Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ik vind het apart dat staand zwaarder is, dan smokkel je toch makkelijker?
Deze training heb je iig al weer binnen :)
 
Gunsy zei:
Ik vind het apart dat staand zwaarder is, dan smokkel je toch makkelijker?
Deze training heb je iig al weer binnen :)
Ok :D Probeer het maar 's. Knieen op slot en pushen maar ;)
 
static holds heb ik er niet tussen gezien:D
 
imo goed oppassen met extra shit die je in een dergelijk programma stopt...

Fatigue is een naar iets... en je gáát het flink tegenkomen.

veel succes ermee!
 
18fitie zei:
:thumbs: , zal ook eens zonder stop proberen

Kan je mij misschien uitleggen wat die 'stop' inhoud? Wat voor bijdrage levert het? houd het dan in dat je de bar weer even in het rek legt en dan de boel er weer uittilt ofzo?
 
Ja zeer nette training.

ben benieuwd of het Dan Alexander beetje aanslaat bij jou!!
 
"Ik heb om en om conventional en sumo gedaan. Sumo heb ik nog nooit eerder gedaan, maar de techniek is makkelijk voor mij en het voelt ook beter. Dikke kans dat ik gauw overstap op alleen maar sumo."

=> variatie is toch the key to success? Of geldt dat enkel voor bb'ers?
 
BBnoel zei:
Kan je mij misschien uitleggen wat die 'stop' inhoud? Wat voor bijdrage levert het? houd het dan in dat je de bar weer even in het rek legt en dan de boel er weer uittilt ofzo?
EEn stop is dat je onderin de beweging even de bar houdt en dan terug uitduwt.
 
Sumo vindt ook beter dan conventional, kan ik beter mn lange benen kwijt :P
 
Ik ben samen met Leon begonnen met Dan Alexander van de week. Zeker in de volume fase kunnen (en moeten) we mooi aan onze DL techniek werken. Ik wissel ook conv. en sumo af. Deadliften op sumo-manier vind ik makkelijker qua juiste techniek alleen kost de conv. me minder moeite...

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
 
18fitie zei:
Sumo vindt ook beter dan conventional, kan ik beter mn lange benen kwijt :P

wimmos zei:
"Ik heb om en om conventional en sumo gedaan. Sumo heb ik nog nooit eerder gedaan, maar de techniek is makkelijk voor mij en het voelt ook beter. Dikke kans dat ik gauw overstap op alleen maar sumo."

=> variatie is toch the key to success? Of geldt dat enkel voor bb'ers?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb hetzelfde probleem als 18fitie. En variatie, tjah, tot nu toe heb ik ook alleen nog maar conventional gelift, dus wat verandert er? :D
 
allemaal over op de sumo! :D Heb zelf vandaag ook sumo gedeadlift voelt erg goed, hams are burning ;).

Leophyte waar voel jij btw de sumo het best, het was bij mij vandaag voornamelijk mijn hams m`n rug voelde ik niet echt.
 
Buzz zei:
allemaal over op de sumo! :D Heb zelf vandaag ook sumo gedeadlift voelt erg goed, hams are burning ;).

Leophyte waar voel jij btw de sumo het best, het was bij mij vandaag voornamelijk mijn hams m`n rug voelde ik niet echt.
Tjah, weet niet, dat ga ik morgen wel vernemen :D
Maar ik voelde 'm niet echt, vond conventional vele malen zwaarder aanvoelen.
Als ik dan toch wat voelde waren het denk ik m'n hams ja en m'n reet.
 
dat was een flink kort traininkje......
 
Binnenkort als ik weer benen ga trainen, ga ik eens zien of Sumo DL misschien wat voor mij is doe eigenlijk alleen maar Convential DL's en dan meestal nog "keystone" pak hem 1 keer als normale deadlift en dan van net onder je knie.
 
Als ik sumo's doe heb ik bijna geen benen meer:D .
 
Als ik sumo's doe cheat ik de helft van m'n rom weg.
 
- 8 x 6 x 50
2 Setjes (nr. 1 en 3) waren staand, maar dit was veel zwaarder, dus heb ze zittend afgemaakt (hierop heb ik ook mijn 1 RM bepaald).

dit heb ik ook ondervonden met bijv. dumbbelldrukken. Ik denk dat staand zwaarder is omdat je niet ietsjes naar achteren kan leunen waardoor je denk ik een klein beetje de borst erbij kan gebruiken. Staand gaat er denk ik ook veel energie/concentratie in het stabiliseren zitten.
 
Back
Naar boven