AndroidHealthClinic

Lengte kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

theorie is 1 kerel, praktijk is 2.

ik zie toch veel jongens om me heen die met 1 keer sustanon in de week veel meer vocht vasthouden dan 1 x test enant in de week onder dezelfde omstandigheden. wat zou dan de verklaring zijn?
 
Latin spirit zei:
theorie is 1 kerel, praktijk is 2.

ik zie toch veel jongens om me heen die met 1 keer sustanon in de week veel meer vocht vasthouden dan 1 x test enant in de week onder dezelfde omstandigheden. wat zou dan de verklaring zijn?

Daar geloof ik helemaal niets van...

Niemand neemt op zichzelf 1 sustanon per week en in een volgende kuur alleen 1 enanthate per week...

Dat is echt bullshit...

en vertel me aub niets over een verschil in theorie en praktijk want dat is het enige waar mensen mee aankomen als argumenten op dit forum..ik kan over beide goed meepraten..

grt. Rico
 
Testosterone propionate 2 days
Testosterone phenylpropionate 3 days
Testosterone isocaproate 4 days
Testosterone decanoate 7 days

De actieve MG in het bloed volgens roid calculator
Voor 1 week met de injectie op dag 1

57-46-38-31-26-21-18

http://www.roidcalc.com/
 
natuurlijk Rico, ik zit er om te liegen :rolleyes:

nee niet op zichzelf maar wel in een stack met 200 mg deca. of 30 mg dbol. in ieder geval ga ik uit van een vergelijking onder dezelfde omstandigheden.

maar ach omdat jij 15 jaar in deze wereld en ik pas anderhalf jaar dan ben ik bij voorbaat natuurlijk een absolute no no.... :rolleyes:
 
Latin spirit zei:
natuurlijk Rico, ik zit er om te liegen :rolleyes:

nee niet op zichzelf maar wel in een stack met 200 mg deca. of 30 mg dbol. in ieder geval ga ik uit van een vergelijking onder dezelfde omstandigheden.

maar ach omdat jij 15 jaar in deze wereld en ik pas anderhalf jaar dan ben ik bij voorbaat natuurlijk een absolute no no.... :rolleyes:

Kijk dit bedoel ik nou..waarom ga je het op de man afspelen?...waar zeg ik dat je een no-no bent?..

Kuren kan je niet met elkaar vergelijken!....omstandigheden zijn nooit hetzelfde..

Iedereen gebruikte vroeger sustanon en dat was the bomb..toen is er een post geweest op een internetforum.."Sustanon and why you shouldnt use it" waar onder andere instond dat je het om de dag moet injecteren vanwege de korte esters en iedereen kopieerd dat en het wordt voor waar aangenomen..

grt. Rico
 
ik hou er helemaal niet van om het op de man te spelen, maar als jij tegen mij zegt: daar geloof ik helemaal niks van, dan zeg je toch echt letterlijk dat ik ziet te liegen, Rico. misschien heb ik je verkeerd geinterpreteerd maar zo komt het toch echt bij me over

als iemand kuurt met sust/dbol bijvoorbeeld. en een kuurtje later kuurt hij met test/dbol. even uitgaande van dezelfde hoeveelheden, waarom kan je dat niet met elkaar vergelijken?

ik baseer mijn info dus niet zomaar op 1 post uit het verleden, maar uit ervaringen die ik zie om me heen ondersteund door de theorie daarachter.
 
Latin spirit zei:
ik hou er helemaal niet van om het op de man te spelen, maar als jij tegen mij zegt: daar geloof ik helemaal niks van, dan zeg je toch echt letterlijk dat ik ziet te liegen, Rico. misschien heb ik je verkeerd geinterpreteerd maar zo komt het toch echt bij me over

als iemand kuurt met sust/dbol bijvoorbeeld. en een kuurtje later kuurt hij met test/dbol. even uitgaande van dezelfde hoeveelheden, waarom kan je dat niet met elkaar vergelijken?

ik baseer mijn info dus niet zomaar op 1 post uit het verleden, maar uit ervaringen die ik zie om me heen ondersteund door de theorie daarachter.

Okay misschien kwam het wat bot over, maar zoals ik al zei..iedereen die ik ken die AS gebruikt, neemt steeds meer of wat anders etc...

dus dat iemand precies hetzelfde neemt, doet, eet en rust in opeenvolgende kuren geloof ik niet..

als je een paar dagen flink zout eet en je zit aan de test dan hou je sowieso al meer vocht vast...daarmee bedoe lik te zeggen dat je omstandigheden nooit precies hetzelfde zijn...

