XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WTF, kost een olympische stang nou zoveel? We hebben er 3 reserve liggen heb ik al gezien.. en er is niet echt iemand behalve ik die ik al heb zien deadliften.
 
Ons aller Erica wilde toch een Olympische baar voor de UT gym regelen?

en btw: Asahi sports: 188 euro, OL bar, tot 675kg belastbaar.
 
de schijffies moeten er ook allemaal maar aan passen :)
 
Ik geloof er btw nog steeds niks van dat dat mailtje van Job echt is.
 
en ik als ik kijk naar de mailtjes die ie eerder aan me heeft gestuurd nóg minder.
 
jorasho zei:
bek houe :D

eerder dan jij ;)

Whahahhahah... Train jij ooit nog wel eens? Je log ligt hier ook ergens dood in een hoekje... Ik denk trouwens dat Gunsy echt die stang eerder nodig heeft dan jij!, net als ik :D..
 
dat eerste zegt niks
dat tweede betwijfel ik
en dat ik nooit train is onzin, ik ben een tijdje ziek geweest en erg druk, maar ik gok dat ik aankomend weekend wel weer een keer lekker kan trainen, en met een beetje mazzel doordeweeks weer

maar geef maar toe, mr aprils fool, het was weer een garpje. wij academici trappen daar niet in. ;)
 
Ari70 zei:
Zeker lekker met die PR's,

Trainen verweg van JOB heerlijk moet dat zijn..


Het zelfgemaakte schema, klinkt goed, is het nog op speciale literatuur gebasseerd?
Niet op een bepaalde literatuur of wat, zelf bedacht. Dat wil niet zeggen dat nog nooit iemand het zo gedaan heeft trouwens ;)
De eerste weken werk ik met een lage load, maar hoger volume, dit werk ik op naar een hogere load en een lager volume.
Het is een beetje afgekeken van bijvoorbeeld Dan Alexander, maar dan anders. Eerst wat meer volume, dan gaat de intensiteit omhoog.
eq_909 zei:
Erg goede bench man! Ik neem aan dat het touch en go was en niet met stop op de borst?
Jij wist het al denk ik, maar voor de rest.. Idd met touch and go, met stop, mocht ik willen :D
Ari70 zei:
Geen geld voor olympische stang... had Leo zijn abbo toch moeten verlengen hadden ze hem daar van kunnen kopen ;) :D
Tjah.. :rolleyes:
@ de Rest: Thnx..

Joram en Joris, vecht het maar uit 'under the barbell' ;)
 
Zo, vandaag voor het eerst in m'n nieuwe sportschool getraind. Wel ff wennen allemaal, heb me aardig rustig gehouden, ook te zien aan m'n training..

03-04-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 4 x 2 x 85
- 4 x 2 x 90
Snelheid was goed!

Deadlift:
- Opwarmen
- 3 x 110
- 3 x 130
- 1 x 150
- 3 x 160
- 5 x 150
- 5 x 140

Goodmornings:
- 8 x 60
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 85
De uitvoering bij de 85 was niet goed, bij 80 ook al minder. Vanaf volgende week gewoon rustig opbouwen met 5x5, beginnend bij 70 kg. Het gewicht komt vanzelf.

Daarna nog wat pullthroughs (niet zwaar), dragonflys en een paar setjes licht gebenched, dat laatste, gewoon omdat ik er zin aan had.
Verder geen bijzondere training, maar wel een mooie sportschool, hier ga ik mijn records verpulveren!
 
zeker een goeie box! hoe hoog is ie?
 
Yep, komt goed in N'dal! En uiteraard gaan die records eraan.
 
Lekker getraind Léon, ff snel wennen en dan volle bak PR's breken @ G2B :D
 
Hoe is het met je DL-techniek gesteld?
 
Adema zei:
Hoe is het met je DL-techniek gesteld?
Kan beter, ik blijf sumo doen, gaat me beter af dan conventioneel, maar vandaag was het niet super. Maar dat komt wel weer, even weer wennen aan het gewicht, laag in de herhalingen en op naar de 200!
chunky zei:
zeker een goeie box! hoe hoog is ie?
Iets onder parallel
Gunsy zei:
Yep, komt goed in N'dal! En uiteraard gaan die records eraan.
Dat moet!
SiRoj zei:
Lekker getraind Léon, ff snel wennen en dan volle bak PR's breken @ G2B :D
Komt goed, en jij ook! Stangen breken :D
 
Vind ik ook!

04-04-06

Speed Bench:
- 8 x 3 x 65

Military Press:
- 3 x 50
- 3 x 60
- 3 x 3 x 65
Was wat minder, even wennen aan het bankje en inschatten waar te gaan zitten.

Supinated Pull-ups:
- 1
- 1,2
- 1,2,3
- 1,2,3,4 (2x)
Slecht, probleem bij dit chin/dip-rek is, is dat de hele tijd met m'n benen langs een leuning langsschuur, maar goed, daar wordt het zwaarder van (weerstand --> snelheidsverlies), dus misschien ook niet verkeerd.

Dumbbell Row:
- 6 x 28
- 6 x 32
- 6 x 36
- 6 x 40 (PR)
Lang niet gedaan, nog vrij makkelijk

Close-grip bench:
- 5 x 50
- 5 x 70
- 5 x 80
- 5 x 85*
- 3 x 90
* Ging maar net goed, knalde bij de 3e rep tegen het powerrack aan, maar kwam weer omhoog. Verder lang niet gedaan, m'n max was geloof ik 3x95 ofzo..

Geen bijzondere training, volgende week moet alles beter/zwaarder kunnen.
 
Zijn alle military presses die ik hier de afgelopen tijd gelezen heb zittend uitgevoerd??
 
Ja, allemaal zittend. Nou je het zegt, daar moet ook 's verandering in komen.
 
Aardig getraind Leon. En het plafond is hoog, dus je kan staand MP' en :yes:
 
Back
Naar boven