XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Een date.. heeft je moeder je nu alweer mee uitgevraagd?
 
Is het dat wijf van je werk?
 
hoe was je date dan? beetje Core werk verricht ofniet?
 
Hehe, wat een commentaar weer :D
En jah, dit was een collega, maar dan van een ander filiaal EN, ik heb me heel netjes gedragen. Ook maar 1x gevallen op 't ijs, maar toch.. Ik bakte er niks van, wel lachen :)
 
Hij heeft niet gepaald :(
 
Had ze last van haar been?
 
Maar geen extra "core" actie verricht?
 
??? Hoezo niet gepaald gozer?
 
Duidelijk toch.. check die laatste training.. waar zijn de borst/biceps pompsetjes?
 
Niet gepaald, geen core werk, nix noppes ;)
Ik ben niet zoals jullie, ik durf dat niet...

BACK TO BUSSINESS!!!!

13-11-06

Opwarmen met wat squatcleans (techniek gaat steeds beter, polsen alleen nog net niet flexibel genoeg).

Olympic style front squat: Opgewerkt naar 5x80

Squatcleans: Opgewerkt naar een single met 80

Dit was de eerste keer dat ik squatcleans serieus probeerde, zit meer in, maar polsen moeten eerst maar 's wennen, zelfde geldt voor die front squats.

Military Press:
- 3 x 60
- 4 x 5 x 65 (PR)
- 4 x 70 (5f, PR)
Ik wou eigenlijk 5x5, maar er zat opeens 70 aan, geen zin om te unloaden..

Speed pulls: 6x1x120

Close Grip Bench:
- 5 x 60
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 90
- 5 x 100 (PR)

Lat pulldown: 3x8

Face Pulls: 3x10

Leuk hoor, zo een beetje fullbody trainen, ff geen vast schema, doet me goed. Beetje techniek leren, ook wat pr's, me = :D
 
De aanhouder wint check zijn Military Press stijgen :D
 
Heb je een filmpje van je squatclean?
 
**** nette military press leon! zal er weer eens op oefenen anders druk je me eruit op deze oefening. Weet ook nog dat ik voorlag ooit met military press.
 
Niet gepaald, geen core werk, nix noppes
Ik ben niet zoals jullie, ik durf dat niet...

je hebt groot gelijk Leon laat ze maar lullen, als je echt moeite voor haar moet doen is ze misschienw el de moeite waard. ;)
Noem me ouderwets maar als je serieus bent met een meisje kun je elkaar toch beter eerst leren kennen..

kan je geen karma meer geven bro..
 
gaat goed kerel :)

:D
Yeah :D
De aanhouder wint check zijn Military Press stijgen :D
Hopen dat het zo blijft :), snap niet waar het vandaan komt
Heb je een filmpje van je squatclean?
Nope, maar hij kan zeker nog wel beter. Het 'opvangen' op de schouders bijvoorbeeld, en m'n polsen, die zijn nog niet flexibel genoeg om meteen in goede positie te komen dan.. maar dat zal wel bijtrekken.
**** nette military press leon! zal er weer eens op oefenen anders druk je me eruit op deze oefening. Weet ook nog dat ik voorlag ooit met military press.
Ik druk je er ook uit, face it, ik ben sterker ;)
je hebt groot gelijk Leon laat ze maar lullen, als je echt moeite voor haar moet doen is ze misschienw el de moeite waard. ;)
Noem me ouderwets maar als je serieus bent met een meisje kun je elkaar toch beter eerst leren kennen..

kan je geen karma meer geven bro..
Ghehe, jij bent dus ook al een echte gentleman he Niels :) Wij nuchtere Tukkers zijn braaf, heel braaf, een goed gestructureerd leven met trainingen, voeding en rust. Geen rare uitspattingen en al helemaal niet tegenover vrouwen.
1 Nadeel.. zo krijgen we nooit een uitnodiging voor Jambers :(

14-11-06

Box Squat:
- Opwarmen
- 5 x 100
- 3 x 120
- 3 x 130
--Riem om--
- 3 x 140
- 3 x 150 (pr)
- 3 x 160 (PR)
--Riem weer af, verder op breathing style--
- 12 x 120 (PR)
- 10 x 130 (PR)
Met 120 hadden er zeker wel 15 of 16 ingezeten, ware het niet dat de stang begon te schuiven nadat ik na rep 12 wat te enthousiast omhoog kwam. Njah, **** it, daarom nog een extra set om te laten zien aan Rudy wie de koning van het squatrack is.

Even nog over Rudy, Rudy is stoer, hij loopt breed, heeft een trainingbroek aan en een mooi stylo shirt. Verder squat hij niet, maar drukt hij wel 140 kg, met hulp, dat wel, maar er zit toch mooi 140 op de stang.
Rudy is de man eigenlijk bij ons, maar Rudy schaamde zich vandaag een beetje voor z'n Ha4rtjuhs, hij had een muts op tijdens het trainen :roflol:..
Ohja en Gunsy; daar mag je niet om lachen!! Gunsy is ook de man die Rudy verdenkt van An4b0luh! --> Gunsy is een wijs man!
Zo, dit moest ik ff kwijt, een soort van intermezzo, hier de rest:


Hyperextensions: 2x20

Buik Rollertje: 2x10

Bench Lockout:
- 5 x 100
- 5 x 120
- 5 x 130
- 3 x 140
- 3 x 150
- 3 x 160 (PR)

Triset:
Dumbbell shrugs//Lat pulldown//triceps pulldown
3x {6x60 // 8x // 20x}

Dat was 't, het gaat lekker zo, misschien blijf ik nog wel ff zo trainen, ik voel me sterk!
 
Ik heb respect voor Rudy, rudy is groot en geil!
 
Lekkere lock outs kerel!
 
Back
Naar boven