MuscleMeat

Lekkerste Pre-Work Out? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m1ele

Novice
Lid geworden
26 dec 2011
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
het topic zegt het al welke pre work-out vinden jullie het lekkerst?

ik heb ervaring met de volgende:

Levro-shock: mierenzoet en extreemranzig krijg het nauwelijks weg, voordeel is wel dat het resultaat er mag zijn, heerlijke rush en pomp

N.O. Xplode: smaakt redelijk

Jack3D: smaakt naar kauwgomballen maar na 3 schepjes niet echt lekker meer.

Noxpump: smaakt goed, alleen de werking is niet optimaal

Crack V3: eigenlijk nog de lekkerste van allemaal als je het mij vraagt en heeft een goede werking.
 

haha verre van.. levroshock is bijna op maar goed ga bijna elke keer over mijn nek als ik dat spul drink. moet er toch iets voor over hebben he
 
Des te smeriger een préworkout smaakt, des te beter de werking
 
Maximize v2 wat een ranzige zooi, alleen als ik de pot openmaak moet ik al kotsen srs.
 
Maximize V2 Fruit punch is idd HEEL smerig! Alhoewel vind ik Maximize Intense Mango-peach heeeeel lekker :D
 
Maximize V2 Fruit punch is idd HEEL smerig! Alhoewel vind ik Maximize Intense Mango-peach heeeeel lekker :D


Ja klopt die intense valt wel mee, ik weet eig niet meer welke smaak ik heb het is een beetje roze/paars poeder. Bah. :barf:
 
Heb Hard! gebruikt, lekker smaakje. Met een goede hoeveelheid water is het net ranja. No Xplode vond ik echt TE zoet, vooral als je 2 of 3 scheppen nam. Mijn tanden vielen er al uit als ik er aan rook!
 
Ik vind de Nr1. Watermeloen van Body&Fitshop ook echt retegoor. Ik keek er heel erg naar uit, want ik ben gek op watermeloen, maar dit is wel zo chemisch en vooral ook die nasmaak van de zoetstoffen. Maargoed, gewoon opmaken, volgende keer de Fruitpunch maar eens proberen.

Over smaken overigens.. Magnificent fruitpunch smaakt wel superlekker, maar dat is een post-workout.

Verder zal het allemaal wel, een pre-workout moet vooral goed werken, een goede smaak is mooi meegenomen.
 
Vond noxipro eigenlijk wel goed te drinken met wat vruchtensap.
 
Hard! = lekker
Myo Blitz = een beetje gemisch
No-Xplode= aparte smaak wel leuke effect de shakebeker knalde open
No-Xplode 2.0 =Hetzelfde wat betreft smaak als No-Xplode (1)
No-Xplode Igniter Shots=Redelijk lekkere smaak werking ook goed.
No3 Chrome= Capsules dus geen smaak maar wel goede werking.
Nr1=Gewoon lekker om te drinken en niet specifiek Pre workout
Crack= lekker werking heftig.
Maximize intens=Niet zo lekker.
Epic= Heerlijk ook voor meerdere toepassingen mogelijk.

Dat is een beetje mijn lijstje
 
Energize!: niks want het zijn pilletjes, werken goed
Unleash V3: beetje aparte cassis smaak, nasmaak was ronduit goor
Labrada Supercharge: smaak was goed te doen

Heb er nog meer gehad maar herinner me zo ff niks
 
Noxipro fruit punch is echt geen aanrader naar mijn mening. Paar keer gebruikt maar was een hele opgave het weg te krijgen. Altijd buikpijn eerst en twee keer gekotst ook, als ik nu de pot open moet ik al kokhalzen dus gebruik het nooit meer. Chemische troep. Ik zoek nog steeds een pre workout waar gewoon helemaal geen smaak aan zit.
 
MYO-BLITZ(fruit punch fusion)
- Ruikt en smaakt chemisch, resultaat even teleurstellend.
Maximize Intense(fruit punch slam)
- Meest smerige PWO die ik heb geprobeerd.
Een smaak die je in de uren daarna bijblijft, 1,5bidon verder proef je nog steeds die smerige smaak. Geen merkbaar effect voor de rest.
- NOXIPRO(watermelon)
Niet lekker. Snel achterover gooien en gaan.
De werking is goed, geen crash en noxipikkie is een mythe.
(m'n vriendin had daarentegen wel een crash ervan haha)
- Hard!
Vergelijkbaar met NOXIPRO.
- WTF Wake The Freak(fruit punch)
Beetje zurig en niet veel van gemerkt tijdens de training.
- NOXPLODE
Erg lekker, beetje koolzuurhoudend lijkt het wel.
Tijdens de training was de werking goed merkbaar. Enigste nadeel is dat ik er vreselijk nerveus van werd.

- Ignitro van Interactive Nutrition (cherry)
Ook erg lekker, frisse kersen smaak met erg aangename nasmaak(is weg te spoelen in tegenstelling tot maximize intense)
Werking is ook zeer goed te noemen.

Bear in mind dat iedereen verschillend reageert op PWO's en smaak is ook persoonsgebonden.
 
het topic zegt het al welke pre work-out vinden jullie het lekkerst?

ik heb ervaring met de volgende:

Levro-shock: mierenzoet en extreemranzig krijg het nauwelijks weg, voordeel is wel dat het resultaat er mag zijn, heerlijke rush en pomp

N.O. Xplode: smaakt redelijk

Jack3D: smaakt naar kauwgomballen maar na 3 schepjes niet echt lekker meer.

Noxpump: smaakt goed, alleen de werking is niet optimaal

Crack V3: eigenlijk nog de lekkerste van allemaal als je het mij vraagt en heeft een goede werking.

Cellucor c4 extreme
 
ik ga denk ik v/d week even Maximize mango-peach bestellen hoe is de werking van deze? ik vind dat levroshock tot nu toe gewoon het best werkt aan 1 scoop genoeg op nuchtere maag.. als ik gegeten heb doe ik meestal 2.5 en dan werkt het nog prima na 40minuten
 
Ik heb black powder gebruikt. Deze was goed weg te drinken. Ik kreeg veel energie en mentale focus, waar ik normaal stopte kon ik nog doorgaan.
 
Back
Naar boven