MuscleMeat

Lenn's 2014 Contest Log

Bezoekers in dit topic

smooth kapsel. En mirin wheels
 
  • Like
Waarderingen: Lenn
Goed fysiek Len, streefwaardig!
Alles ook mooi in verhouding imo, hoewel je wheels er uitspringen maar is niceee!
 
Knap werk man :eek:
 
Zucht..wheels of glory!
 
Fakkkkk wat een poten. Lekker man!
 
Geil!








Oh wacht ik bedoel geil.







oh boy.
 
Mooi compleet fysiek man :thumb:

smooth kapsel. En mirin wheels

Goed fysiek Len, streefwaardig!
Alles ook mooi in verhouding imo, hoewel je wheels er uitspringen maar is niceee!

Knap werk man :eek:

Zucht..wheels of glory!

Fakkkkk wat een poten. Lekker man!

Geil!








Oh wacht ik bedoel geil.







oh boy.

Een hoop reacties, thanks mensen! Doet me goed. :D

Aangezien mijn bedoeling is om 1,5 jaar non stop te gaan cleanbulken de middagmalen voor volgende week klaargemaakt.

elke middag:

100gr pasta
100gr kip
3 paprika's verdeeld over 5 dagen.

Mmmm gonna be good!
 
Net resultaat, goed droog geworden! Kapsel is minder mn ding:p
 
Een hoop reacties, thanks mensen! Doet me goed. :D

Aangezien mijn bedoeling is om 1,5 jaar non stop te gaan cleanbulken de middagmalen voor volgende week klaargemaakt.

elke middag:

100gr pasta
100gr kip
3 paprika's verdeeld over 5 dagen.

Mmmm gonna be good!

Geen saus?
Looksgood
 
Een hoop reacties, thanks mensen! Doet me goed. :D

Aangezien mijn bedoeling is om 1,5 jaar non stop te gaan cleanbulken de middagmalen voor volgende week klaargemaakt.

elke middag:

100gr pasta
100gr kip
3 paprika's verdeeld over 5 dagen.

Mmmm gonna be good!
Goede plannen Lenn! Hoe gaat de rest van je voeding er ongeveer uitzien of ben je daar flexibel in ;)?
 
Goede plannen Lenn! Hoe gaat de rest van je voeding er ongeveer uitzien of ben je daar flexibel in ;)?

Smorgens neem ik normaal een weightgainer van B&F maar ik denk dat ik een all day proteine ga bestellen samen met gemalen oats. daarbuiten gaat het zoiets als dit zijn:

10h: 2 sneden brood met pindakaas
12h: hierboven genoemde pasta, of iets met rijst
14h: 2 sneden brood met pindakaas
avondmaal: pasta/rijst/puree met kip/vis
pre-wo: NR1 van B&F (kan altijd andere worden :D)
post-wo: Magnificent van B&F + 30 min. later whey met water of melk + mogelijk extra van avondmaal
22h00: casein met melk of water
 
Mooie poten man! Traps knallen er ook uit op je front pose!!

Welke (wekelijkse) indeling hanteer je nu precies voor je trainingen? M.a.w hoe vaak train je benen/borst/rug etc?

Ben benieuwd naar je collage! Aan de voorgaande pics te zien belooft het wat man!!
 
Waar blijven de picsss. Haha
 
Mooie poten man! Traps knallen er ook uit op je front pose!!

Welke (wekelijkse) indeling hanteer je nu precies voor je trainingen? M.a.w hoe vaak train je benen/borst/rug etc?

Ben benieuwd naar je collage! Aan de voorgaande pics te zien belooft het wat man!!

Thnx!

Ik train rond m'n 4 compounds: squat, bench, deadlift en OH. Alles ong. 1x/week dus. :)

Waar blijven de picsss. Haha

Hier heb je hem. :D

[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed resultaat behaald Lenn!
Zal niet genoeg wezen voor top klassering, maar dat was ook niet je intentie toch?
Denk dat we qua "motivatie voor deelname" erg op n lijn zitten als ik kijk naar mijzelf vorig jaar.
Vind persoonlijk wel echt goed fysiek wat je hebt man, mooi compleet en oogt ook goed krachtig!

Maar nu dus 1,5 jaar clean bulken?
Hoe mag/kan ik dat voor mij gaan zien?
Gewoon ~1kg per maand qua gewicht?
 
Goed resultaat behaald Lenn!
Zal niet genoeg wezen voor top klassering, maar dat was ook niet je intentie toch?
Denk dat we qua "motivatie voor deelname" erg op n lijn zitten als ik kijk naar mijzelf vorig jaar.
Vind persoonlijk wel echt goed fysiek wat je hebt man, mooi compleet en oogt ook goed krachtig!

Maar nu dus 1,5 jaar clean bulken?
Hoe mag/kan ik dat voor mij gaan zien?
Gewoon ~1kg per maand qua gewicht?

Ik zelf ben, hoe meer ik er naar kijk, meer en meer tevreden met m'n eigen foto's! Maar... Ik heb sinds vorig jaar eigenlijk altijd naar m'n eten gekeken zodat ik rond de 75kg bleef zitten. meer om praktische redenen, omdat ik moeilijk nette kleren vindt die rond mijn lichaam passen. Ik ben dan ook maar 1m70 groot. :o

Voor mijn blessure deed ik, met redelijk grote toewijding aan MMA en woog ik op het laagste punt rond 70kg en ik ben dat fysiek nu wel beetje zat. Wil terug wat meer massa nemen en vooral sterker worden. Stel dat ik nu zal gaan bulken tot volgende zomer en beginnen cutten in april-mei ofzo dan zijn dan 8-9 maanden en ik denk dat dat niet veel gaat uithalen. Dus ik wil gewoon een zomer overslagen en doorbulken tot het voorjaar van het volgende jaar.

Wat dat gaat uitbrengen is een verrassing natuurlijk. Ik ga wel elke maand naar de weegschaal kijken maar met 0,5kg erbij zou ik al blij zijn. Als je dat x18 maanden doet dan is dat minstens 9kg. Stel dat dat 5kg VVM uithaald dan denk ik dat er een stuk buffer zal lijken, omdat ik zo klein ben. :D

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Vandaag terug starten met Wendler. Heb bij de gewichten 10kg minder dan m'n echte 1RM's ingegeven omdat ik vond dat het al redelijk zwaar begon.

Heb m'n box squat verhoogd naar net boven parallel, omdat ik merk dat daar m'n zwakke punt zit.

C1A1

Squat
8x60
5x67,5
5x80
3x92,5
5x110
5x127,5
10x142,5 (doel: 5 reps)

Box squat
5x10x100

SLDL
5x10x60

Benen zijn spaghetti..

Bedoeling bij de assistance oef is om elke keer, als ik de 5x10 behaald met er 5 of 2,5kg erbij te doen.
 
als je 230 deadlift ga je toch geen sldl doen met 60kg man :p

dan moet je echt actief je best doen om hem niet perongelijk te snatchen
 
als je 230 deadlift ga je toch geen sldl doen met 60kg man :p

dan moet je echt actief je best doen om hem niet perongelijk te snatchen

Zwaarste reps dat ik tot nu deed met SLDL is 120kg. Over aantal weken doe ik ws wel 5x10x100 ofzo.
 
nou vooruit dan

maar ik hou je in de gaten :mad:
 
Back
Naar boven