XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Omdat ik gisteren geen tijd meer had post ik nu de training van gisteren..

02-08-05

Vandaag Speed Bench + Schouders + Triceps:

Speed Bench:
Ik wou eerst voor 65 kg gaan, maar toch maar 60 gepakt..
- 8 x 3 x 60
Was maar goed ook, 65 had ik niet genoeg snelheid gehad :D

Military Press:
- 8 x 40
- 2 x 50
- 3 x 5 x 55 (PR)
- 5 x 52.5

Toen wat cable side raises (gewicht is laag en onbekend, en elk geval goeie verzuring)

Dumbbell Front Raises:
- 8 x 14
- 2 x 8 x 16 (wel beetje gecheat)

Small Bench Press:
- 3 x 5 x 70
- 4 x 70 (5f) :mad:
- 5 x 65
Shit! Ik wou deze week m'n pr evenaren (5x5x70), niet gelukt...

Toen nog wat extensions gedaan...

Schouders gingen wel goed, triceps was minder.
 
04-08-05
Vanochtend zijn m'n ouders op vakantie gegaan met m'n zusjes, dus ben ik mooi alleen thuis. Dus net voor de training heerlijk m'n eigen potje gekookt, met rijst en veeeeel kip :D. Nu, na de training weer tonijn vreten..
Maar goed, mijn training van vandaag, de benen:

Squat:
- 10 x 50
- 8 x 80
- 3 x 90
- 5 x 4 x 100 (PR)

Toen wou ik voor de quads voor 't eerst frontsquatten. Maar ik kreeg de barbell, zelfs met 50 kg niet mooi op de plek, hij begon steeds weer te schuiven. Ik had 'm op m'n sleutelbeen zeg maar liggen, maar bleef niet echt zitten, hier moet ik dus nog op oefenen.
Dan maar de..
Leg Extension:
2 x 6 x 30 kg (per kant)
2 x 7 x 27.5

Voor de hams ook een andere oefening voor het eerst gedaan, geen flauw idee of ik 'm echt goed deed..
Stiff Leg Deadlift:
- Beetje aanvoelen/proberen
- 4 x 6 x 80 (hierbij raakte ik de grond niet, rug was recht en ongeveer parallel met de vloer, benen gestrekt)

Standing Calve Raise:
- 10 x 110
- 3 x 8 x 120 (max aparaat :( )

Al met al was 't wel weer lekker. Niet zo'n groot volume als vorige keer, ik moet nog werken straks, dus dat leek me niet verstandig.
 
Nice squat man... bij front squats op je schouders leggen, armen hoog en gaan!
 
Thnx!
Ik had ze trouwens ook wel op m'n schouders eerst, maar toen zat die stang vervelend tegen m'n luchtpijp aan. Ik moet 't gewoon nog een paar keer proberen totdat het wel goed gaat denk ik.
 
Had ik in het begin ook, kreeg ik geen adem. Lost zichzelf wel op, gewoon veel oefenen :thumb:
 
Ik legde de bar eerst ook tegen m'n strot aan, maar nu m'n schouders wat dikker zijn ligt de bar een stuk comfortabeler òp m'n schouders.
 
Hehe, ok :D, dus eerst heel veel schouders trainen :P. Ik blijf zo nu en dan wel oefenen :D
 
5x5 tweemaal per week OHP bracht mij in korte tijd redelijk wat schoudermassa.
 
Ik heb 't alweer ff geprobeerd, m'n armen omhoog houden en het moet lukken, maar toch bedankt :thumbs:
Afijn, de training van vandaag..

05-08-05

Maar eerst.. ETEN!!
Samen met m'n collega/trainingsmaatje een schofterige maaltijd gemaakt :D
Samen een pak rijst, een kilo kipfilet, een potje chicken tonight (sate) en 400 gram wokgroente. In een woord heerlijk!
Dus, toen gingen we trainen (borst + biceps):

Bench Press:
- Opwarmen
- 2 x 3 x 87.5 (PR!!!)
- 2 x 3 x 85
- 5 x 80
- 5 x 80 (+ 2 reps met hulp)

Incline Dumbbell Press:
- 6 x 32
- 7 x 32
- 6 x 32

Flys:
- 6 x 18
- 7 x 18
- 10 x 14

Hammercurl:
- 4 x 24 (te zwaar :S)
- 6 x 20 (strict)
- 2 x 8 x 20 (gewoon smijten :D)

Preacher Curl:
- 6 x 15 (per kant)
- 6 x 18.75 (links maar 4 reps)
- 6 x 17.5 (" ")
- 7 x 15

En toen was ik klaar.. Toch wel weer een lekkere training, bench gaat wel lekker.
-
 
Laatst bewerkt:
Thnx!
Ik zag alleen een foutje, de laatste 2 sets van het bankdrukken waren met 80, ipv 85 kg..
 
