XXL Nutrition

lelijke top5 bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

in before "thEROCK" with his locker :D

Hi hi :rolleyes:

Nu wel weer ontopic graag, probeer er dan in ieder geval nog een aardig topic van te maken.
 
Hi hi :rolleyes:

Nu wel weer ontopic graag, probeer er dan in ieder geval nog een aardig topic van te maken.

Huh? hoe wil je dat doen dan?

Gewoon locken dit waardeloze wannabe reltopic...
 
Lee Priest? Shame on you!

Als je het al BB kan noemen: alle 'top' synthol freaks ... en Ruhl natuurlijk.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok ik begrijp menings verschille over mijn eigen samengestelde lijstje maar is gewoon wat ik vind, maar dat als jij flex wheeler lelijk vind wat vindje dan wel mooi?:p
 
ok ik begrijp menings verschille over mijn eigen samengestelde lijstje maar is gewoon wat ik vind, maar dat als jij flex wheeler lelijk vind wat vindje dan wel mooi?:p

Ik heb het dan ook niet over zijn gezicht maar hier zie je goed de sporen van syntholgebruik op zijn lichaam, echt niet mooi hier...

In zijn topjaren zag hij er natuurlijk beter uit
 
Eigenlijk zijn die pro's van tegenwoordig allemaal lelijk. Pro bodybuilding is ernstig afgegleden sinds Lee Haney.

Lijkt wel een freakshow tegenwoordig.
 
@bigt wat is er lelijk aan markus ruhl dan?
 
@bigt wat is er lelijk aan markus ruhl dan?

Nu hij gestopt is (zo-ie-zo met de "O" ) is het idd wat minder ,... maar idd als ik zo naar z'n 2002 fysiek kijk waarmee hij de 1st plaats haalde op de night,...
Zie ik ook niet erg in waarom hij in dit lijstje zou moeten staan .
En buiten dat , voor mij blijft t één vd favo's !!! alleen al door die grijns en z'n liefde voor de sport !!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Greg Kovacs

image007.png
 
Echt lelijke bodybuilders zul je bij de profs imo niet aantreffen, dan zul je al naar de "lagere" klassen moeten gaan
 
1) RichardV :D
 
over opgeblaze organen gesproken :roflol:
 
dan wil je es interessant doen op DBB, wordt je hier gelijk afgeschoten..
ga anders bij Marc W zn clubje, die gast zal je wel begrijpen :roflol:

het doet me egt zon pijn
 
Tegen Heiko Kallbach kan zelfs Geg Kovacs niet tegenop:D....heb laatst nog de Berlin Wall van Heiko gezien maar tjonge dat is me er een hoor.....:eek:.
Trouwens de laatste tijd niets meer van hem gehoord, trainde volgens mij nog weleens met Milos.
 
Back
Naar boven