MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Leophyte

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 dec 2004
Berichten
6.201
Waardering
92
Lengte
1m94
Massa
113kg
Vetpercentage
16%
Dag mensen!
Na een lange tijd met veel plezier over de trainingen van anderen te hebben gelezen, is hier dan ook mijn eigen log.
Ik train nu zo'n 2 jaar, waarvan het eerste jaar/anderhalf jaar maar een beetje aankloten was. Ik trainde eerst meer BB-gericht, de laatste tijd probeer ik lager te zitten qua herhalingen en is alles wat meer op kracht gericht.
Ok, genoeg gelul, komtie:

11-07-05

Ik had er zin aan! Samen met m'n trainingsmaatje zouden we gaan maxen op de bench en verder zouden we wel zien. Woensdag ga ik op vakantie, dus nog een keer helemaal los :D

Bench (Oud 'pr' 5x5x80):
15 x stang
10 x 40
8 x 50
6 x 60
3 x 70
2 x 74
1 x 80
1 x 84
1 x 90
1 x 94
1 x 100 (failed) --> nog te zwaar
1 x 98 (failed) --> Bijna!! :mad:

Al met al een kleine teleurstelling dat ik de 100 niet gehaald heb (zefls geen 98!), maar het voelde toch lekker aan, dus m'n maatje kwam met het idee om ook deadlift te gaan maxen.

Deadlift (Oud pr: 1x132,5):
8 x 60
6 x 80
4 x 90
3 x 100
1 x 110
1 x 120 (dit alles overhands en zonder riem, vanaf nu supinated en met riem)
1 x 130
1 x 134 (makkie!)
1 x 140 (huh?)
1 x 144 :eek:
1 x 148 ???
De training kon al niet meer kapot, maar ach, waarom ook niet:
1 x 150 :D:D:D:D
Ik was helemaal blij!! Ik had mezelf dus iets te laag ingeschat (ok, ik blijf zwak). Er had waarschijnlijk nog meer ingezeten als ik niet al zoveel energie had verspeeld, maar goed, voor vandaag ben ik al dik tevreden!

Toen ff afgekoeld en een shake opgedronken. Toen nog wat stoeien met dumbbells..
Incline dumbbell press:
8 x 14
8 x 20
6 x 28
2 x 6 x 34 (PR!!)
8 x 32 (oud pr)
En toen nog wat flys om het af te maken, maar veel kracht zat er niet meer in.

Zo, dat was m'n eerste training, brand maar los! Alle kritieken/tips zijn welkom!

Léon
 
Ik zeg: pas je sig. maar aan :D

Nice PR's :thumbs:
 
goeie training!
de 100 komt er zo aan..
 
Zo gaat hij goed, moge je nog vele PR's halen :thumb::D
 
Goed zo vrind, ga zo door :p.
 
nice going! wat moet jij je de man hebben gevoeld na die deadlifts! :thumbs:

KEEP IT UP!
 
Zou je die riem wel gebruiken? Of heb je een rugblessure gehad?
Verder goeie PR's!
 
Allemaal bedankt voor de reacties :thumb:
@ B: Was even mooi, maar ik blijf een miet! 250 is het doel!!
@ huckfinn: Die riem was aanwezig, dus hebben we hem maar gebruikt. Ik heb gelukkig nog nooit een rugblessure gehad, alleen denk ik, als ik eerlijk ben, dat de 150 niet was gelukt zonder de riem. Qua kracht wel, alleen zal het dan niet zijn gelukt doordat het tussen de oren niet goed zat. Ik had hem dus waarschijnlijk niet aangedurft ivm blessures.
 
Bitch, je moet 2 woorden onthouden: "NO FEAR!". Niet bang zijn, jij controleerd de bar, de bar jou niet!
 
MonsterStrength zei:
Bitch, je moet 2 woorden onthouden: "NO FEAR!". Niet bang zijn, jij controleerd de bar, de bar jou niet!

Is dat in beschaafde woorden 'ruk en trap die k*tstang de lucht in, al breekt je rug in tweeen!!' ?
 
Deze bitch zal 't onhouden ;)
 
Zo mensen! Daar ben ik weer, na een mooie vakantie aan de Turkse kust in Alanya. Ik zal jullie verder niet vervelen met details, ik gooi er nog wel wat foto's op als ik ze heb.
Trainen was ik eigenlijk niet van plan, maar toen ik daar ergens een sportschooltje zag kon ik de verleiding niet weerstaan.
Nou, daar ging ik dus, zaterdagmiddag 16 juli om 4 uur 's middags bij 45 graden:

16-07-05

Ik was van plan om fullbody te trainen, bankdrukken, chinnen, deadlift en squat.
Nou, mooi niet dus, het was daar binnen echt benauwd, dus heb me maar ingehouden:

Bench Press:
- 2 setjes opwarmen
- 5x5x80
Incline BP:
- 1x8x60

Genoeg borst, ik moest nog meer doen in die hitte pff. Tegelijkertijd besloten om maar niet te squatten, ik voelde het water en de energie wegstromen.

Chinnen:
- Brede grip overhands: 8xBW
- Smalle grip overhands: 8xBW
- Smalle grip onderhands: 10xBW (ik ging zo hard de lucht in dat ik bijna aan 't dak zat)

Deadlift:
- Opwarmen
- 8x90
- 6x100
- 2x110
- 3x3x120
- Paar static holds van 20 sec met 110 kg

Seated Cable Row:
- 3x8x70

Zoals jullie zien, zeker geen supertraining, maar vooral deadlift is niet te doen met die temperaturen --> En maak me nu maar uit voor een miet!
 
Leophyte zei:
Zoals jullie zien, zeker geen supertraining, maar vooral deadlift is niet te doen met die temperaturen --> En maak me nu maar uit voor een miet!

Bij deze roep ik je uit tot:
.
.
.
.
tromgeroffel....
.
.
.
.
.
MIET OF THE WEEK
 
Fijn dat jullie zoveel van me houden :rolleyes:
 
25-07-05

Zo mensen, na vanmiddag 30 blikken tonijn bij de c1000 te hebben ingeslagen heb ik er weer helemaal zin in! De eerste echte training sinds 2 weken ofzo...
Vandaag stonden speedsquats en de rug op het programma:

Speed Squat:
- Opwarmen
- 6 x 2 x 60 (eerste keer dat ik het deed, volgende keer 5 kg meer)

Chinnen:
- Breed overhands: 2 x 6 x bw
- Smal overhands: 6 x bw
- Small onderhands: 8 x bw

Dumbbell Row:
- 6 x 26
- 2 x 6 x 36
- 7 x 36 (PR)
- 8 x 30

Deadlift:
- 6 x 70
- 5 x 100
- 2 x 120
- 1 x 125
- 3 x 3 x 130 (PR --> alles volledig raw)
- Static holds, 2 x 120 (ongeveer 15 sec.)
- Static holds, 2 x 100 (ongeveer 20 sec.)

Toen heb ik nog ff lekker zitten hardlopen om mijn conditie weer op pijl te brengen, 10 minuutjes, gemiddeld 11 km/h (waardeloos eigenlijk).

Al met al een lekkere training :D
 
Back
Naar boven