AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ok dan!
Maandagavond 7 uur dan maar? Ik hoop dat ik het haal ivm werk enzo, maar denk het wel. Zie jullie dan he!
 
Bench ziet er goed uit bro! Vind alleen je overhead kracht wat weinig tov je bank.
 
Heb je gelijk in, misschien komt het dat ik ze na m'n bench heb gedaan, misschien ben ik gewoon zwak. Dinsdag is het de eerste oefening, dus we zullen zien...
 
Leophyte zei:
Heel mooi!
M'n trainingsmaatje komt maandag ook, wordt mooi dan :D

Zekers, kben ook van de partij! Kan ik gelijk eens ff bekijken of Body Gym een beter alternatief is dan dat laffe cardiohok @ UT!
 
Leophyte zei:
Heb je gelijk in, misschien komt het dat ik ze na m'n bench heb gedaan, misschien ben ik gewoon zwak. Dinsdag is het de eerste oefening, dus we zullen zien...

vrijdag gepost, dinsdag pas weer trainen.... pff :)
Nee, have fun jongens!

Ik ga maandag weer girlie-weight liften :p
 
Ben benieuwd. als het goed is wordt er op dit moment KEIHARD getraind :D
 
Gunsy zei:
Ben benieuwd. als het goed is wordt er op dit moment KEIHARD getraind :D
Dat klopt Jeroen, er werd hard getraind, hier een kort verslag..

5-09-05

Toen Ken (robin) en ik vanavond om 7 uur ofzo aan kwamen fietsen bij Bodyform ,stonden BuilderB, insane animal, ded.cop en scum al klaar om te trainen. Helaas was in een keer de sportschool gesloten om een of andere reden die we niet weten, maar om hier maar niet verder over door te zeuren:
We gingen naar Bodygym, waar een hel van een training begon..
Mijn planning was om rug te doen, maar vooral om deadlift te maxen, want wat is er nou mooier dan maxen op een meet :D

De training:

Speed Squat:
- 6 x 2 x 70
Niet zwaar.. Ondertussen waren BuilderB en Insane Animal op jacht naar eeuwige roem..

Kort samengevat:
- B: Oud PR: 185 --> Nieuw PR: 210 (SICKO)
- IA: Oud PR: 260 --> Nieuw PR: 270 (zie bovenstaande)
Ded.cop deed wel mee, maar ging niet maxen, hij is bezig met een schema (dan alexander ofzo??), zijn PR's volgen over een paar weken
- Scum deed geen DL

Toen ging ik samen met Ken naar de DL

Deadlift:
- 8 x 60
- 5 x 110
- 3 x 130
- 1 x 140 (vanaf hier supinated)
- 1 x 150 (vanaf hier met riem --> Oud PR)
- 1 x 160 (PR, makkie)
- 1 x 170 (PR :D!)
Ok, leuk, maarja.. is nog geen 210 of 270
Ken deed ondanks dat hij lang geen DL heeft gedaan ook mee en haalde een PR van 150, een verbetering van (jaja) 2 kg :D:D

Toen nog Farmer walks (heel leuk!!), een keer chinnen en nog een paar T-bar rows, beetje aanklooien, was al mooi zo...

Al met al een supermooie training, echt leuk, eerste DBB meet voor mij. Bedankt jongens!!
 
congratz met je PR man! (je sig!!)
lekker lekker lekker allemaal :D
 
nog even om het officieel te maken: gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd nog! Mooi dat je 170kg aangedurft hebt man!
 
20 kilo er bij, doe je goed :thumbs:
 
Toen nog Farmer walks (heel leuk!!), een keer chinnen en nog een paar T-bar rows, beetje aanklooien, was al mooi zo...

Farmer walks voor chins en rows? Kun je jezelf en de bar dan nog wel vasthouden?
Goeie PR btw!
 
ah, goed gedaan man! Da's een flinke stap in DL
 
He eikel!!:D moet ik m'n PR weer hoger zetten:D







goeie DL;)
 
idd goeie deadlift!!


proficiat met je PR!:D
 
@ allen: thnx
en huckfinn, nou je het zegt, de volgorde van die oefeningen weet ik niet meer, maar ach, weet wel dat ik helemaal kapot ben :D
 
Voordat ik het vergeet, ik moet ook nog een training posten...
Vandaag was in eerste instantie zeer k*t, bodyform waar ik net trainde was in een keer dicht ivm verbouwing, dikke pauperbende. Bodygym, waar ik gister trainde, daar moet je gelijk een half jaar lid worden, dan maar weer naar superfit. Daar train ik de komende maand, helaas geen squatrack, maar met een beetje improviseren lukt een front squat wel, vanaf de incline bench, voor de rest kan ik daar alles wel trainen.
Afijn, de training van vandaag, schouders en triceps (+speed bench).

06-09-05

Speed Bench:
- 6 x 3 x 60

Militarly Press:
- 5 x 50
- 2 x 60 (3f) :mad:
- 3 x 58
- 3 x 58
- 3 x 58
- 2 x 58 (3f)
Had gehoopt dat minimaal een 3x3x60 erin zat, helaas niet. Viel beetje tegen, volgende keer wel!

Toen wat cable side raises, gewicht weet ik niet

Front Raises:
- 6 x 16
- 6 x 18
- 7 x 16
Ondertussen al opgewarmt voor small BP met 60 en 70 kg

Small Benchpress:
- 3 x 80
- 3 x 80
- 3 x 80
- 3 x 80 (4f)
Een 5e setje met 3x80 was gelukt, maar wegens tijdnood wou ik het 4e setje er een rep bij, net niet gelukt helaas.

Skullcrusher:
- 8 x EZ+25
- 8 x EZ+25
- 12 x EZ+20

Dat was 'm, toen moest ik snel de trein halen...
 
Zo, vandaag in deze hitte weer 's lekker getraind, benen op het programma

08-09-05

Zoals al vermeld moet ik het ff doen zonder squatrack, heel jammer, maarja, dan maar legpress als vervanger, heel diep en heel zwaar (ookal zul je het niet aan het gewicht zien).

Leg Press:
- 10 x 60
- 8 x 80
- 6 x 100
- 5 x 110
- 5 x 120
- 3 x 130
- 3 x 130
- 4 x 135 (uit de tenen, wel lekker)
Voelt goed aan, ondertussen nog wat barbell hacksquats gedaan, voor het eerst, niet zwaar, telkens iets van 6 x 60 en dan iets van 4 sets.

Front Squat:
Was leuk, vanaf de incline bench, wel irritant eigenlijk, maar je moet wat he.
- 6 x 70
- 6 x 80
- 5 x 84
- 6 x 84
- 3 x 90
Lekker, zwaarste wat ik ooit heb gedaan is volgens mij een paar setjes van 4x80, dus hier kan ik blij mee zijn..

Stiff Leg DL:
- 5 x 80
- 5 x 100
- 5 x 110
- 4 x 110 (5f)
Laatste rep faalde, niet door de benen, maar door grip (zweet)

En toen nog wat farmer walks (wat zijn ze toch mooi) supersetted met static holds voor de buik, bij de pulley.

Was weer een lekkere training, ondanks dat er geen squat inzat, maar nog even daarover:
Ik heb er naar gevraagd, ze hadden een squatrack, maar geen ruimte.. Na wat doorzeuren zegde zo'n instructeur toe het in de groep te gooien, ik stelde voor om de 'neckpress/military press' (zo'n bankje met houder) eruit te doen en te vervangen door het squatrack, daar kun je eventueel ook je schouders nog in doen. Ik heb het idee dat het wel goed gaat komen :D
 
Back
Naar boven