Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Insane animal zei:
Ik had gehoord dat ze om andere redenen dicht zaten :P

hehe, waarom vermoedde ik dat al? ook enig idee welke? :D
Saxion here I come :cool:
 
Zal me niets verbazen als er justitie aan te pas kwam, maar zeker weten doe ik het niet.
 
ded.cop zei:
- 8 x 40
- 8 x 60
- 3 x 80
- 3 x 4 x 90 (hell yeah!)
- 5 x 88
- 4 x 84

mooi man klasse! ben ik niet de enige die vooruit is gegaan op de bench! volgens mij pak jij nu ook wel de 110
110 pak ik nog niet, maar gaat wel de goede kant op :)

BuilderB zei:
Hoppa! Gaat goed met die bench man! op het moment ben je me voorbij...
deze jongen krijgt opeens een bepaald gevoel van schaamte.... t is weer tijd van trainen! (ga maar weer naar de saxion gym, urenlang het squatrek bezet houden... ) BodyForm is nog altijd gesloten en volgens mij heeft het niks met een verbouwing te maken, gebeurd daar noppes volgens mij.
En bij die zware DB press vraag ik iemand om er even een aan te geven. Dan gaat het prima.
Schaamte?? Je moet 's gaan trainen jah, tortelduifje ;)
En bodyform kan van mij een dikke (hele dikke) vinger krijgen. Teringlijers, wel betaald, maar niks gehoord van verbouwing, ik heb er welgeteld 2x getraind :mad:

En om maar in te gaan op de laatste posts.. Ik denk dat jullie gelijk hebben, is vast geen zuivere koffie (of hoe je dat ook zegt), laat ze stikken daar, sterf, verrot en krijg de tyfus bij bodyform. Ooit ben ik sterker dan al die lui daar bij mekaar!
 
Aan het enthousiasme zal het niet liggen nee :D
Heb je inmiddels al weer een vaste trainingsstek?
 
Gunsy zei:
Aan het enthousiasme zal het niet liggen nee :D
Heb je inmiddels al weer een vaste trainingsstek?
Ik train nu nog ff bij superfit in Enschede, samen met Robin normaal gesproken. Eind september kunnen we weer terecht bij de UT

Vandaag was de rug weer aan de beurt.

19-09-05

Jump Squat:
- 3 x 5 x 60
Voelde zwaar aan, onmeunige k*tmuziek op de achtergrond, niet meer dan 3 setjes vandaag.

Deadlift:
- Opwarmen
- 3 x 120
- 3 x 130
- 2 x 3 x 134
- 3 x 130
Al beter dan vorige week, was wel zwaar, maarja.. De muziek gaf ook geen energie (was trouwens iest van lounge/r&b/nederlandstalig, in een woord: verschrikkelijk!)

Chinnen:
- 30 reps in 5 setjes (6,6,6,6,6)
Ik denk dat ik eens ga opbouwen tot 50 reps, einddoel 4 setjes

Bent-Over Row:
- 2 x 5 x 50
- 5 x 5 x 60
Eerste keer dat ik hem heb gedaan, voelde wel zwaar aan, maar goed, alle begin is moeilijk

Als laatst nog weer wat farmerwalks gedaan, had niet veel energie meer, onderarmen waren al aardig op.

Training was aardig voor m'n gevoel. Hopelijk volgende keer met wat betere muziek, dit werkte niet echt motiverend :rolleyes:
 
Train je je deadlifts nou zo licht? Ik doe 10x130 maar ik denk ik de 170 nog niet haal.
 
a1s zei:
Train je je deadlifts nou zo licht? Ik doe 10x130 maar ik denk ik de 170 nog niet haal.
Die 170 had ik gehaald met riem. Zonder riem was het me niet gelukt, omdat ik dan m'n rug niet recht had kunnen houden. Ik moet sowieso goed op mijn techniek blijven letten, het gewicht komt wel omhoog, maar als ik niet oplet, begin ik zo weer met half kromme rug aan dat gewicht te roppen en aangezien je je hele leven met één rug moet doen...
 
Niet miepen, pak die DL zwaarder;)
 
Leophyte zei:
Die 170 had ik gehaald met riem. Zonder riem was het me niet gelukt, omdat ik dan m'n rug niet recht had kunnen houden. Ik moet sowieso goed op mijn techniek blijven letten, het gewicht komt wel omhoog, maar als ik niet oplet, begin ik zo weer met half kromme rug aan dat gewicht te roppen en aangezien je je hele leven met één rug moet doen...

Heb jij die PR op deadlift niet gehaald in een mysterieuze gym waar iedereen alleen maar pr's haalde :D
 
Jongens, wacht maar.. :fire:
 
Insane animal zei:
Hey, wat is er mis met die mysterieuze gym ? :P


niets hoor, maar die jongen valt nu wel door de mand ;)


niet huilen leophyte, just joking :p
 
nofear train! zei:
niets hoor, maar die jongen valt nu wel door de mand ;)


niet huilen leophyte, just joking :p
Komt wel weer ;)
 
waarom heb je nog nooit eerder BOR's gedaan? toch wel redelijk standaart oefening ( moet ik zeggen met mijn military presses :rolleyes: )
 
BOR's zijn toch de massabouwer voor je bovenrug, en verbeteren je kracht op pulls.
Ze horen in het basisrijtje DL, SQ, BOR en BP thuis.
 
Powerblade zei:
BOR's zijn toch de massabouwer voor je bovenrug, en verbeteren je kracht op pulls.
Ze horen in het basisrijtje DL, SQ, BOR en BP thuis.
Ik weet het, stom ook dat ik ze nooit eerder heb gedaan, deed altijd DB Rows en T-bar Rows, waarschijnlijk uit gemakzucht, zijn immers makkerlijker uit te voeren, maar is vanaf nu verandering in gekomen.
Goed, vanochtend ook weer getraind, ging beter dan gisteren, dit is het geworden:

20-09-05

Speed Bench:
- 6 x 3 x 60
Snelheid wordt steeds beter. Blijf nog ff op dit gewicht, dan binnenkort iets verhogen.

Push Press:
- 5 x 50
- 3 x 60
- 3 x 64
- 3 x 64
- 8 x 50
Voelde wel goed, al is balans vinden soms nog wat lastig. Volgende week hopelijk weer zwaarder.

Toen wat raises gedaan voor schouders, niet boeiend.

Small Benchpress:
- 3 x 70
- 5 x 80
- 5 x 80
- 3 x 84
- 3 x 88 (PR)
- 4 x 84
Ging lekker! Was alleen en toch een PR..

Vond het wel een lekkere training, verder geen echt commentaar van mijn kant.
 
Back
Naar boven