Off Topic...

Winkeldiefstal bij AH 1126 Nijverdal!

Jullie lezen het goed! Net, om ongeveer kwart voor 1 was er een diefstal gepleegd in onze winkel en we hebben de dief (een junk) gepakt :D , zonder geweld (want prins Bernhard is er niet meer) en nou zit hij mooi voor een tijdje vast.
Hij krijgt 4 aanklachten:
- Diefstal
- Bedreiging --> met aids, met een drugsspuit (zat gelukkig geen naald in, maar toch)
- Openbare geweldpleging (hij heeft een collega geschopt en een knietje proberen te geven)
- Onder invloed zijn (drugs)
Mij heeft hij verder niks gedaan, hij heeft me alleen een keer geprobeerd weg te duwen. En toen kwam ik erachter... Ik had hem op dat moment vastgepakt en ja hoor!
Het was een....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ECTO :D
 
Tsja, zelfs een meso-junk voelt op zn beste dag als ecto aan, denk ik.
 
Zo, na het akkefietje van vanmiddag heb ik vandaag weer heerlijk kunnen trainen. Vandaag rug + Triceps en eerst speed bench.

08-08-05

Speed Bench:
- 8 x 3 x 55
--> Lager gewicht dat de vorige keer, toen had ik een korte stop, nu 2 sec. op de borst..

Lat Pulldown/Chinnen:
- 8 x 40
- 8 x 60
- 6 x 70 (warm)
- Chin wijd: 4 x BW :mad:
- Minder wijd: 5 x BW :mad:
- Smal: 5 x BW :S, is niet wat..

Pulldown:
Ik weet niet hoe deze constructie heet, je pakt het gewicht van hoog met de handpalmen naar elkaar toe en de handen vrij dicht op elkaar...
- 1 x 80 (WTF??! --> licht)
- 8 x 100
- 2 x 6 x 120
- 10 x 110

T-Bar Row:
Eerste keer dat ik 'm doe.. ff testen hoe zwaar eerst..
- 8 x 40
- 6 x 45
- 2 x 6 x 50

Deadlift:
Vorige keer was de techniek bagger, dus nu heb ik er veel beter op gelet, met lager gewicht.
- 5 x 100
- 1 x 120
- 2 x 5 x 125
- 3 x 5 x 115
- Paar static holds
Ben er nu achter wat ik fout deed en wat dan ook m'n zwakke plek is. Ik moest lager beginnen (met m'n reet), zodat ik m'n rug beter recht houd en het eerste deel meer uit de benen pak. Het zwakke punt zijn dan ook mijn hams.

Small Benchpress:
Nu zou ik de 5x5x70 wel halen!! het moest en het zal..
- 10 x 50
- 3 x 5 x 70
- 2 x 5 x 75 (en hij zag dat het goed was :D --> PR!!)

Skullchrusher:
- 10 x EZ+20
- 7 x EZ+30
Deze EZ-stang was volgens mij maar 5 kg..

Daarna nog wat rope-pushdowns gedaan.
Buiten de chins was het wel een lekkere training voor mij. Een paar nieuwe oefeningen geprobeerd en ik ben erachter wat er fout was bij m'n DL. Nu nog wat meer werken aan m'n hams en het gewicht is zo weer terug :D.
 
Een EZ maar 5kg? Meestal wegen die dingen 10kg.
Anders heb je zware Skull's
 
(Soulfly) zei:
Een EZ maar 5kg? Meestal wegen die dingen 10kg.
Anders heb je zware Skull's
Valt wel mee toch?? Totaal 30 kg eraan. En ik dacht dat die dingen iets van 7 kg wogen??? Maarja, ik kan het natuurlijk fout hebben hoor.. :D
 
Brute bench kerel, had vandaag ook zoiets, maar nog bruter. .. had een ABGM verwacht van 230 ongeveer voor een triple, blijk ik dan 270 te kunnen voor een triple :D
 
MonsterStrength zei:
Brute bench kerel, had vandaag ook zoiets, maar nog bruter. .. had een ABGM verwacht van 230 ongeveer voor een triple, blijk ik dan 270 te kunnen voor een triple :D
Dat is gewoon ziek!! :eek: !
Met 270 kg.. dat is meer een BackBreaker dan een ABGM...
Als jij dat zwarte balkje niet had, had je nu karma gehad ;) Too bad
 
Back
Naar boven