XXL Nutrition

Je favoriete whey/voedingssupplement

Bezoekers in dit topic

Zojuist bij Bulk Powders 3 smaken besteld. Tiramisu, Apple Crumble & Custard en Birthday Cake. Will post review soon. :p
 
Zojuist vanilla cinamon van XXL geprobeerd, was lekker maar ben toch meer van de chocolade. Ik vond nog wat oude samples dus morgen staat BPI Whey HD chocolate cookie op het programma.
Zojuist bij Bulk Powders 3 smaken besteld. Tiramisu, Apple Crumble & Custard en Birthday Cake. Will post review soon. :p
Apple crumble heb ik geprobeerd en vond ik wel decent. Birthday cake heb ik ook nog liggen maar trekt me niet zo, let me know wat je er van vindt. Tiramisu ben ik ook benieuwd naar!
 
Chocolate brownie en salted caramel van MP all the way. Met blauwe bessen vervelen die mij nooit :D.
Wacht wel op een koffiesmaak isolaat tbh.
 
Ben ook benieuwd naar de Tiramisu. Zelf heb ik Birthday cake en White Chocolate van Bulk Powders. Die vind ik wel erg lekker, maar zijn beide ook vrij zoet.

Waarschijnlijk als deze op zijn ga ik bij MyProtien wat testen.
Ben zelf altijd fan van de koffie smaken, latte, cappuccino etc
 
Laatst bewerkt:
Ben ook benieuwd naar de Tiramisu. Zelf heb ik Birthday cake en White Chocolate van Bulk Powders. Die vind ik wel erg lekker, maar zijn beide ook vrij zoet.

Waarschijnlijk als deze op zijn ga ik bij MyProtien wat testen.
Ben zelf altijd fan van de koffie smaken, latte, cappuccino etc

Is de White Chocolate van Bulk Powders aan te raden? Twijfel al een tijdje om deze te gaan bestellen.
 
Is de White Chocolate van Bulk Powders aan te raden? Twijfel al een tijdje om deze te gaan bestellen.
Yep ik vind hem lekker, ik combineer hem ook wel ens met reguliere chocolade van myprotein bijvoorbeeld.
 
Is de White Chocolate van Bulk Powders aan te raden? Twijfel al een tijdje om deze te gaan bestellen.

Ik vind hem wel heerlijk :D
Hij smaakt ook best goed naar chocolade alleen veel mensen vinden hem erg zoet.
 
Chocolate Brownie van MP. Gewoon in 5kg zakken bestellen, onderhand alweer aan de 4e zak. Voor mij de beste whey, enige die mij nooit verveeld en hij blijft lekker.
Ochtend mix is standaard: banaan, pindakaas, melk, havermout en whey. Dan doet deze het erg goed. Ook voor smoothies met blauwe bessen of aardbeien is deze variant lekker.
 
Chocolate Brownie van MP. Gewoon in 5kg zakken bestellen, onderhand alweer aan de 4e zak. Voor mij de beste whey, enige die mij nooit verveeld en hij blijft lekker.
Ochtend mix is standaard: banaan, pindakaas, melk, havermout en whey. Dan doet deze het erg goed. Ook voor smoothies met blauwe bessen of aardbeien is deze variant lekker.
Eens. Ik heb deze als sample gekocht en is ondertussen ook m'n favorite geworden denk ik.
 
Eens. Ik heb deze als sample gekocht en is ondertussen ook m'n favorite geworden denk ik.

Ik ga hem opschrijven om te testen :o
Samen met Mocha denk ik en Latte
 
Zoals al vaker genoemd hier: Chocolate brownie van MP
Chocolate caramel en vanilla zijn ook lekker door de oats
 
Laatst bewerkt:
Fuck Witte Chocolade klinkt goed, direct besteld.
Gelijk met:
- Speculaas
- Apple Crumble & Custard
bij MP? laat ff weten hoe je de white chocolate en speculaas vond:)?
 
