XXL Nutrition

lenny's contest log

Bezoekers in dit topic

ben wel wat dom geweest met mijn bruining, normaal ging ik iets bestellen bij b&f om te smeren maar donderdag schoot het me pas te binnen dat ik noch moest bestellen. dus te laat
heb dan zo bruining spuitbusje van m'n zus mogen opbruiken, maar zo een brol man :eek: wel beter dan niets.
zal eens beginnen met naar de zonnebank te gaan:)
 
Wat een fysiek voor je leeftijd bro, zou je adhv je lichaamshaar ouder schatten.
Kijk uit naar je collage
 
pff erg goed top 3 zeker
 
Succes kerel. Dit is echt een ziekelijk goed fysiek voor je 18 bro, damn hey! super. keep doing.

Geniet na je cut even lekker van een paar welverdiende maaltijden en rustdagen, dat is sowieso iets wat iedereen verdient na een paar maanden hard dieten, trainen en cutten.

Al voorkeuren op het menu staan betreft je food :D?
 
Succes kerel. Dit is echt een ziekelijk goed fysiek voor je 18 bro, damn hey! super. keep doing.

Geniet na je cut even lekker van een paar welverdiende maaltijden en rustdagen, dat is sowieso iets wat iedereen verdient na een paar maanden hard dieten, trainen en cutten.

Al voorkeuren op het menu staan betreft je food :D?

thx !

oja, gisteren lasagne gegeten en een heleboel ijscreme :p heeft zeer goed gesmaakt:D
verder op het menu voor de komende dagen zal mcdo, pizza, pitta zijn ;)
 
je hebt het verdiend bro!

echt ziek fysiek op jou leeftijd
 
Jezus wat een fysiek. Biggest natural 18 yo..:D Succes!
 
Fysiek is gewoon goed, klaar.
 
ik zet hier nog eens mijn collage omdat de collage die in het foto archief staat niet zo scherp is als de originele.
ging het eerst zo laten maar omdat er al commentaar is gegeven naar fotokwaliteit ga ik de originele laten zien.

http://tinypic.com/view.php?pic=2uxu3bc&s=7
 
Looking good hoor, beastmode.
 
ziet er goed uit lenny, meer dikte in rug zou het helemaal afmaken
 
yeah
ben benieuwd over 3/4 jaar hoe biggie je dan bent

Lightweight baby
 
GVD wat een fysiek zeg :D
 
heb nog een vraagje over je collage: waarom staat het papier met tekst "dbb contest 2011" op de ene foto rechts en hangt het op de andere foto linksboven?
 
heb nog een vraagje over je collage: waarom staat het papier met tekst "dbb contest 2011" op de ene foto rechts en hangt het op de andere foto linksboven?

What the **** man, wat maakt dat nou weer uit:roflol:...
 
heb nog een vraagje over je collage: waarom staat het papier met tekst "dbb contest 2011" op de ene foto rechts en hangt het op de andere foto linksboven?

die waar het linksboven staat houd mijn broerke het vast die rechts staat het op tafel.
wist niet goed waar het papier te zetten omdat er verschillende foto's zijn getrokken ( ver, dicht) dus gewoon geplaatst waar het zichtbaar was.
 
Back
Naar boven