AndroidHealthClinic

Lengte

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bob hilton

Novice
Lid geworden
24 nov 2018
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
86kg
Bob, 17 jaar en 1,77
1,77? Yep. Wat kan ik er aan doen? Wil 1.83-85 worden. Weet dat er niet veel opties zijn maar toch n vraagje
 
311ee47a03834f1a8c7fb048d805796c--funny-history-history-jokes.jpg
 
:roflol::roflol:. Basiscursus fysica gebruiken hé meneer, materialen zetten uit bij temperatuurstoename, dus gewoon even in een oven van 3000K gaan zitten en komt allemaal goed. Wel opletten dat je geen faseveranderingen ondergaat.
Succes :thumbs:
 
Maak je daar nu serieus een account voor aan op een krachtsportforum?
 
Maak je daar nu serieus een account voor aan op een krachtsportforum?
Vind het geen heel gekke gedachte aangezien we allemaal bezig zijn met onze groei.
 
Er zijn operaties. En dan verlengen ze je botten. Loop je wel maanden met pinnen in je benen. Zeer pijnlijk allemaal. En weet niet of je er voor in aanmerking komt. Of hoe dat precies in zn werk gaat.

Wat heb je te klagen op 177 ?ik zou al happy geweest zijn met 170 :D En waarom persé 183?
 
Er zijn operaties. En dan verlengen ze je botten. Loop je wel maanden met pinnen in je benen. Zeer pijnlijk allemaal. En weet niet of je er voor in aanmerking komt. Of hoe dat precies in zn werk gaat.

Wat heb je te klagen op 177 ?ik zou al happy geweest zijn met 170 :D En waarom persé 183?

Nouja dat is net boven het nederlands gemiddelde
 
Nouja dat is net boven het nederlands gemiddelde

So? wat is er zo belangrijk aan net boven het gemiddelde qua lengte te zitten? Zolang je in de buurt zit lijkt me dat het al goed is.

Je zal je er bij moeten neerleggen dat je onder het gemiddelde gaat zitten.
 
Maar serieus, 1m77 is in bijna alle andere landen dan Nederland "tall". Bovendien is het de ideale lengte voor een bodybuilder.

Hmm, maybe. Misschien groei ik nog tot 1.8 aangezien ik 17 ben. Het is toch meer een forum puur om te kijken wat mensen er van zeggen aangezien er niet veel keuzes zijn
 
Hmm, maybe. Misschien groei ik nog tot 1.8 aangezien ik 17 ben. Het is toch meer een forum puur om te kijken wat mensen er van zeggen aangezien er niet veel keuzes zijn

Precies, veel jonge mensen groeien nog tot hun 21ste of zo.
 
Hmm, maybe. Misschien groei ik nog tot 1.8 aangezien ik 17 ben. Het is toch meer een forum puur om te kijken wat mensen er van zeggen aangezien er niet veel keuzes zijn

Er zijn er die nog doorgroeien er zijn waar het groeien vroeg stopt. Afwachten.
 
Maar serieus, 1m77 is in bijna alle andere landen dan Nederland "tall". Bovendien is het de ideale lengte voor een bodybuilder.
Idd. Maar zo een beetje groter dan gemiddeld zijn zou wel nice zijn, zou zelf ook graag 1m85 geworden zijn, maar zo goed als iedereen in mijn familie is onder de 1m70 dus ik mag niet klagen :D
 
Idd. Maar zo een beetje groter dan gemiddeld zijn zou wel nice zijn, zou zelf ook graag 1m85 geworden zijn, maar zo goed als iedereen in mijn familie is onder de 1m70 dus ik mag niet klagen :D

Zelf heb ik ook wel een negatief zelfbeeld m.b.t. lichaamslengte, in mijn familie zijn alle mannen >2m. Mijn lengtegroei stopte toen ik 14 was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven