AndroidHealthClinic

Lekker veel spieren hoe ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

re lekker veel spieren hoe?

Ik begrijp dat je groot wilt worden en dat je daar best wat voor wil doen maar 1kg kwark eten is echt niet genoeg.
Zorg er voor dat je over je weestand tegen de sportschool heen stapt dat is punt een.
punt twee : zorge ervoor dat je voldoende koolhydraten binnen krijgt door veel en gevarieerd te eten .Eet je nu 4 of 6 plakken brood ga dan 8 of 10 plakken brood eten en eet bijvoorbeeld bananen .Je kan natuurlijk ook andere dingen eten dit zijn alleen maar voorbeelden.
Kwark is goed maar je kan daar nooit voldoende eiwitten uit halen al zou je ook 2 kg kwark eten das nog niet voldoende .
Je kan thuis trainen maar daar heb je niet de deskundige begeleiding en je kan nooit (tenzij je een bult geld voor veel verschillende zaken neerlegt )zo goed trainen als op de sportschool.
Op dit forum staan heel veel sticky's waar je heel veel info uit kunt halen over trainingsschema's en voeding en dergelijk lees die ook eens door .

verder veel succes
 
Iedere dag lopen genoeg voor je benen?

Begin eens met een serieus schema, squatten enz.
 
Lees dit eens door: [Link niet meer beschikbaar]

Dat is de "retards guide to bodybuilding", dan weet je ten minste iets over de basis dingen.
 
Begin eens bij je voeding kerel, met een beetje kwark extra kom je ook niet ver.

'T gaat niet allemaal vanzelf, zoek eerst zelf dingen die je niet weet en ga dan vragen stellen.:no:

'Domme vragen bestaan niet'...
 
ga naar een sportschool om het ""vak"" te leren .
daarna kun je altijd nog thuistrainer worden .
 
Gewoon elke dag 10 setjes borst,elke keer tot failure met daarna die 500 Mgram kwark en je word een beest.Nog beetje hardlopen om droog te worden,post vooral fotos van progressie:rolleyes:
 
lol lees de sticky's eerst eens door.

haha goeie nick trouwens :D
 
Ik wil gaag mijn bovenlichaam in de breedte laten uitbereiden. Vooral wil ik een grote en breede borstkast hebbe. Verder mooie biceps, triceps.En ook nog lekker groot worden en dat is het ;) . Ik zit wel nog in men puberteit (16 jaar) en ga iedere dag zwaar gaan lopen + eet 500 mg kwark iedere dag. Iemand die weet hoe ik mijn doel(en) kan bereiken?


:roflol:

Vreet om de 2 uur ;)


Ik heb hier nog een setje halters liggen van 15kg kan ik hier al iest mee beginnen of moetek veel zwaardere nemen?

:o


hebje niet veel aan.

Sportschool is nieks voor mij, ik koop veel liever mijn eigen materiaal. Ik dacht voor mijn borstkast lekker harde bankdruk oefeningen. Maar ik heb nu nog een vraag mijn 500 mgram kwark wnr moet ik die nu eten voor of na de training.



En mijn voeding/trainings schema ben ik bezig aan het samenstellen gemengd met de tips die ik van jullie krijg :D

:roflol:

En als ik nu 1 kg kwark ga eten per dag zal ik dan nog beter presteren ?:D

Veel beter, waarom niet 10 kg?

Ja ik ga iedere dag gaan lopen dus dit zal wel genoeg voor men benen zijn en men schema benk nog mee bezig gedult kzalt er morgent wel opzette :p


Ja LOPEN! netzoals postbodes, die hebben ook monster wheels





Oke dus, sportschool, en om de 2 uur eten, en dan benje goed op weg :D




PS: Je bent grappig :o :roflol:
 
Komop jongens, het is een kind man

Weet niet of je het doorhebt maar ze lopen je te kloten, lees gewoon de stickys zovaak mogelijk door en zoveel mogelijk
Vooral voeding en training, dat zijn de enige 2 die je voor nu moet bekijken
 
Komop jongens, het is een kind man

Weet niet of je het doorhebt maar ze lopen je te kloten, lees gewoon de stickys zovaak mogelijk door en zoveel mogelijk
Vooral voeding en training, dat zijn de enige 2 die je voor nu moet bekijken

Als je 16 bent verwachten de meesten toch íets meer zelfstandigheid.
 
Mwah, dat kan je wel eens vies tegenvallen
Vooral als je niet weet met wat voor soort mensen je te maken hebt
 
aah schattig manneke:)

gewoon alle posts lezen die hier ooit gedaan zijn!
heb ik ook gedaan toen en je voeding in orde krijgen, bewust gaan eten op de goeie moment(altijd dus;)) en gezond eten.

kwark kun je het beste voor je gaat slapen eten. na het trainen het beste een whey shake met snelle en complexe koolhydraten.
 
laat u maar es volledig gaan Mr. PrOtine..
ik ben alleszinds zwaar benieuwd naar je schema en de rest waarschijnlijk ook, laat komen dat schema!
 
Wat een topic.
Ik moet ervan poepen.
 
Ik wil gaag mijn bovenlichaam in de breedte laten uitbereiden. Vooral wil ik een grote en breede borstkast hebbe. Verder mooie biceps, triceps.En ook nog lekker groot worden en dat is het ;) . Ik zit wel nog in men puberteit (16 jaar) en ga iedere dag zwaar gaan lopen + eet 500 mg kwark iedere dag. Iemand die weet hoe ik mijn doel(en) kan bereiken?

500 mg =0.5g !!
hoe krijg je zoveel in eens binnen, je moet wel een beest zijn :eek:

en een paar posts verder schrijft hij het nog eens:
Eiwit zei:
Sportschool is nieks voor mij, ik koop veel liever mijn eigen materiaal. Ik dacht voor mijn borstkast lekker harde bankdruk oefeningen. Maar ik heb nu nog een vraag mijn 500 mgram kwark wnr moet ik die nu eten voor of na de training.

En mijn voeding/trainings schema ben ik bezig aan het samenstellen gemengd met de tips die ik van jullie krijg

leren ze dan niks meer op school tegenwoordig?
 
Back
Naar boven