AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

3 x 3 x 65 (PR)

netjes hoor gaat goed ben benieuwd of ik dat ook nog pak. Zal wel dit jaar nog 110 proberen te banken zodat je gemotiveerd genoeg bent om je niet van een bbér in kracht te laten verslaan.
 
maurice86 zei:
toch netjes bezig gast, is dat een technogym stang trouwens waar je die 190 aan heb gehangen, weet ik ongeveer hoeveel die dingen kunnen hebben:p

Het is een Technogym "olympische" stang. :D
 
Nette training kerel!
 
ded.cop zei:
netjes hoor gaat goed ben benieuwd of ik dat ook nog pak. Zal wel dit jaar nog 110 proberen te banken zodat je gemotiveerd genoeg bent om je niet van een bbér in kracht te laten verslaan.
Hahaha, de volgende keer wil ik 110 overslaan.. nu jij weer :D
 
Nette Smallbench kerel!
 
Vandaag ME LB, had er zin in!

08-12-05

Squat:
- 8 x 50 (stijve poten, even fietsen :D)
- 10 x 50 (beter)
- 6 x 70
- 3 x 90 (box.. speicaal voor jorasho :heart: )
- 3 x 100
- 1 x 110
- 5 x 120 (PR) Lekker! --> Toen kreeg ik de geest...
- 1 x 130
- 1 x 140 (PR!!!) :D
- Jump box squat, 2x55 ;) Ff jorasho de gek aansteken (wat ben ik toch een eikel)
- 6 x 120 (PR!)
- 8 x 110 (PR)
Tjah, wat kan ik ervan zeggen..

Quarter Squat:
Was in de smith-machine, voor de veiligheid, eerste keer
- 3 x 90
- 3 x 130
- 3 x 150
- 3 x 170
- 2 x 3 x 190 (heavy :D)
- 5 x 170

Front Squat:
- 5 x 50 (voelt heel erg licht na zo'n quarter squat)
- 3 x 70
- 1 x 80
- 3 x 5 x 90
Pff

Barbell Static holds:
- 50 kg, pronated --> 20 sec.
- 90 kg, pronated --> 30 sec.
- 130 kg, pronated --> 15-17 sec. Wou ook voor 30 sec. gaan, maar zat er niet in
- 120 kg, pronated --> 30 sec. Op het laatst hing de bar aan m'n vingers :D

Toen nog wat pullthroughs en wat buik.

Heerlijke training!!
 
Goeie training Leon. Lekker vervelend ook ;)
 
Lekkere training, gevarieerd squatten zeg ;)
 
mooie training man !

proficiat met je PR's:D
 
kerel dit is geen verkeerde training. niet slecht haaha.respect voor het aantal verschillende squat setjes die je maakt.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Leophyte opnieuw punten kan geven.
 
Nice Squats! Feli met je PR's!! :)
 
Supertraining! Feli met je PR's en keep going strong!
 
idd een lekkere training leon, gefeli met je pr's
 
Danku allen!
 
09-12-05

Bench Press:
- Opwarmen
- 3 x 80
- 1 x 90
- 4 x 95
- 3 x 95 (4f)
- 5 x 90
- 2 x 95 (3f, was maar een vingertje nodig, maar toch.. :mad: )
Slechter dan verwacht, ik wou 4x4x95. Volgende week weer op 90 beginnen en eerst 5x5 weer pakken!

Decline Bench:
- 8 x 70
- 2 x 8 x 80
Voelde ook zwaar..

Incline Bench // BOR:
- 5 x 3 x 70 // 5 x 8 x 60
Ok // makkie

Chinnen:
- 4,5,5,5,5

Over de bench ben ik ietwat teleurgesteld, volgende keer weer op 90 beginnen, van daaruit maar weer opbouwen.. :grumble:
 
Nette training kerel! toch een nice bench!

Probeer idd eerst eens 4 weken op 5x5 te pakken, waarbij je de eerste week begint met 75% van je 1RM, waarbij je in 4 weken opbouwt tot 85%. Ligt je 1RM bijv. op 110 kg, dan begin je met 82,5 kg en eindig je met 93,5 kg. Elke week ongeveer met 2,75 kg verhogen!

Je kan na die 4 weken een weekje deload doen, waarna je 3 weken 3x3 gaat toepassen. Eerste week 90% van je 1RM, dan 95% en uiteindelijk 100% ofwel 3x3 met je oude max! ;)
Powerblade heeft dit eerder bij mij aangeraden en het heeft zeer goed geholpen! ;)

Succes!
 
RubenSossa zei:
Nette training kerel! toch een nice bench!

Probeer idd eerst eens 4 weken op 5x5 te pakken, waarbij je de eerste week begint met 75% van je 1RM, waarbij je in 4 weken opbouwt tot 85%. Ligt je 1RM bijv. op 110 kg, dan begin je met 82,5 kg en eindig je met 93,5 kg. Elke week ongeveer met 2,75 kg verhogen!

Je kan na die 4 weken een weekje deload doen, waarna je 3 weken 3x3 gaat toepassen. Eerste week 90% van je 1RM, dan 95% en uiteindelijk 100% ofwel 3x3 met je oude max! ;)
Powerblade heeft dit eerder bij mij aangeraden en het heeft zeer goed geholpen! ;)

Succes!
Dankje! Ik heb de post toen ook gelezen ja :D Het spookte vandaag ook al door m'n hoofd. Ik ga trouwens eerst volgende week 5x5 doen, die week erop 3x3, die week daarop deload. En die week daarop wordt er gemaxt in het oosten ;). Daarna zal ik 's serieus bezig gaan met je tip.
In elk geval bedankt!
 
Als je over een paar weken wil gaan maxxen raad ik je aan de komende trainingen 3x3 of 4x3 te doen.
Probeer de eerstkomende training weer die 95, maar dan 4x3 te halen.
De week erop 2,5 kg verzwaren.
Zo bereid je je lichaam beter voor op een 1 RM dan met 5x5.
Dat ga je na de meet doen en dan 4 weken lang, met 2,5kg per week opbouwen.
Sucses.

Ps. tijd voor mij om eens te gaan maxxen op squat, want je zit hoger dan ik op squat. :D
 
Back
Naar boven