ALLES IS ICM HAVERMOUT EN WATER, OPGEWARMD IN DE MAGNETRON (tenzij anders vermeld)

- Applecrumble custard (MP) V
Erg lekker! Kort verwarmen meer groene appel smaak en lang verwarmen custard.
- Banana (MP) ~V
Gaat. Beetje chemisch, maar niet te erg.
- Banoffee (MP) X
Veelste zoete chemische bananensmaak.
- Blueberry (MP) ~V
Smaakt naar cassis.
- Blueberry cheesecake (MP) V
Erg lekker! Ook met yoghurt en/of fruit.
- Chocolate isolate (MP) X
Saaie smaak.
- Chocolate brownie (MP) V
Erg lekkere duidelijke choco smaak.
- Chocolate coconut (MP) X
Flauwe smaak.
- Chocolate nut (MP) V
Erg lekker en volle smaak. Goede hazelnoot smaak die niet te overheersend is.
- Chocolate naturel (MP) ~V
Beter dan de smooth, maar minder dan stacker.
- Chocolate mint (MP) ~V
Lekker, maar niet te vaak. Door oats met beetje koude griekse yoghurt erop erg lekker.
- Chocolate peanut butter (MP) ~V
Lekkere smaak, ookal herken ik de pb er niet echt in, maar niet zo sterk qua smaak.
- Chocolate smooth (MP) X
Erg flauwe smaak.
- Cinnamon danish (MP) ~V
Smaakt naar vanille met kaneel, gaat vervelen.
- Coconut (MP) V
Lekkere smaak, maar niet heel sterk.
- Coffee caramel (MP) X
Sommige happen lekker maar resulteert in een vieze nasmaak. Best wel zoet.
- Cookies and cream (MP) X
Niet lekker.
- Golden syrup (MP) Vx2
Super lekkere en volle smaak!!
- Latte (MP) V
Erg lekker. Beetje als frappuchino van starbucks, maar niet mierzoet.
- Maple syrup (MP) X
Flauw smaak.
- Mocha (MP) ~V
Lekkere smaak. Maar wel zwak.
- Natural banana (MP) V
Lekkere smaak en niet al te chemisch.
- Peach tea ~V
Lekkere smaak, echt zoals ice tea maar wel een beetje zwak. Was lekker geweest als de perziksmaak meer naar voren zou komen.
- Pecan pie (MP) ~V
Lijkt op golden syrup met een sterke rook / verbrande smaak erdoor, bij sommige happen net te.
- Raspberry (MP) X
Lekkere maar flauwe smaak, zelfs met flavdrops.
- Salted caramel (MP) X
Erg saai en vrij smaakloos.
- Stracciatella (MP) X
Erg flauwe droge smaak.
- Strawberry jam rolly polly (MP) ~V
Als zure matten zonder het zure. Niet extreem zoet of sterk van smaak.
- Summer fruits (MP) ~V
Lekkere, maar niet al te krachtige, smaak. Smaakt naar witte chocolade met aardbei, framboos en wat andere dingen.
- Tiramisu (MP) V
Erg lekker! Niet heel zoet maar ook niet te zwak. Zou niet perse zeggen dat het tiramisu is, meer een lichte nutella-room-biscuit combi.
- White chocolate (MP) X
Milde en romige smaak maar te zwak.

- Banana (XXL) X
Vieze smaak.
- Cocos (XXL) V
Erg lekker!
- Chocolate (XXL) V
Goede volle choco smaak.
- Chocolate milk (XXL) ~V
Smaak is sterk genoeg maar zit een rare zoete smaak aan naast de choco.

Favo: golden syrup van myprotein.

Zojuist een hoop samples besteld bij myprotein samen met een 2.5 kg zak golden syrup en 1 kg zak chocolate brownie. En heb nog 1 kg cocos van xxl staan.
 
Laatst bewerkt:
MP Chocolate brownie FTW!! drool: Chocolate Cookies van Bulkpowders is ook goed...BP Chocolade Caramel mwa...

MP Stracciatella mwa...MP Chocolate Peanut Butter niet echt...MP Cookies & Cream mwa...

Overigens zijn de Chocolate Instant Oats ook echt heerlijk. Daar heb ik laatst 4 zakken van besteld :D
 
Iemand de "latte" smaak van MP al getest ?
 
Back
Naar boven