En je niet de conclusie kan trekken dat het dan maar aan de sustanon zou liggen...

Ik weet dat sustanon een goed middel is en je moet alle injecties altijd zoveel mogelijk spreiden voor stabielere bloedwaardes..dit geldt dus ook voor enanthate..

grt. Rico
 
nou ik ken toch wel wat jongens die de zelfde hoeveelheid gebruiken van hetgeen, alleen in de volgende kuur een andere ester voor de verandering.

natuurlijk heb je gelijk van dat zout verhaal is ook wel zo hoor, maar wat is je tegenargument dan tegen de post uit ikke, waaruit blijkt dat je dus wel degelijk onstabiele bloedwaarden krijgt?
 
maar als je sus smaandags om 8.30 smorgens zet en donderdag om 8.30u savonds is er toch normaal gaan probleem. vriend van me heeft samen met mij gekuurd:ik deed Test + Deca en hij Sus + Deca. ik kreeg een waterige look en een dikke vette bolle kop desondanks de provis. hij nam geen provirons en werd er zelfs droger van terwijl hij junkte en ik clean at.
volgens mij ligt het echt aan de middelen, tijdstip gebruik, voeding, lichaamstype etc...
 
Latin spirit zei:
maar wat is je tegenargument dan tegen de post uit ikke, waaruit blijkt dat je dus wel degelijk onstabiele bloedwaarden krijgt?

Ik weet de formules niet achter die roidcalculator..maar als ik hem voor sustanon en enanthate invul kom ik op:

sus:
38-31-25-21-17-14-12

enanthate
31-27-23-20-18-15-13

cypionate
26-23-21-18-16-15-13

Dus behalve een hogere piekwaarde van sustanon zie ik weinig verschil in het verloop...........

grt. Rico
 
als je het topic doorleest dan zeg ik ook dat je sust minimaal twee keer in de week moet zetten en dan is er geen probleem idd :)
 
dutch windmill zei:
Ik weet de formules niet achter die roidcalculator..maar als ik hem voor sustanon en enanthate invul kom ik op:

sus:
38-31-25-21-17-14-12

enanthate
31-27-23-20-18-15-13

cypionate
26-23-21-18-16-15-13

Dus behalve een hogere piekwaarde van sustanon zie ik weinig verschil in het verloop...........

grt. Rico

dat klopt, zoals het er nu staat zie ik ook weinig verloop, maar geeft tevens misschien aan dat enantaat 1 keer in de week eigenlijk ook te weinig is
 
Latin spirit zei:
dat klopt, zoals het er nu staat zie ik ook weinig verloop, maar geeft tevens misschien aan dat enantaat 1 keer in de week eigenlijk ook te weinig is

Kijk dat bedoelde ik te zeggen..

Ik weet dat sustanon een goed middel is en je moet alle injecties altijd zoveel mogelijk spreiden voor stabielere bloedwaardes..dit geldt dus ook voor enanthate..

grt. Rico
 
kijk, dit zou nou dingen waar ik ook weer van leer.

Bij deze kan dus het fabeltje dat 1 x in de week test enantaat zetten stabieler is dan 1 x week sust zetten definitief de wereld uit. ik vind het wel sticky waardig! conclusie: zowel test enant als sust kan je het beste twee keer in de week zetten voor zoveel mogelijk stabiele bloedwaarden. dan moet je misschien gaan denken als je met 250 mg per week wil gaan werken om een halve ml per keer te zetten (125 mg)
 
Ik vind dat je pas bij dosis hoger dan 250 test/sus whatever per week echt moet gaan kijken naar de halfwaarde tijden/tijden van injectie. Daarvoor heeft het weinig nut.

En ten tweede met doseringen van 250 mg test is het vaak een eerste kuur van die gebruiker en groeit deze er zoeizo goed op.

Als je echt met stabiele waarden wilt aan werken moet je gewoon eod gaan injecteren
 
dutch windmill zei:
Ik weet de formules niet achter die roidcalculator..maar als ik hem voor sustanon en enanthate invul kom ik op:

sus:
38-31-25-21-17-14-12

enanthate
31-27-23-20-18-15-13

cypionate
26-23-21-18-16-15-13

Dus behalve een hogere piekwaarde van sustanon zie ik weinig verschil in het verloop...........

grt. Rico


Waarschijnlijk hebben we dezelfde gebruikt.
Alleen ik pakte week 3 of 4 geloof ik. En jij week 1?
Geeft denk een iets beter beeld.
 
Back
Naar boven