AndroidHealthClinic

Lekker veel spieren hoe ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eiwit

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
24
Waardering
0
Ik wil gaag mijn bovenlichaam in de breedte laten uitbereiden. Vooral wil ik een grote en breede borstkast hebbe. Verder mooie biceps, triceps.En ook nog lekker groot worden en dat is het ;) . Ik zit wel nog in men puberteit (16 jaar) en ga iedere dag zwaar gaan lopen + eet 500 mg kwark iedere dag. Iemand die weet hoe ik mijn doel(en) kan bereiken?
 
Alleen die titel al :roflol:
 
en ga iedere dag zwaar gaan lopen + eet 500 mg kwark iedere dag.

Monster hoeveelheden!

Ga gewoon trainen en eten, spiermassa heb je niet binnen twee weken.
 
20 setjes elke spiergroep, elke dag en je bent binne de maand al een monster!
 
lekker veel en hard trainen en lekker veel eten kekekekekkee
 
500 gr kwark op een dag en verder niks? je zal een beest worden geloof mij
 
Deed jij vroeger niet 20 sets bicep :rolleyes:

26, algoed dat ik toen nog beginner was en dat ik hierdoor gainde. Nu doe ik er 8-10.
Maar dat kwam doordat ik had gelezen dat arnold er ook zoveel deed :)
 
Ik heb hier nog een setje halters liggen van 15kg kan ik hier al iest mee beginnen of moetek veel zwaardere nemen?
 
Ik heb hier nog een setje halters liggen van 15kg kan ik hier al iest mee beginnen of moetek veel zwaardere nemen?

Begin daarmee, vanaf dat je voelt dat het te licht wordt, moet je meer gewichten kopen. Maar maak eerst eens een training-voedingsschema
 
kan je ze al optillen?
 
Sportschool is nieks voor mij, ik koop veel liever mijn eigen materiaal. Ik dacht voor mijn borstkast lekker harde bankdruk oefeningen. Maar ik heb nu nog een vraag mijn 500 mgram kwark wnr moet ik die nu eten voor of na de training.

En mijn voeding/trainings schema ben ik bezig aan het samenstellen gemengd met de tips die ik van jullie krijg :D
 
lees eerst die stickys maar eens door :D
 
lol eten tainen rusten:D suc6 en stickys lezen
 
Maar ik heb nu nog een vraag mijn 500 mgram kwark wnr moet ik die nu eten voor of na de training.

Na de training, dan kun je goed herstellen van de monsterschade die je gaat oplopen van die hardcore training met 15kg dumbbells.
 
Na de training, dan kun je goed herstellen van de monsterschade die je gaat oplopen van die hardcore training met 15kg dumbbells.
En als ik nu 1 kg kwark ga eten per dag zal ik dan nog beter presteren ?:D
 
200kg kwark per dag, en je curlt over een maand 200kg!!!!

Maargoed, dit gaat nergens over. Maak een fatsoenlijk schema, incl benen, want wat ik zo lees ben je neit van plan die te gaan trainen. En maak ook een fatsoenlijk voedingsschema.
 
200kg kwark per dag, en je curlt over een maand 200kg!!!!

Maargoed, dit gaat nergens over. Maak een fatsoenlijk schema, incl benen, want wat ik zo lees ben je neit van plan die te gaan trainen. En maak ook een fatsoenlijk voedingsschema.

Ja ik ga iedere dag gaan lopen dus dit zal wel genoeg voor men benen zijn en men schema benk nog mee bezig gedult kzalt er morgent wel opzette :p
 
Back
Naar boven