan een ras, hoger of lager IQ is eerder een gevolg van de toestand in een land, hoe goed het onderwijs er is enz...

Dat IQ cijfer is iig geen excuus om geen werk te vinden: er zijn genoeg beroepen waar geen hoge IQ voor nodig is, of men het wilt doen is nog wat anders...

:stupid: Maarja het jammere van een IQ-gehalte in een land is dat allerlei imbecielen het omlaag brengen. Ook is het ontzettend moeilijk om je IQ te bepalen. Je hebt in alle rassen en landen einsteins, idioten en normale mensen(het gros). Binnen die groep normale mensen heb je ook weer iets dommere en iets slimmere. Zo'n lijst als die op wikipedia vind ik onduidelijk. Beter kunnen ze gegevens geven met gedetailleerde gegevens. Zoals mensen in groepen verdelen waarin gerangschikt wordt op IQ. Dan kan je zien hoe groot de groepen zijn met een relatief hoog IQ etc. Ook is het belangrijk om te weten of ze geschoold zijn, vind ik. Ongeschoolde mensen zullen sowieso een lager resultaat halen op welke IQ test dan ook dan geschoolde mensen maar dit betekent niet dat ze dommer zijn.

Alhoewel: Congo-Kinshasa 65, dat klopt ook nog wel redelijk.. vanuit ervaring gesproken.
 
Back
Naar boven