Fitness Seller

Lekker trainen!

Bezoekers in dit topic

LE

Novice
Waardering
8
Lengte
1m92
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Vandaag mijn marktplaats aankoop opgehaald (8 maanden bij de plaatselijke sportschool is duurder, maar goed die biedt natuurlijk wel wat meer mogelijkheden, I know). Wat mij betreft een mooie set om thuis lekker mee te trainen.

Alles even goed schoongemaakt (lekker mijn eigen luchtje er aan), al een mooi schema opgepakt uit de UB/LB massa schema (thanks for the sticky) en nu lekker aan de bak.

Ik moet nog maar even kijken wat ik bewaar van de set als ik een tijdje heb getraind. Er zat 100+ kg aan gietijzeren 30mm gewichten bij. Dat lijkt me een beetje overkill. Daarnaast zijn de gietijzeren gewichten ook wel wat roestig. Misschien dat ik die op een mooie lentedag wat op ga schuren en een nieuw laagje zwart geef.

Verder ga ik lekker rondneuzen op het forum voor kennis over schema’s en voeding. Ik weet uit ervaring dat ik geen aanleg heb om hard te groeien met mijn duursportlichaam, maar de motivatie is er 💪🏻

Bijlagen

• IMG_3669.jpeg
    IMG_3669.jpeg
    164,7 KB · Weergaven: 39
  • IMG_3666.jpeg
    IMG_3666.jpeg
    181,1 KB · Weergaven: 35
Welkom en succes!

Nee, die 100+ kilo is geen overkill, met squat en Deadlift ben je daar zo. Ook voor de Bench Press haal je dat wel, maar dat duurt iets langer.
Volgens mij zitten er op die bench 50 mm plates. In ieder geval lijken dat niet die gietijzeren 30 mm plates van die andere foto.

Volgens je stats ben je 13...
En al 8 maanden in de gym aan t trainen.
Mag je zo jong bij jullie trainen?
En als je op 13 jaar al 2 meter bent...zit je nog in de groei.... dan kan je een flinke vent worden 😁

Nice start home gym iig 👍
Succes.

En als je op 13 jaar al 2 meter bent...zit je nog in de groei.... dan kan je een flinke vent worden 😁

Succes.
En ook al 80kg wegen op z'n 13de, wat een reus wordt ie dan "later als ie groot is"....

Vandaag mijn marktplaats aankoop opgehaald (8 maanden bij de plaatselijke sportschool is duurder, maar goed die biedt natuurlijk wel wat meer mogelijkheden, I know). Wat mij betreft een mooie set om thuis lekker mee te trainen.

Alles even goed schoongemaakt (lekker mijn eigen luchtje er aan), al een mooi schema opgepakt uit de UB/LB massa schema (thanks for the sticky) en nu lekker aan de bak.

Ik moet nog maar even kijken wat ik bewaar van de set als ik een tijdje heb getraind. Er zat 100+ kg aan gietijzeren 30mm gewichten bij. Dat lijkt me een beetje overkill. Daarnaast zijn de gietijzeren gewichten ook wel wat roestig. Misschien dat ik die op een mooie lentedag wat op ga schuren en een nieuw laagje zwart geef.

Verder ga ik lekker rondneuzen op het forum voor kennis over schema’s en voeding. Ik weet uit ervaring dat ik geen aanleg heb om hard te groeien met mijn duursportlichaam, maar de motivatie is er 💪🏻
Wel cool dat je de ruimte er voor hebt. In onze vorige woning hadden we een "kamertje over" dus daar stonden een bankje, boks/trapzuil (staande bokszak zeg maar), en we hadden verschillende bars en halters met veel gewichten.
Ligt nu allemaal in de berging omdat we zijn verhuisd naar een woning zonder extra kamer, veel betere woning dat wel.

Nu trainen we (ik en mijn vrouw) weer in een gym. Een echte onvervalste Oldschool Gym.

Succes!

Succes.
Idd, beetje flauw misschien, maar wat mij betreft hoeft internet niet zo veel van mij te weten dus heb ik random geselecteerd.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven