Fitness Seller

*Lengte Creatine ofniet???* (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

het hoeveelste topic is dit nou al dat je aanmaakt over je lengte en dat je misschien niet gewoon moet stoppen?
als je zo onzeker bent over je sport kap er dan beter gewoon gelijk mee

en creatine belemmert je groei niet:o
 
ga gewoon goed eten en en trainen, doe een rippetoe ofzo.

kom je nou vast te zitten met je bulk, dan pas zou ik naar de supps grijpen....
 
als je die gewichten rustig opbouwt dan kan het helemaal geen kwaad het kan zelfs je groei bevorderen.
 
het hoeveelste topic is dit nou al dat je aanmaakt over je lengte en dat je misschien niet gewoon moet stoppen?
als je zo onzeker bent over je sport kap er dan beter gewoon gelijk mee

en creatine belemmert je groei niet:o

Ik denk dat deze jongen idd beter kan stoppen tot hij 18 is.

Niet om lullig te doen, maar je mag blij wezen als je de 1.70m haalt. Je hebt gewoon niet een lange bouw. Je kan hier wel een stel Nederlandse ectos van 1.85m+ vragen of je nou wel of niet moet stoppen maar dat zijn nou net de mensen die het helemaal niet snappen.

Als je nu gewoon stopt en een vechtsport of zoiets gaat doen en dan als je 18 of 20 bent en volgroeid bent kan je weer lekker knallen. Als je nu doorgaat en niet verder groeit dan zal dat de rest van je leven verknallen aangezien je het gevoel hebt dat het niet helemaal goed zit.
 
Ik denk dat deze jongen idd beter kan stoppen tot hij 18 is.

Niet om lullig te doen, maar je mag blij wezen als je de 1.70m haalt. Je hebt gewoon niet een lange bouw. Je kan hier wel een stel Nederlandse ectos van 1.85m+ vragen of je nou wel of niet moet stoppen maar dat zijn nou net de mensen die het helemaal niet snappen.

Als je nu gewoon stopt en een vechtsport of zoiets gaat doen en dan als je 18 of 20 bent en volgroeid bent kan je weer lekker knallen. Als je nu doorgaat en niet verder groeit dan zal dat de rest van je leven verknallen aangezien je het gevoel hebt dat het niet helemaal goed zit.


Kijk deze gozehhh snapt hem thx guy ik stop en begin over 4/5 jaar weer en dan ga je me op podium zien:P tijschriften hoop ik hoop dat ik 1.75 haal thx allemaal wel lullig datk alles met moeite heb opgebouwd en nu moet stoppen:( mja allemaal thx thx thx en nog een keer is thx in het forum:D
enuuh good luck met jullie have fun hoop dat jullie bereiken wat jullie wille.!!!
 
Kijk deze gozehhh snapt hem thx guy ik stop en begin over 4/5 jaar weer en dan ga je me op podium zien:P tijschriften hoop ik hoop dat ik 1.75 haal thx allemaal wel lullig datk alles met moeite heb opgebouwd en nu moet stoppen:( mja allemaal thx thx thx en nog een keer is thx in het forum:D
enuuh good luck met jullie have fun hoop dat jullie bereiken wat jullie wille.!!!

wat verpesten jullie de leven van deze boy?
ga trainen niks aan de hand man als je challas traint
ik begon op men 13e ik ben 1,75 dus geen probs
 
Kijk deze gozehhh snapt hem thx guy ik stop en begin over 4/5 jaar weer en dan ga je me op podium zien:P tijschriften hoop ik hoop dat ik 1.75 haal thx allemaal wel lullig datk alles met moeite heb opgebouwd en nu moet stoppen:( mja allemaal thx thx thx en nog een keer is thx in het forum:D
enuuh good luck met jullie have fun hoop dat jullie bereiken wat jullie wille.!!!
Je kan doorgaan met bodybuilden als je het met de juiste techniek en niet teveel pakt hoor. Wat WWarrior zegt is dat jij er beter mee kan stoppen omdat je er druk om maakt. Zo van als jij later niet lang bent zal jij denken dat het door BB komt en jezelf rot voelen.
Dat ecto nederlanders van 1,85 er niks van zouden snappen is wel bull...:rolleyes:
 
Je kan doorgaan met bodybuilden als je het met de juiste techniek en niet teveel pakt hoor. Wat WWarrior zegt is dat jij er beter mee kan stoppen omdat je er druk om maakt. Zo van als jij later niet lang bent zal jij denken dat het door BB komt en jezelf rot voelen.
Dat ecto nederlanders van 1,85 er niks van zouden snappen is wel bull...:rolleyes:


Dus dan gewoon twee keer in de week maandag biceps/triceps en benen

ennuuh op donderdag: rug en borsten enz.. goed toch zo en pak weinig gewicht rond de 20 35 ? of is het te veel???
 
