AndroidHealthClinic

lekker vakantieweer in nederland en belgie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
zo het is weer geweldig weer in de lage landen en dat terwijl we bijna allemaal vakantie hebben.Zo zul je dadelijk zien dat als we weer moeten gaan werken het zo warm word dat de mussen van de daken vallen :mad:
 
ja mooi k*t dit
 
Kan je mooi lekker de hele dag achter je pc op DBB zitten!

Alsof de helft hier dat met mooi weer ook niet zou doen:p
 
inderdaad Jacky je citeert de woorden die ik dagelijks gebruik. Gaan vissen, aant strand of een meer liggen, wandelen, fietsen, in de tuin werken, naar zee gaan, het waren zoal mijn plannen en wss van vele mensen. Je kan het allemaal op je buik schrijven met dit k*tweer.
Je bent dan eens een drietal weken thuis op het ganse jaar, moet je het doen met dit rotweer. En dan zal je gezellig in snikheet weer binnen enkele weken aan het werk zijn. Pure ironie noem ik het.
 
inderdaad Jacky je citeert de woorden die ik dagelijks gebruik. Gaan vissen, aant strand of een meer liggen, wandelen, fietsen, in de tuin werken, naar zee gaan, het waren zoal mijn plannen en wss van vele mensen. Je kan het allemaal op je buik schrijven met dit k*tweer.
Je bent dan eens een drietal weken thuis op het ganse jaar, moet je het doen met dit rotweer. En dan zal je gezellig in snikheet weer binnen enkele weken aan het werk zijn. Pure ironie noem ik het.

Ga op vakantie dan.....
 
Volgens mij hebben we in maart/april/mei al perfect zomerweer gehad.
 
Als ik op zo'n dag als deze wakker word en er word tegen mij gezegd
"Je bent terug!! Ontwaakt na 4 maanden coma"
ik "Welke datum is het dan?"
"24 november.."

Ik zou het nog geloven ook..
 
Als ik op zo'n dag als deze wakker word en er word tegen mij gezegd
"Je bent terug!! Ontwaakt na 4 maanden coma"
ik "Welke datum is het dan?"
"24 november.."

Ik zou het nog geloven ook..

idd ik keek uit het raam vanochtend en ik dacht he het is herfst.........

Gelukkig nog een last minute kunnen boeken naar Griekenland, maar daar is het weer het andere uiterste : 50 graden.
 
Als ik op zo'n dag als deze wakker word en er word tegen mij gezegd
"Je bent terug!! Ontwaakt na 4 maanden coma"
ik "Welke datum is het dan?"
"24 november.."

Ik zou het nog geloven ook..

:roflol:

Kale, het is vandaag pas 20 november. :D
 
36 Oktember
 
in nederland op vakantie gaan is 9 van de 10 keer kansloos ( kwa weer gezien dan )
 
net even naar het containerpark geweest en druk dat het daar was ik dacht nog moeten jullie niet allemaal binnen zitten bij de open haard met een warme beker chocomelk???
 
1 voordeel: het is vast rustig in de Efteling.
 
Haal je schaatsen maar vast uit `t vet.
 
Back
Naar boven