XXL Nutrition

Lekker veel spieren hoe ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hahahaha zalig :)

lees gewoo, alle sticky's eerst van voeding en training en 's morgens 1 boterham ? ? ? ben je zot!!!! das veel te veel ik zou mss een halve boterham eten :):):)


gast lees alles en kom dan terug ( anders een geslaagde grap van een cloon)


binnekort zien we een foto van hem in rolstoel zijn linker schouder dubbel zo breed en een kromme rug en skinny beetnjes :)
 
Luuk, goed zo, doe jij deze verloren leeftijdgenoot van je maar eens even helpen.
We zien je over een paar jaar wel weer. :p
 
Nee gewooon alles trainen rug schouders,...... en niet hele tijd dezelfde idd doe 3*12 van de oefeningen ni de zelfe spiergroep dagen na elkaar :s

je hebt genoeg trainingsschemlma's staan welke dagen je wat kan trainen ....overtrain niet met elke dag alles te trainen!
gewoon die raad opvolgen EET MEER!!! breng koolydraten in j evoeding en eet bvb havermout brinta tonijn eiwitten zoals in vis eet kwark ook elke dag portie groenten met rijst of paste erbij .... eet gewoon gezond effectief en veel! want wil je massa moet je je lichaam ook massa geven met eten ....

en whey protein na training ,....lees gewoon de sticky's
 
als je zo alles ziet he :) zal je rechterbiceps het groot zijn en niet van te trainen tenzij je dat in je bed ook trainen noemd ;)
 
Dat hier nog serieus op in wordt gegaan, echt belachelijk, laat hem in zijn sop gaar koken en de stickies lezen.
 
Ga zelf maar eens de stickies lezen "Trickolutions"
 
Die topic titel. Priceless! :D :D
Lees dit forum rustig door, vooral de stickys en leer hoe en wat.;)
 
haha ik kan er ook wel om lachen, ik wil ook heerlijk veel spieren. niet gewoon veel maar echt lekker veel!!
 
ow lol ik heb de slappe lach
 
Ik vraag "lekker veel spieren" voor 5 dec. :rocknana:
Misschien krijg ik wel een monsterfysiek in mn schoen :D
 
ga eerst aan een simpele basis beginnen in plaats van verstrooid met je bak kwark rondlopen. stick to the basics!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lees je genoeg over hier...
 
Pec deck + whey shake = monster mass.
 
Niet te moeilijk denken hoor, spieren bouw je op bier en pizza's.
 
5 Kg ananas per dag :)
 
Back
Naar boven