MuscleMeat

Lekkerste preworkout?

Bezoekers in dit topic

Maar met welk doel gebruik je BCAA?
Voor het placebo-effect. Vind het lekker tijdens training, beter dan water. En ik heb het gevoel dat ik er tijdens training minder snel door verzuur en sneller herstel.
 
En daarnaast vind ik het leuk om met poeders en smaken te experimenteren :brew:
 
Ik heb hier een geweldige lekkere BCAA met appel smaak. Vind het gewoon jammer als ie tijdens trainen op is.
En waarom lekker? Rauwe amino’s smaken naar kots. Dus of je moet kots lekker vinden, anders voeg je er iets aan toe. En als je dan toch smaak toevoegt, waarom dan niet gewoon echt lekker maken ;-)
had het over smaak van PWO dat onbelangrijk is je drinkt het tenslotte meteen weg, ligt aan de zinsbouw dat ik zogezegd op de BCAA duide :)
Bcaa in poeder vermijd ik dus de watermeloen. pak nu altijd caps wel.
Als ik toch poeder zou kiezen dan zou het ook Green apple zijn in alle omstandigheden :D.
 
had het over smaak van PWO dat onbelangrijk is je drinkt het tenslotte meteen weg, ligt aan de zinsbouw dat ik zogezegd op de BCAA duide :)
Bcaa in poeder vermijd ik dus de watermeloen. pak nu altijd caps wel.
Als ik toch poeder zou kiezen dan zou het ook Green apple zijn in alle omstandigheden :D.
Caps of bcaa poeder is zonde van je geld.
 
Caps of bcaa poeder is zonde van je geld.
al tientallen keren vergeleken, nee niet echt. Er wordt inderdaad aangegeven dat je alle amino's nodig hebt voor eiwitsynthese en niet enkel deze 4.
Ik kan je ze zeggen dat het wel degelijk verschil geeft in herstel naar eigen ervaring. en nee geen 'placebo'.
heb ook ratio's getest 2:1:1 / 4:1:1/ 8:1:1
8:1:1 bevalt het best.

In de meeste gevallen haal je ze allemaal uit je voeding, maar dan zou je al je voeding ook ineens moeten ontleden welke amino's hier juist inzitten. Dus naar mijn mening het zekere voor het onzekere nemen.
 
Voor het placebo-effect. Vind het lekker tijdens training, beter dan water. En ik heb het gevoel dat ik er tijdens training minder snel door verzuur en sneller herstel.

Dit dus. De wetenschap neigt voorlopig zelfs naar het tegenovergestelde.
Als je iets zoekt wat daadwerkelijk helpt met herstel kies je beter voor een complete eiwitbron als EAA's of Caseine Hydrolisaat (PEPTOPRO).
BCAA is gewoon overpriced instant limonade.
 
Dus dat BCAA's herstel belemmeren? ...
Even een snel linkje. Belemmeren is een groot woord, maar ogenschijnlijk verlaagt het zowel MPS als MPB.
 
Dit. 6g beta-alanine, 6g citrulline, 2g L-arginine, 3g zout (+2g taurine intra) en 200-300mg cafeïne. Super gedoseerd voor welgeteld 70 cent per dosering. Suck it Joel
3 gram zout? Is dat niet teveel? Volgensmij zit je al op 50% van je dagelijkse inname met zo'n hoeveelheid.

Ik heb hier een geweldige lekkere BCAA met appel smaak. Vind het gewoon jammer als ie tijdens trainen op is.
En waarom lekker? Rauwe amino’s smaken naar kots. Dus of je moet kots lekker vinden, anders voeg je er iets aan toe. En als je dan toch smaak toevoegt, waarom dan niet gewoon echt lekker maken ;-)
Ah, dus het zijn de aminozuren die gewoon niet te haggen zijn? Ik dacht dat de bedrijven gewoon 'slecht' waren in het vormen van de smaak.
Weet je toevallig of er een bepaalde amino het minst lekker smaakt?
Ik zit te denken om beta alanine weg te laten als ik zelf een PWO zou maken omdat er volgensmij geen wetenschappelijk voor is + de jeuk die ik er van krijg is niet chill.

En daarnaast vind ik het leuk om met poeders en smaken te experimenteren :brew:
Dit is eigenlijk ook een grote reden voor het aanmaken van dit topic.
Stel er is een PWO al jaren op de markt die 10x lekkerder is dan degene die ik nu lange tijd neem, is dat natuurlijk ook jammer.
 
Ah, dus het zijn de aminozuren die gewoon niet te haggen zijn? Ik dacht dat de bedrijven gewoon 'slecht' waren in het vormen van de smaak.
Weet je toevallig of er een bepaalde amino het minst lekker smaakt?
Ik zit te denken om beta alanine weg te laten als ik zelf een PWO zou maken omdat er volgensmij geen wetenschappelijk voor is + de jeuk die ik er van krijg is niet chill.
Ik heb ze niet allemaal afzonderlijk geproefd. Maar citrulline is mega zuur, Arginine smaakt naar bedorven eten, caffeine smerig bitter uiteraard. En sommigen neutraal.
 
Ik heb ze niet allemaal afzonderlijk geproefd. Maar citrulline is mega zuur, Arginine smaakt naar bedorven eten, caffeine smerig bitter uiteraard. En sommigen neutraal.
Thanks, handig om te weten :)
 
Back
Naar boven