MuscleMeat

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

ik mag je geen karma geven, nog, maar congrats met je pr op de squat ! oerkreten zijn goed :)
 
beste training !


gefeliciteerd met je PR's !!:D


:cool: nog maar 5 squat-kilootjes erbij...............
 
Nieuwe squatPR:thumbs:
ook goed fronts!
 
Goed PR;)
En lekker over die stangbelasting heen gaan, als ie krom wordt moeten ze wel nieuw materiaal aanschaffen.
 
Lekker training man! Sweet.
Trouwens, in mei, ga je dan bij Bilal trainen?
 
We adopteren gewoon met z'n drieën een fatsoenlijke stang. Zag dat ze bij Asahi voor 105 euro al een 160 cm olympische stang (belasting onbekend) hebben (voor 295 euro een van 220 cm met een max belasting van 675 kg).
 
"Today was a good day for... KNALLEN!!"
 
Goeie training, congratz met je PR! :)
 
Thnx allen :D
jorasho zei:
We adopteren gewoon met z'n drieën een fatsoenlijke stang. Zag dat ze bij Asahi voor 105 euro al een 160 cm olympische stang (belasting onbekend) hebben (voor 295 euro een van 220 cm met een max belasting van 675 kg).
Misschien 's voorstellen ja! Ik neem aan dat de Hercules-leden dat ook wel zien zitten.
Ik heb dit al 's gevonden op de volgende site:
[Link niet meer beschikbaar]

--> Originele olympische halterstang, gewicht 15,4 kgs, in chromen uitvoering; belastbaar tot 450 kgs= € 65,00

-->Origenele olympische halterstang, gewicht 21,4 kgs, in chromen uitvoering; belastbaar tot 450 kgs= € 99,00

Als het nou ook nog zo is dat de huidige schijven die we hebben erop passen hoef ik nog niet eens weg ook! Op die site staat ook ergens dat olympische schijven een diameter hebben van +/- 51 mm.. Dus wie weet!
 
Inderdaad, eens even kijken. 65/99 euro? Allemachtig, dat is wel cheap. Nah, ik ga morgen gewoon bijtijds, eens even kijken of ik voor de training Job kan vinden. Iemand anders had het ook al over het met Hercules samenspelen.
 
jorasho zei:
Inderdaad, eens even kijken. 65/99 euro? Allemachtig, dat is wel cheap. Nah, ik ga morgen gewoon bijtijds, eens even kijken of ik voor de training Job kan vinden. Iemand anders had het ook al over het met Hercules samenspelen.
Hoe laat ben jij er morgen? Ik heb 3e/4e nog college, daarna ga ik trainen.
 
Leophyte zei:
Hoe laat ben jij er morgen? Ik heb 3e/4e nog college, daarna ga ik trainen.

Uurtje of half 1 is inderdaad wel prima. Heb ik wat meer tijd om wat mensen uit te melken van tevoren :D
 
Ik wens je succes... die Job in een eigenwijze knakker!

Het gaat nl. echt niet om dat geld... €100,- is niks... tgaat allemaal om het princiepe als je het mij vraagt. Mss dat we nog iemand anders kunnen benaderen van de sportraad o.i.d.
 
Die Leophyte heeft vandaag snel getraind, allemachtig, dat ging mij te boven :) Ik heb nog even naar Job gezocht, maar ik kon 'm niet vinden. Als ik na m'n tentamen iets meer tijd heb, heb ik wel tijd om een keertje apart 'm te gaan zoeken.

Ook Sportraad zou inderdaad goed idee zijn, het zou echt krenterig zijn als een eigen stang aangeschaft moet worden. Daarnaast, wat Leophyte en ik ook afvroegen, zou bijvoorbeeld het squatrack dat gewicht kunnen houden?
 
Hey Joram, eten al op joh?? :D
Hierbij m'n training van vandaag (die nog niet eens zo supersnel was, jorasho was langzaam ;))

28-10-05

Bench Press:
- 6 x 50
- 5 x 70
- 3 x 80
- 2 x 5 x 90
- 2 x 5 x 87.5
- 4 x 87.5
Ging goed!

Incline Bench:
- 3 x 5 x 70 (PR)

Chinnen:
- 5,5,5,5
Volgende keer een setje meer

BOR:
- 4 x 5 x 77.5 (PR)
- 5 x 75

Hammercurl:
- 7 x 24
- 6 x 24

Lekkere training.. De week was weer goed!
 
Al lang, ik ga zo weer achter m'n fornuisje staan :) Heb je het kontje van die dame nog even geïnspecteerd?

Mooie training inderdaad!
 
jorasho zei:
Al lang, ik ga zo weer achter m'n fornuisje staan :) Heb je het kontje van die dame nog even geïnspecteerd?

Mooie training inderdaad!
Wat lekker he! Jezus.. helaas dat ze de andere kant uit gingen.. anders was ik erachter gebleven ;)
 
Back
Naar boven