AndroidHealthClinic

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Altijd last op maandag? Misschien assistance oefeningen doen en de dagen met de oefeningen zoals squat en benchpress op je sterke dag. Of kan dat niet met je schema. Verders goed gewerkt 18sets is ok.
 
:devil: het is eindelijk begonnen!!! :devil: genieten de komende weken :D!!
 
die jongen heeft het precíes 10 minuten volgehouden ;)
 
g-men zei:
Altijd last op maandag? Misschien assistance oefeningen doen en de dagen met de oefeningen zoals squat en benchpress op je sterke dag. Of kan dat niet met je schema. Verders goed gewerkt 18sets is ok.
Nee, ach, zwaar weekend gehad he :D. Assistance is mooi, maar dat trek je niet met Dan Alexander, wacht maar wat er donderdag komen gaat, ben benieuwd of ik het aankan..
Supertom zei:
lekker bezig man.
wat is eigenlijk waar je op uit hoopt te komen na de 10 weken?
SQ: 165
BP: 125
DL: 195 (en ga 200 pogen voor mr. Sossa ;))
MP: 85
Dit hoop ik, of ik het haal is een tweede...

@ all, thnx!
 
eindelijk moet ie eens echt trainen en nu word het interesant:D
 
Zijn nette stats die je mogelijk gaat halen met dat DAN schema (als je het gaat trekken)

Als ik het goed heb betekent dit ten op zicht van je PR

Squat + 25
Bench + 15
DL + 15
MP + 10

en dat allemaal in 10 weken. Niks anders dan respect!!
 
Als ik het haal jah.. Dat is nog maar de vraag he ;)

:heart: 14-02-06 :heart:

Dan Alexander; week5, dag 2

Deadlift:
- Opwarmen
- 8 x 85
- 6 x 102.5
- 6 x 120
- 3 x 6 x 130

Military Press:
- 8 x 40
- 6 x 47.5
- 6 x 55
- 3 x 6 x 60

Het was zwaar, vooral de military press heel erg dichtbij failure. Ben bang dat ik volgende week nog een keer mag met week 5, maar ach... dat zien we dan wel weer.

Verder nog een paar setjes cable crunch, dragonflys en dumbbell side bends gedaan voor de core.
 
okay dus die 10 weken die ik men vorige post noemde, ga je al niet meer redden, je hebt toch al een weekje overgeslagen?

maar toch succes dude :thumb:
 
Hey gaaf om te lezen dat jij met Dan Alexander bezig bent, ik ben daar namelijk gister mee begonnen :) Succes, ga je log zeker nog even doorspitten!
 
eq_909 zei:
Hey gaaf om te lezen dat jij met Dan Alexander bezig bent, ik ben daar namelijk gister mee begonnen :) Succes, ga je log zeker nog even doorspitten!
Thnx, jij ook succes. Zul je nodig hebben ;)
Ari70 zei:
okay dus die 10 weken die ik men vorige post noemde, ga je al niet meer redden, je hebt toch al een weekje overgeslagen?

maar toch succes dude :thumb:
Sommige weken zal ik vaker dan 1x moeten doen, dus misschien duurt het bij mij totaal wel 15 weken. Ik ben bang dat ik deze week ook niet ga halen, WANT:

De gewichten die ik vandaag en gisteren had lijken mooi, maar zijn K*t, donderdag gaat het pas los...
Anyway, thnx allemaal!
 
Kom op Leon, je kunt het wel.. Zit gewoon ff tussen de oortjes ;), moet je er donderdag gewoon ff uitknallen (MOTIVATIE MOTIVATIE!!!)
 
al die pussy gewichtjes die jij gebruikt, is maar goed dat ze de volgende trainingen nog flink omhoog gaan :D:D
 
Donderdag moet je echt alles gaan geven, dan heb je toch rust tot maandag?
Maar als het lukt, veel respect.
 
Vanavond op tijd gaan slapen.... Goed eten .. Morgen knallen!

(geen posts meer na 22:00 ;) deal?:D

meer kun je niet doen kerel!!
 
Ik ga morgen volle bak, is ook nodig trouwens. Vrijdag ook nog Powerblade..
Maarja, we zien wel waar 't schip strand, ga iig niet om 10 uur slapen, al heb ik net al wel een paar uur op de bank geslapen, schaatsen was me te saai :D
 
Whaha ja, slapen hoeft misschien nog net niet om 10 uur ;).. ik vond juist het schaatsen niet te saai :p.. maarjah met zo een vermoeiend schema zou ik toch alle voorzorgsmaatregelen maar treffen die er zijn! just my 50 cents.
 
Ik heb goed geslapen, voelde me goed (duidelijk beter dan maandag), maar zag er toch wat tegenop...

Dan Alexander; week 5, dag 3

16-02-06

Squat:
- Opwarmen
- 8 x 75
- 6 x 90
- 5 x 107.5
- 5 x 122.5
- 4 x 132.5 (PR)*
- 2 x 132.5 (3f)*
- 4 x 122.5 (5f)
- 6 x 107.5
- 8 x 82.5
*Ik moest 3x5x132.5, bleek te zwaar, volgende week nog een keer week 5.

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 55
- 6 x 67.5
- 5 x 80
- 5 x 90
- 4 x 100 (PR, 5f)**
- 5 x 97.5**
- 3 x 97.5 (4f)**
- 5 x 90
- 6 x 80
- 8 x 70
** Het schema gaf 3x5x98 aan, afgerond naar boven is dat dus 100. Aangezien ik squat ook al niet gehaald heb is het geen ramp.

Morgen nog zwaar deadliften en MP-en. M'n rug en benen voelen vermoeid, net als borst en schouders, belooft nog wat :D
 
Back
Naar boven