AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, lijkt me wel goed gaan.
Het zou leuk zijn als ik ergens volgend jaar gewoon benched wat jij small benched :D
 
Bedankt voor de reacties.
Ik denk dat die push press ook wel goedkomen, maar zou normaal gesproken (met goede leg-drive) toch wel 10 kg hoger moeten liggen dan m'n MP.
@ Gunsy, gezien je vooruitgang tot nu toe moet dat geen probleem worden.
 
Het is even wennen denk ik. Ik vind Clean & press ook makkelijker als Push press.
 
Mja zou kunnen, misschien dat de rubbers(als die eromheen zitten) niet meegeteld worden?
__________________

de gewichten kloppen wel hoor sterker nog die gewichten zitten lager bij de grond als de originele gewichten(wedstrijd) waarmee normaal getrained word deze zijn minder hoog (Kleinere diameter) maar wel dikker. Of je hebt natuurlijk gewoon niet goed geteld. maar in principe moet je ze bij bodygym dieper van de grond afhalen.
 
ded.cop zei:
de gewichten kloppen wel hoor sterker nog die gewichten zitten lager bij de grond als de originele gewichten(wedstrijd) waarmee normaal getrained word deze zijn minder hoog (Kleinere diameter) maar wel dikker. Of je hebt natuurlijk gewoon niet goed geteld. maar in principe moet je ze bij bodygym dieper van de grond afhalen.
Tellen was wel goed, maandag was gewoon zwak...
 
Op tijd naar bed en zorgen dat de volgende training weer top is!
 
Gunsy zei:
Op tijd naar bed en zorgen dat de volgende training weer top is!
Nope!
Afzakkuh en inkakkuh,
een ponypack door je neus heen nakkuh,
de lijn weer oppakkuh,
en weer verder hakkuh!! ;)

Afijn, vandaag ook nog getraind (vanochtend), benen stonden op het menu, eigenlijk ook nog buik, maar geen zin aan (sorry dames)

15-09-05

Leg Press: Brrrr
- 10 x 60
- 10 x 90
- 6 x 110
- 3 x 125
- 3 x 140
- 3 x 3 x 145
- 6 x 135
Vorige keer als zwaarste 4x135, dus op zich wel een PR, als ik weer kan squatten moet ik het dus laten zien!

Front Squat:
- 5 x 70
- 3 x 4 x 90
- 6 x 90 (PR)
Vorige week 3 x 90, was een pr toen...

Stiff Leg Deadlift:
- 4 x 110
- 2 x 3 x 110
Kan beter, maar wat niet voluit.

Als laatst nog wat farmerwalks (blijft leuk :D) en toen was de tijd op, want ik had college...
Vond 't toch wel weer lekker gaan, ookal heb ik niet zo bijster veel gedaan.
 
Gvd, nu dwing je me om weer een rep extra te frontsquatten morgen :D
 
Adema zei:
Gvd, nu dwing je me om weer een rep extra te frontsquatten morgen :D
Hahaha, succes d'rmee, volgende week ga ik ook zwaarder ;)
 
Ponypack's... :P zeg uhh jij zit toch geen pasjes te trekken voor het trainen ;)
Nette Front squat!
 
Insane animal zei:
Ponypack's... :P zeg uhh jij zit toch geen pasjes te trekken voor het trainen ;)
Nette Front squat!
Haha, nee gekheid, was gedichtje wat ik ooit op PF heb gelezen :D
 
Adema zei:
Morgen 8x90, watch my ass :D
GRRRRRRRRRRRRRR :mad:
Watch your ass?? --> Kick your ass :D!!
 
Vanmorgen weer 's getraind... Vandaag borst + biceps

16-09-05

Bench Press:
- 8 x 40
- 8 x 60
- 3 x 80
- 3 x 4 x 90 (hell yeah!)
- 5 x 88
- 4 x 84
Lekker hoor..

Incline Dumbbell Press:
- 2 x 6 x 34
Ging wat minder, had moeite om de dumbbells in beginpositie te krijgen, gevolg was dat het veel kracht kostte en een wat gevoelige schouder opleverde..

Fly's:
- 6 x 20
- 2 x 6 x 22
Ging wel weer goed..

Hammercurl:
- 5 x 22
- 6 x 24
- 8 x 24
- 9 x 24 (ongecontroleerd, smijten)

EZ Barbell Curl:
- 2 x 6 x EZ+35

Was een lekkere training. Bench gaat over een paar weken naar 5x5x90 heen hoop ik, van daaruit proberen de 5x5 vasthouden voor een paar weken en dan elke week 2.5 kg meer pressen. Of misschien ook niet, total tonnage? 3x3? Ach, we zien wel :D
 
Goed man. en hou die progressie vast he.
stevig vasthouden!!
 
- 8 x 40
- 8 x 60
- 3 x 80
- 3 x 4 x 90 (hell yeah!)
- 5 x 88
- 4 x 84

mooi man klasse! ben ik niet de enige die vooruit is gegaan op de bench! volgens mij pak jij nu ook wel de 110
 
Hoppa! Gaat goed met die bench man! op het moment ben je me voorbij...
deze jongen krijgt opeens een bepaald gevoel van schaamte.... t is weer tijd van trainen! :fire: (ga maar weer naar de saxion gym, urenlang het squatrek bezet houden... :D) BodyForm is nog altijd gesloten en volgens mij heeft het niks met een verbouwing te maken, gebeurd daar noppes volgens mij.
En bij die zware DB press vraag ik iemand om er even een aan te geven. Dan gaat het prima.
 
Ik had gehoord dat ze om andere redenen dicht zaten :P
 
Back
Naar boven