MuscleMeat

Lekkerste preworkout?

Bezoekers in dit topic

Citalop

Novice
Lid geworden
23 feb 2020
Berichten
14
Waardering
14
Lengte
1m84
Massa
75kg
Vetpercentage
17%
Hi allemaal,

Ik ben nu een tijdje aan het trainen en ben verschillende PWO's aan het proberen.
Tot dusverre heb ik zowat alle preworkout samples besteld van myprotein (welke ik stuk voor stuk niet te zuipen vond), en ook een aantal Blast! preworkoutsamples van XXLNutrition (deze gaan al wat beter, maar nogsteeds ga ik bijna over mn nek).
Als laatste heb ik Optimum Nutrition Gold Watermelon geprobeerd, en deze vond ik ook niet lekker. Op het begin ging het wel, maar na een paar keer vond ik het poeder naar kots ruiken en ook is de PWO erg zuur/zoet.

Ze zijn allemaal zo zuur en zoet tegelijk, waar ik echt een naar gevoel van krijg.

Ik hoorde van een vriend dat de PWO van Joel Beukers (cleannutrition) wel goed was, heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zit er zelf aan te denken om manually iets samen te stellen met caffeine, en dan altijd een schepje creatine in mn eiwitshake.

Hebben jullie andere suggesties (van PWO's)?
 
Wat fucked de smaak nou?
Als het maar werkt toch... man man
 
Blikje goedkope energie drink of twee goede bakken pleur? Banaantje?
Gezond eten en hard trainen? Schepje creatine door ranja?
Als test. booster zou ik Skin Diamond aanraden (voor het trainen), maar dat is mijn persoonlijke smaak.
 
Laatst bewerkt:
Hier is al een topic voor. En rot op met JB. Die pwo smaakt smerig en is achterlijk duur voor wat je krijgt.
Het is inderdaad duur, maar hoor in mijn omgeving wel positieve reacties erover dus vandaar :-)
Gebruik je zelf pwo, en zoja welke / welke smaak?

Blikje goedkope energie drink of twee goede bakken pleur? Banaantje?
Gezond eten en hard trainen? Schepje creatine door ranja?
Als test. booster zou ik Skin Diamond aanraden (voor het trainen), maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Uurtje voor t trainen een goede maaltijd. Voor t trainen goed bakkie espresso en gaan!!

Drink zowel geen koffie als energiedrink, maar jullie gebruiken behalve een maaltijd of koffie niets anders van tevoren?
 
Laatst bewerkt:
Alle pwo’s zijn mierzoet of smaken kut. Denk niet dat daar echt verschil in zit. Als je het met 330ml water mengt dan? Kan je best snel wegwerken.

Andere opties:
Cafeïne pillen
Monster ultra
 
Alle pwo’s zijn mierzoet of smaken kut. Denk niet dat daar echt verschil in zit. Als je het met 330ml water mengt dan? Kan je best snel wegwerken.

Andere opties:
Cafeïne pillen
Monster ultra

Ja met wat meer water helpt inderdaad. Is er een van de bestanddelen van preworkout dan op zichzelf misschien heel zoet?
Of misschien smaakt het naturel juist heel bagger en moeten ze er een hoop zoetstof bij toevoegen?

Ik denk dat ik eens naar cafeine pillen ga kijken, thanks voor je reactie :)
 
Ik persoonlijk zou het zonder die rommel doen.

Maar je kan er makkelijk zelf eentje maken.

Caffeine,beta alanine,creatine,taurine…..
 
Ik persoonlijk zou het zonder die rommel doen.

Maar je kan er makkelijk zelf eentje maken.

Caffeine,beta alanine,creatine,taurine…..

Ik heb afgelopen 2 weken weer eens zonder pre gedaan en gisteren weer met, en ik merkte wel een wereld van verschil.

Heb je zelf al eens eentje gemaakt? En zoja, hoe was dit? Hoe smaakt het als je alles gewoon bij elkaar pleurt zonder extra siroop oid?
 
Heb je zelf al eens eentje gemaakt? En zoja, hoe was dit? Hoe smaakt het als je alles gewoon bij elkaar pleurt zonder extra siroop oid?

Ik sport altijd op mijn eigen. Met kunstmatige smaak en kleurstoffen erbij. Met siroop ga je de smaken van de amino's niet kunnen maskeren, daarvoor heb je veel en sterke zoet- en smaakstoffen nodig.
 
Ik heb afgelopen 2 weken weer eens zonder pre gedaan en gisteren weer met, en ik merkte wel een wereld van verschil.

Heb je zelf al eens eentje gemaakt? En zoja, hoe was dit? Hoe smaakt het als je alles gewoon bij elkaar pleurt zonder extra siroop oid?
Heel vroeger eens een paar geprobeerd die ik had gratis had gekregen van iemand. Al wel jaren terug. Toen zaten er dingen in die nu niet meer mogen.
Werken deed het,maar ik vond er maar niks aan. Trainen gaat even goed zonder voor mij.

Heb er ook zelf gemaakt. Ook wat dingen gekregen van iemand. Maar kwam niet in de buurt van de oude PWO's. had niet veel smaak. Zeker zo ranzig niet als de pwo's die je zo koopt.

Ik zie er wel het nut van in wanneer je zeer moe bent,weinig geslapen hebt om je toch even een boost te geven.
 
pwo =catch22
 
de pwo's van Rich Piana vind ik lekker qua smaak, verder is het allemaal of te zuur of te zoet maar je kunt ook het beste gewoon je poeder in een glas met echt net genoeg water pakken en dan shotten en daarna meteen iets anders drinken, dan ben je van de smaak af
 
Waarom zou een PWO lekker moeten zijn?
Als het over smaken gaat vermijd ik watermeloen ook bij BCAA, tenzij deze juist in korting staat omdat niemand het wilt :).
 
Ik sport altijd op mijn eigen. Met kunstmatige smaak en kleurstoffen erbij. Met siroop ga je de smaken van de amino's niet kunnen maskeren, daarvoor heb je veel en sterke zoet- en smaakstoffen nodig.

Dit. 6g beta-alanine, 6g citrulline, 2g L-arginine, 3g zout (+2g taurine intra) en 200-300mg cafeïne. Super gedoseerd voor welgeteld 70 cent per dosering. Suck it Joel
 
Waarom zou een PWO lekker moeten zijn?
Als het over smaken gaat vermijd ik watermeloen ook bij BCAA, tenzij deze juist in korting staat omdat niemand het wilt :).
Ik heb hier een geweldige lekkere BCAA met appel smaak. Vind het gewoon jammer als ie tijdens trainen op is.
En waarom lekker? Rauwe amino’s smaken naar kots. Dus of je moet kots lekker vinden, anders voeg je er iets aan toe. En als je dan toch smaak toevoegt, waarom dan niet gewoon echt lekker maken ;-)
 
Ik heb hier een geweldige lekkere BCAA met appel smaak. Vind het gewoon jammer als ie tijdens trainen op is.
En waarom lekker? Rauwe amino’s smaken naar kots. Dus of je moet kots lekker vinden, anders voeg je er iets aan toe. En als je dan toch smaak toevoegt, waarom dan niet gewoon echt lekker maken ;-)
Waarom überhaupt BCAA poeder of tabs kopen?
 
Back
Naar boven