Als ik goed gekeken heb op de link moest ik ook gewoon om 5.00 uur kijken. Om 23.00 wel even gekeken, maar toen was er niets te zien behalve een redelijk heldere lucht (paar schapenwolkjes). Omdat ik vanacht bijna niet heb geslapen was ik van plan nog wel even te gaan kijken, niet speciaal mijn wekker gezet hoor, want voor hetzelfde geld was er niets te zien. Dus toen ik om 4.15 op mijn wekker keek was ik in de veronderstelling dat ik ook nog wel wakker zou zijn om 5.00 uur. Ik lag inmiddels al vanaf middernacht wakker. Me toen nog maar een keertje omgedraaid en tegen mijn vriend aan gekropen, toen ik weer op mijn wekker keek was het 6.15 ..........
Heb ik vannacht dus toch nog 2 uurtjes geslapen. Waarom dat de rest van de nacht niet lukte is me een raadsel. En na een nacht met maar 2 uurtjes slaap voel ik me toch redelijk uitgerust. Ik kon vanochtend zelfs uitslapen, maar was dus klaarwakker. Heel vreemd.
En dat terwijl ik me al een tijdje een beetje grieperig voel. Hoop het met een dagelijkse extra dosis vitamine C te verhelpen, maar ben er nog niet helemaal vanaf zo te voelen. Voelde me wel weer een stuk beter na het sporten gisteren terwijl ik eerst nog aan het twijfelen was of ik wel zou gaan.
Lig je bijna de hele nacht wakker slaap je toevallig om 5.00 uur. Niet echt goede timing.