XXL Nutrition

lekker vakantieweer in nederland en belgie

Bezoekers in dit topic

Perfect trainingsweer al zeg ik het zelf, vandaar dat ik deze vakantie alleen maar besteed aan knallen in de gym.
Mooi de hele dag vreten en soms 2 keer per dag naar de sportschool heerlijk.
 
Perfect trainingsweer al zeg ik het zelf, vandaar dat ik deze vakantie alleen maar besteed aan knallen in de gym.
Mooi de hele dag vreten en soms 2 keer per dag naar de sportschool heerlijk.

kheb hier een bagger zomer rooster van 3 dagen in de week open
maarja .. ik woon dan ook in een gat
 
kheb hier een bagger zomer rooster van 3 dagen in de week open
maarja .. ik woon dan ook in een gat

Dat is dan wel genaaid, dit jaar is er bij ons voor het eerst geen zomerrooster dus gewoon dezelfde tijden open,
toch nog iets goeds aan die sportschool.
 
Vriend van me had ruim van te voren aangegeven bij de Post dat hij flink vakantiewerk wou doen. Beetje in de zon rondlopen, mp3 spelertje erbij, beetje post bezorgen. Hij piept nu wel anders :D
 
wel lekker weer om te trainen dat wel maar had toevallig deze week een week rust hahahaha ach duurt de vakantie wel lekker lang met dit weer
 
1 voordeel: het is vast rustig in de Efteling.

hehehehe grijpwijk je hebt gelijk hoop ik vanavond weet ik het te vertellen want ben zo weg naar de efteling in het geval dat er nog iemand komt misschien zie ik je dan wel .......ik ben die leijkerd met die lekkere blonde stoot erbij ;)
 
zo het is weer geweldig weer in de lage landen en dat terwijl we bijna allemaal vakantie hebben.Zo zul je dadelijk zien dat als we weer moeten gaan werken het zo warm word dat de mussen van de daken vallen :mad:

Als jij weer in augustus moet gaan werken wel ja .....dan wordt het weer erg warm. :D
 
Weet je hoe lekker dit weer is als je net uit griekenland komt waar de as vd branden op je bord lag en 't in de schaduw rond de 45 graden was?
 
pff en ik moet volgende week terug werken :sad:
 
pff en ik moet volgende week terug werken :sad:

me too, let derop het gaat dan langzaam zonsopgang zijn..
Moest de zon niet zo heet zijn ging ik er een trap opgeven dan:mad:maar ja de wolken zijn de boosdoeners zeker
 
hehehehe grijpwijk je hebt gelijk hoop ik vanavond weet ik het te vertellen want ben zo weg naar de efteling in het geval dat er nog iemand komt misschien zie ik je dan wel .......ik ben die leijkerd met die lekkere blonde stoot erbij ;)

Wie weet stonden we dan in dezelfde file. Grote drukte in en om Waalwijk, ging dat allemaal naar de Efteling? Ik moest er toevallig voor mijn werk zijn vanmorgen.
 
pff en ik moet volgende week terug werken :sad:

Dan begint eindelijk m'n verlof!
Hopelijk staan er tegen dan een paar TOPweken op weergebied te wachten.
Vandaag was toch ook al weer wat beter dan begin deze week.
 
zo het is weer geweldig weer in de lage landen en dat terwijl we bijna allemaal vakantie hebben.Zo zul je dadelijk zien dat als we weer moeten gaan werken het zo warm word dat de mussen van de daken vallen :mad:

slecht weer in NL en BE ??? Jammer nou voor jullie jongens :D

ik zie al 7 weken lang elke dag zon met 28-31 graden :D en geen druppel regen.

vanaf 28 juli ben ik weer een paar weekjes in Nederland en aangezien ik toch voor mijn werk in NL ben, mag het best nog een paar weekjes doorregenen :p Zomer in Nederland zuigt zwaar! veel te klef en benauwd :mad:
 
Wie weet stonden we dan in dezelfde file. Grote drukte in en om Waalwijk, ging dat allemaal naar de Efteling? Ik moest er toevallig voor mijn werk zijn vanmorgen.

heeft wel eens kans dat daarvoor was hehehehe ik heb maar een paar minuutjes in de file gestaan ik ben vaker in de efteling geweest dus weet welke rijstroken opschieten maar was wel druk stond om 10.45 bij de vliegende hollander en toen al 40 minuten wachtijd later op de dag 80 minuten wachten en er is ook nog niks aan ook nie:eek:
 
Back
Naar boven