Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ben je wel lenig genoeg voor sumo lifts?
 
lijkt mij opzich ook een btje saai deze manier van trainen. btje dubbelop verhogen elke keer en dan opeens een deloadweek erin knallen.grts en suc6
 
punani zei:
lijkt mij opzich ook een btje saai deze manier van trainen. btje dubbelop verhogen elke keer en dan opeens een deloadweek erin knallen.grts en suc6
Thnx, vanaf week 5 van het schema wordt het wel mooi trouwens!
wimmos zei:
Zozo terugkrabbelen ;). Is zeker het veiligste om eens te deloaden ja!
Safety first :D ;)
Adema zei:
Ben je wel lenig genoeg voor sumo lifts?
Denk het (nog) niet. Zoals ik al eerder aangaf, het zal wel een soort gewenning zijn, qua techniek ligt sumo deadlift me in elk geval stukken beter (lettend op mijn rug).
 
ja ik heb schema ook op me pc twijfelde eerst om het ook te doen. de komende weken word deze log interesant. kijke of je het gaat redden
 
Tot nu toe is Dan Alexander nog goed te doen, al is het soms met zeer veel moeite. Punt is vooral dat je 4x per week echt moet presteren om het schema voor die dag de halen. Verder vind ik de belasting voor de schouders ook erg groot omdat je deze dan wel bij de BP gebruikt en anders bij de MP. Verder is de volume fase gewoon saaai... ik kan iedereen aanraden dit schema met iemand samen te doen om elkaar erdoor te slepen. Ben erg benieuw wat week 5 en verder zal brengen. Gewichten lijken me te hoog gegrepen maar we shell see...

ps: Kreeg gisteren een spontane bloedneus tijdens DL-training *HARDCORE*
 
gaat allemaal goed leophyte, mooie gewichten die je pakt. succes met je DL.
 
Thnx guys, heb nu aardig zware poten, gelukkig wel 2 dagen rust. Ik hoop dat m'n lies dan ook wat minder zeurderig is.
Ken is hardcore :hedbang:
 
Ik kan zelfs nog squatten!!

30-01-06

Dan Alexander; week 4, dag 1

Squat:
- Opwarmen
- 6 x 5 x 105
- 2 x 5 x 110 (+5)
* Ging te makkelijk, wederom.. Verhoogd, de eerste dag van de week al
** Iets smaller gaan staan, geen last van de lies meer :D

Bench:
-Opwarmen
- 6 x 6 x 80
- 1 x 7 x 80 (tjah..)
- 1 x 6 x 85 (+5)
Zie *

Smoooooth
 
lijkt me toch vrij suf, dat dan alexander of ni?
 
Maak je gek dan, beest!
 
ik kom over een week weer kijken :D als het echte werk gaat beginnen :devil: !!
 
Alleen squat & bench, ik zou helemaal flippen! Lijkt wel vakantie man.
 
g-men zei:
Alleen squat & bench, ik zou helemaal flippen! Lijkt wel vakantie man.

whehe.. lijkt idd op vakantie als je het zo bekijkt, maar geloof mij maar. Dan Alexander gaat nog heel zwaar worden voor onze Leon.. :D
 
Back
Naar boven