MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga zo eerst maar ff goog'len welke oefeningen je nu eigenlijk hebt gedaan :)
Deadlift heb je inderdaad wel eens zwaarder gedaan. Nu proberen die techniek goed te houden he, je komt wel weer terug op je ouder gewicht!

En hey, het is nog altijd meer dan dat ik deadlift (je moet je dan ook serieus zorgen gaan maken als je er bij in de buurt kom :p )

edit: oja, hoe zwaar pak jij je farmer walks?
 
Farmerwalks pak ik zo zwaar als kan, 38 kg bij superfit, 32 bij de ut.
Ik denk dat ik binnenkort voor m'n grip, powerschrugs ga doen. En voor je goog'len: ABGM = Arched Back Goodmorning
 
Of het morgen nog een Good Morning is moet je afw88... :P
 
0-4 :P

Ik zag trouwens dat dat squatrek, relatief nieuw, nu al een beetje stuk begint te gaan. Aan de linkerzijde is er een zo'n 'hanger' die al een beetje aan het afbreken is. Pauper als ze die nieuw hebben gekocht.
 
hahah lol beginnen jullie ook al: '053' :D

een goed gevoel over een training is minstens net zo belangrijk als dikke gewichten gebruiken!

ga zo door!
 
jorasho zei:
0-4 :P

Ik zag trouwens dat dat squatrek, relatief nieuw, nu al een beetje stuk begint te gaan. Aan de linkerzijde is er een zo'n 'hanger' die al een beetje aan het afbreken is. Pauper als ze die nieuw hebben gekocht.
Eigenlijk zou ik je negatieve karma moeten geven voor die eerste opmerking ;)
En van dat squatrack is volgens mij al wel langer dan nu.. Was er geloof ik in april/mei ook al.
Zou nog wat worden trouwens, als er ooit 's een keer een olympische stang op wordt gelegd :D
 
Wat is de reden eigenlijk voor het inzakken van je deadlift?
 
Ikk ikke ikke: Hij vond zijn techniek niet goed, nu voert hij de deadlift wel goed uit, en dat kost meer kracht.

Ok. nu Leon weer. 't is jouw log ;)
 
Gunsy zei:
Ikk ikke ikke: Hij vond zijn techniek niet goed, nu voert hij de deadlift wel goed uit, en dat kost meer kracht.

Ok. nu Leon weer. 't is jouw log ;)
Denk niet dat het meer kracht kost, ik denk dat je het moet zien dat ik op een bepaald punt te zwak ben. Waarschijnlijk de rug. Als het moet krijg ik die 170 ook nog wel de lucht in, ben ik van overtuigd, alleen om blessures te voorkomen ga ik even een stapje terug om er straks weer 3 vooruit te zetten!!
 
Gewoon even niet aan het gewicht denken dat je kon, maar die techniek goed doen en op deze manier net zo hard vooruitgaan!

edit: ben een wijsneus.
 
Even raden, je kon de spanning in de onderrug niet vasthouden bij zwaardere gewichten waardoor je kont en schouders niet gelijk omhoog gingen.
Ik doe pas deadliften, maar word op dit soort fouten meteen gewezen door mijn begeleider, onder het mom van, over 20 jaar wil je ook nog kunnen liften, dus eerst een goede techniek en dan de kilo´s pas.
Dus goede zaak dat je er zelf nu ook zo over denkt.
 
Het is ook zo'n verstandige jongen...

(A)
 
Nou, niet bepaald verstandig.. Vandaag gaan trainen, terwijl ik me niet super voelde, al ging het niet eens slecht..
Maar vanmiddag wel met koorts in bed gelegen, koud, koppijn enzo en vanaf 11 uur niets meer gegeten.
Maar hier dan nog de training van vandaag:

04-10-05

Speed Bench:
- 6 x 3 x 60

Military Press:
- 5 x 50
- 3 x 3 x 60
Merkte hier al wel dat meer volume er niet in zat..

Chinnen:
- 8,7,7,7
Zo'n fitnessinstructeur kwam naar me toe en zei dat ik wat smokkelde, benen mee omhoog trekken tijdens de beweging.
Hij heeft op zich wel gelijk, maar aan de andere kant ging het wel lekker explosief zo, dus denk dat ik 'm voorlopig op m'n eigen manier blijf doen.

BOR:
- 6 x 60
- 3 x 5 x 70

Small Bench:
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 84
- 4 x 84 (5e rep met heel iets hulp)

Incline Tate Press:
- 8 x 8
- 10 x 10
- 10 x 10
- 12 x 10
Heerlijke oefening! Was de eerste keer dat ik hem deed, maar wat een gevoel in de triceps!!

Zoals gezegd ben ik een beetje ziekjes vandaag, toch vielen de gewichten 100% mee!!
 
lekker die Tate press he:)
 
Leophyte zei:
...
Zo'n fitnessinstructeur kwam naar me toe en zei dat ik wat smokkelde, benen mee omhoog trekken tijdens de beweging.
Hij heeft op zich wel gelijk, maar aan de andere kant ging het wel lekker explosief zo, dus denk dat ik 'm voorlopig op m'n eigen manier blijf doen.


Zo lang het maar geen gorilla chins worden kan dat niet zo heel veel kwaad hoor. Goeie training verder.
 
bor gaat ook al goed omhoog.
 
Beterschap Leon, was Robin nou ook ziek?
Verder wel een relaxte training lijkt me zo.

Oja, je had ff aan die fitnessinstructeur moeten vragen of hij dat chinnen wilde voordoen, na 2x houdt 'ie het waarschijnlijk wel voor gezien ;)
 
Thnx allemaal!
@ eq: Was een beetje smokkelen, geen gorilla chins (wel overhands uiteraard ;))
@ Gunsy: Robin was ook ziek ja, had zitten kotsen en al, ik niet eens! Maar heb haast niets gegeten gisteren en erg veel zitten zweten vanacht, stond ik vanochtend op de weegschaal.. 90 kg! 2 kilo eraf!! Zal wel voor het grootste deel vocht zijn neem ik aan, maarja, voel me al wel weer wat beter!
En over die instructeur, hij deed het voor en pakte 'm nog vrij wijd ook hoor! Deze had dus blijkbaar nog wel enigzins verstand van zaken, er zijn dus uitzonderingen :D
 
Back
Naar boven