MuscleMeat

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

afgelopen week dus naar Gent geweest en de training van afgelopen vrijdag + alles er omheen hebben me aardig gesloopt.

je kan precies niet zo goed tegen alcohol hé?
 
Hoogst waarschijnlijk zal het deze bond worden en dan mag ik niet in een andere bond liften. Ik weet niet hoe dat zit met open wedstrijden..
De website van de Nederlandse Powerliftingbond



Wat voor een meeting gaat het worden? Om te trainen of om die wedstrijd te bezichtigen op 26 november.
26 november, ik weet niet of ik dat ga halen, de dag ervoor heb ik feest ;)
Ik weet al wel dat ik niet zal liften voor de NPB, teveel regels, teveel bullshit, kijken is wel een optie :)
je kan precies niet zo goed tegen alcohol hé?
Nee, klopt, maar ik had dan ook een waardige tegenstander hé!
Jij had 't alleen ook niet gewonnen van die kerel die we tegenkwamen opweg naar het WK :D
 
Wat een pussy squats Leo.. Dat doe ik je nog bijna na!
 
Ben benieuwd, keer trainen samen (meet) zou ook wel daar kunnen evt. is zeg maar een kleine gym maar wel hardcore basic.
 
Nee, klopt, maar ik had dan ook een waardige tegenstander hé!
Jij had 't alleen ook niet gewonnen van die kerel die we tegenkwamen opweg naar het WK :D

Ssst, je zou het niet over mijn aanwezigheid hebben!
 
Ben benieuwd, keer trainen samen (meet) zou ook wel daar kunnen evt. is zeg maar een kleine gym maar wel hardcore basic.
Goed idee, we moeten een keer een meet met allemaal lui van hier hebben, is altijd goed voor pr's!
Ssst, je zou het niet over mijn aanwezigheid hebben!
Hij dronk geen breezers zo te zien ;)
 
N.a.v. een topic op het forza-forum, vandaag een 100-rep-challenge @ 70% voor mij..

08-11-06

Eerst opwarmen met (een poging tot) squatcleans, gingen al beter dan eerst, dus dat is mooi, en wat lichte presses..

Clean & Press:
Elke rep neerleggen op de grond
- 100 reps met 57.5 :hedbang: PR :D
32x3 + 2x2 om precies te zijn.
Na een half uur had ik er 78, klaar in 39:21, binnen 40 minuten dus.

Cable Rows: 3x8

Knee raises: 3x12

Comment: Ben benieuwd wat ik morgen ga voelen. Het was zwaar, maar toch nog te doen, misschien volgende week 's met wat squats proberen.
 
Laatst bewerkt:
Voel je je nu geen beachboy meer?

Ben ook wel benieuwd wat je morgen gaat voelen...als je maar geen last van je been hebt van het weekend ;)
 
Mooi dat je de 100rep challenge aan bent gegaan :thumbs:
 
Hoe gaat die repchallenge dan? Maak je steeds zoveel mogelijk herhalingen? Of doe je 1 herhaling, wacht een paar sec. en doe je weer een herhaling? Lijkt me wel een keer een leuke voor squats. 100 rep x 100kg fullsquat challenge :D

edit; oh ik zie het al.
 
wow
100 rep x 100kg fullsquat challenge
 
Vandaag niet gek veel tijd.. deze jongen heeft vanavond een date :eek: Op het ijs :rolleyes: haha, vallen en opstaan dus :D

10-11-06

Box Squat:
- Warmup
- 5 x 100
- 5 x 120
- 5 x 130
- 2 x 3 x 140
- 5 x 130
Yeah, al heel wat beter dan dinsdag, kracht weer zo goed als terug, nu opbouwen

Goodmornings:
- 6 x 80
- 6 x 90
- 6 x 100
- 6 x 90

Close Grip Bench:
- 8 x 60
- 8 x 80
- 8 x 90
- 10 x 80

Lat pulldown: 3x12, 2x8

Best lekker :)
 
Leo.. wat ben jij dom bezig..

Waar zijn de pompsetjes voor biceps en borst? Hoe kan je in godsnaam zo op een date gaan? Zo wordt het natuurlijk niks.




Lekkere training btw.
 
Zonde van de pompsetjes inderdaad, maar misschien valt er nog wat anders te pompen vanaaf :thumbs:
 
Back
Naar boven