Ik sta verstelt van hoe snel jij van gedachte verandert.
Het gaat er niet om om in twee dagen alles te proppen, het gaat erom dat jij jezelf niet teveel belast.
Ik zou bij god niet weten hoeveel nou te belastend is voor je, zowiezo is dat voor iedere oefening anders. Verder lijkt het me dat je bij sommige oefeningen extra voorzichtig moet zijn zoals squat en deadlift. Als je echt wilt trainen zou je het beste naar een sportarts of fysio kunnen gaan, niet naar een huisarts...die verwijzen je waarschijnlijk toch gewoon door.
Als je later een prof wilt worden zou wat contact met sportartsen zowiezo niet verkeerd zijn.
Nog een laatste ding, jij bent te gemakkelijk te beinvloeden. Bepaal ZELF wat je wilt doen, vraag dan maar aan anderen hoe je die doel het beste/veiligst kunt bereiken. Laat anderen niet voor je kiezen of je nu doorgaat met BB of aan vechtsport gaat doen...
 
Ga trainen man ezel!

alsof je nog gaat groeien

je bent een turk reken daar maar niet op!

maybe groei je 1/2 centimeter of je nou traint of niet!

Yuruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kocum;p
 
Als jij is dag en nacht om je heen hoort dit is slecht dat is slecht je blijft klein je krijgt wel grote arme maar je blijft klein je nek is scheef door trainen dit is scheef dat is scheef je ene borst is groter dan de ander het is slecht voor je lichaam dat je nu traint anders gebruikje hormonen voor je spieren je kan alleen maar spiermassa aanzetten je kan niet vechten je lijkt breed omdat je brede botten hebt je lijkt op een gespierde dwerg je hebt schuine rug je botten steken uit bla bla bla bla bla bla bla denk na wat er dan gebeurt met je psychologie en je huiswerk ik haal nu alleen maar onvoldoendes wat ik doe gaat elke keer verkeerde kant op de kk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ****ing leve ja dit is het!
 
Je moet niet teveel naar die turken luisteren lannn

die denken dat ze alles weten, vooral die ouderen :D

sallaaaaaaaaaa kocummm

sen beni dinle

ga knallen man!
 
Als jij is dag en nacht om je heen hoort dit is slecht dat is slecht je blijft klein je krijgt wel grote arme maar je blijft klein je nek is scheef door trainen dit is scheef dat is scheef je ene borst is groter dan de ander het is slecht voor je lichaam dat je nu traint anders gebruikje hormonen voor je spieren je kan alleen maar spiermassa aanzetten je kan niet vechten je lijkt breed omdat je brede botten hebt je lijkt op een gespierde dwerg je hebt schuine rug je botten steken uit bla bla bla bla bla bla bla denk na wat er dan gebeurt met je psychologie en je huiswerk ik haal nu alleen maar onvoldoendes wat ik doe gaat elke keer verkeerde kant op de kk kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ****ing leve ja dit is het!

Zoals al eerder is genoemd, trek je niet teveel aan van anderen..
Misschien is dit het verkeerde forum om op te zeggen.. Maar wees niet zo gefixeerd op een goed uiterlijk;)
Ga gewoon gezond en gevarieeerd eten en dan komt het met je groei wel goed;)
Je bent nog jong, geniet van je jonge jaren joh.


edit/ voor de grappige onder ons.. ja ik weet zelf ook wel dat ik ook nog jong ben..
 
Ja ik zie mikediesel zeggen van ja is slecht dit dat je bent nog volop in groei tegen de andere kindere dacht vraag het zelf gewoon me pa is ook 30 jaar prof bodybuilder wedstrijden meegedaan maar die zegt ook van ja niet trainen heb hem helemaal gek gemaakt en toen zij hij opeens ja en ik train nu bij zijn gym waar hij met een ander guy samen hebbe geopend weetje dus ik krijg al die creatine shit en die andere zooi gratis volgens hem is het ok om te fitnisse maar me pa maakt een probleem:mad:
Ik hoor ook steeds om me heen enz... vandaag nog in stad pas ik een t-shirt zegt die man die daar werkt tegen me minder trainen man straks pas je niks meer en ben je ook klein daar werd ik boos van en was ik weg van die winkel *******zoon die aap mja gymleraar zeurt erook over weetje ik ga GEK worden..... Jealousy misschien:P? nja mogen wel antwoorden komen hoor

35 mensen al geleze en niemand die reageeert ? lkkr forum hoor

Vind je het gek als je zo typt?

Ten eerste: Typ normaal
Ten tweede: Dat van dat t-shirtje boeit niemand
Ten derde: Ga gewoon lekker trainen, kan geen kwaad, is alleen maar goed.
Ten vierde: Mooi schemaatje vinden en je voeding goed inplannen en knallen maar.


Später
 
Vind je het gek als je zo typt?

Ten eerste: Typ normaal
Ten tweede: Dat van dat t-shirtje boeit niemand
Ten derde: Ga gewoon lekker trainen, kan geen kwaad, is alleen maar goed.
Ten vierde: Mooi schemaatje vinden en je voeding goed inplannen en knallen maar.


Später

Over die t-shirt ik zeg alleen dat mensen zeggen dat ik klein ben noob dus als het je niet boeit reageer dan niet erop:D.

Ik heb gevraagt aan me pa hij was ook klein rond de 1.60 kleiner zelfse toen hij 17 was kreeg hij een snelle groeispurt en nu is hij 1.73 of 4 nja wat jullie hierover gaan zegge :D
 
Back
Naar boven