MuscleMeat

Lengte kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die Lange

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mrt 2005
Berichten
2.440
Waardering
1
Wat is de toegevoegde waarde van 10 weken 250 MG test / 200 MG deca i.p.v. 8 weken?? Of zijn er meer kansen op negatieve gevolgen?

Ik snap dat het op iedereen een andere uitwerking heeft, maar ik ben beniewd of hoe men er hier tegenaankijkt?
 
8 weken is minimum omdat je met zeer trage esters werkt.
 
Als het over deca gaat zou ik minimaal 8 tot 10 weken gaan maar dan wel met testo erbij, zonder testo zal ik het op 8 weken houden.

Edit zo moest hij :D
 
Laatst bewerkt:
Precies.......nu komen we bij de clou :p
 
ff tussendoor, nu hoorde ik van een maatje welke dezelfde kuur nam dat het raadzaam zou zijn om elke dag een kinderaspirine te slikken ivm het dikker worden van je bloed, wat kan leiden tot klonteren?? Met aspirine zou je dit kunnen voorkomen, en zou je zelfs een betere pomp krijgen tijdens ej training.
In hoeverre is dit waar? Er zijn natuurlijk altidj voors en tegens, zo las ik nl dat het ook de groei kan remmen in een kuur? :rolleyes:
iemand idee(ën)?
 
DBC01 zei dat ook laatst tegen mij, zelf doe ik het nu ook maar of dat een broodje aap verhaal is weet ik niet.
 
Asprine werkt bloedverdunnend ja.

Maar zou het niet zomaar bij een AAS kuur flikkeren. Zo dik wordt je bloed niet als je geen Deca met Bold. mengt.
 
Dat het bloed verdunnenend werkt wist ik maar heb je er dan daadwerkelijk profeit van tijdens een kuur? dus een betere pomp?
 
Big Steve zei:
Foutje :D zit op mij werk en moet haastig typen en weg klikken als mijn baas komt :D

Ik bedoel minimaal 8 tot 10 weken :p
deca is een langzaam werkende etster en zal na 4 weken goed werken. Dat betekend dat je kuur eigenlijk te kort is wanneer deze 6 tot 8 weken is om er volledig profeit van te hebben. 8-10 weken is een minimum voor langwerkende injectables

oke dan zijn we het hierover eens igg :D


Big Steve zei:
Testo en Deca zijn echte massabouwers maar ook zeker een vochtvasthouder. Ik geef mijn voorkeur aan Boldenone omdat deze minder drukt op je axis en je vochtretentie minder hoog is.

hierover echter niet :D de hoeveelheid aan vocht heb je tegenwoordig helemaal zelf in de hand. als je er een goede anti e bijneemt zoals femara en liquidex dan zal het vocht minimaal zijn. wel ben ik met je eens dat deca erger op de axis drukt dan eq
 
Mr. J!

En test met deca!?
 
ook voor test met deca zou ik geen aspirine nemen kerel, investeer je geld dan liever in een goede anti e tijdens je kuur
 
Latin spirit zei:
oke dan zijn we het hierover eens igg :D




hierover echter niet :D de hoeveelheid aan vocht heb je tegenwoordig helemaal zelf in de hand. als je er een goede anti e bijneemt zoals femara en liquidex dan zal het vocht minimaal zijn. wel ben ik met je eens dat deca erger op de axis drukt dan eq

Ik ben erg gevoelig en hou super veel vocht vast tijdens een kuurtje ondanks de anti e :D

Vind ik ook niet erg hoor dat hoort er allemaal bij :p maar merk uit eigen ervaring dat het een stuk minder is als ik boldenone gebruik ipv deca. Maar idd dat zal per individu verschillen
 
Big Steve zei:
Ik ben erg gevoelig en hou super veel vocht vast tijdens een kuurtje ondanks de anti e :D

Vind ik ook niet erg hoor dat hoort er allemaal bij :p maar merk uit eigen ervaring dat het een stuk minder is als ik boldenone gebruik ipv deca. Maar idd dat zal per individu verschillen

oke ik bij het gebruik van femara/liquidex? ken weinig mensen die het zo heavy als jij hebben hoor
 
hierover echter niet de hoeveelheid aan vocht heb je tegenwoordig helemaal zelf in de hand. als je er een goede anti e bijneemt zoals femara en liquidex dan zal het vocht minimaal zijn. wel ben ik met je eens dat deca erger op de axis drukt dan eq

Sorry maar wat is er mis met vocht???? Droger als mij lopen ze er bijna niet....en vocht oogt bij mij juist mooier okdat ik veel voller lijk. Ben je al een vollere "endo" kan ik me er iets bij voorstellen.........
 
naast vocht kunnen er helaas nog meer bijwerkingen optreden zonder het gebruik van een anti e zoals gyno en onnodige vethoping ;)
 
Deze jongen is van plan om 200 g deca en 250 mg sustanon per week te nemen en jullie proberen hem aan de arimidex en femara te helpen???

Rico
 
oeps! naast big steve ben ik ook niet helemaal wakker ;)

@topicstarter: 250 mg sustanon per week: niet aan beginnen. om stabiele bloedwaarden te krijgen moet je toch minimaal sust 2 x in de week zetten, anders zal je meer sides krijgen dan mooie resultaten. pak dan 250 mg test enant per week samen met 200 mg deca en neem een kickstart voor de eerste 3 weken met 25 mg dbol

vergeet in dit geval liquidex/femara, maar pak lekker 25 a 50 mg proviron ed. zorgt ook nog een voor meer vrije testosteron in je bloed vanwege de dht.
 
Die Lange zei:
wel ben ik met je eens dat deca erger op de axis drukt dan eq

.........

Dit snap ik niet helemaal.
Volgens mij gaat bij allebei je axis helemaal plat.

Ik denk dat het bij deca alleen wat langer duurt voordat een en ander weer op orde is.

Correct me when i,m wrong.
 
Latin spirit zei:
@topicstarter: 250 mg sustanon per week: niet aan beginnen. om stabiele bloedwaarden te krijgen moet je toch minimaal sust 2 x in de week zetten, anders zal je meer sides krijgen dan mooie resultaten.

Sustanon:

testosterone propionate, 30 mg
testosterone phenylpropionate 60 mg
testosterone isocaproate, 60mg
testosterone decanoate, 100 mg

Test prop is kortwerkend inderdaad, phenylpropinate al wat langer..

Ik weet niet waar dit fabeltje toch steeds vandaan komt dat sustanon waardeloos is omdat er kortwerkende esters inzitten?..

(Ik denk dat ik het wel weet, maar dat buiten beschouwing gelaten...)

ruim 200 mg van de 250 mg totaal is niet kortwerkend hoor..

Sustanon is een prima middel, en heeft net zo een stabiel verloop als een single ester zoals enanthate na injectie..

Het is ontwikkeld door wetenschappers om de injectie frequentie omlaag te brengen...

kortom sustanon is een prima middel ik begrijp niet waarom iedereen er altijd zo moeilijk over doet.........

grt. Rico
 
Back
Naar boven