Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Die failure op de DB presses maakt niet zo heel veel uit imho. Doe het zelf ook af en toe op een high rep (>5) assistence oefening.
 
Weet ik wel maar toch :D
Deze periode ff wat meer high-rep, geen sets van 2-3 reps, of het moeten speed squats/benches zijn of powercleans.
 
was een degelijke training ja. En wat hoger in de reps is niet erg ;) en die pOmP hè
 
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."

succes met je volgende training :D
 
Nice breezah training bro! ;)

Gefeliciteerd met je pr's!
 
Vandaag ff een soort van GPP-trainingkje gehad. Voor het eerst, maar niet voor het laatst!
Ongeveer 7x100 m farmerwalks met 2x24 kg dumbbells. Die 100 meter heb ik meestal in 2x afgelegd. Ook nog tussendoor iets van 100 pushups.
Nou hebben wij ook nog een tractorband liggen.. Iets voor de volgende keer dus.

Nu maar wat afleiding zoeken op msn. Heb sinds vanmiddag de verkering uit, dus voel me ff k*t. Later
 
Sterkte dude,

heb hetzelfde meegemaakt halverwege Januari, is het lang aangeweest!?

goede training gedaan hoor flink wat energie kwijt geraakt!
 
farmerwalks :thumbs:

klote dat je verkering uit is..:(
maar geloof me er zijn weinig dingen die je training zo hard kunnen laten gaan als een wijf dat je de rug toekeert :fire:
 
Klote voor je kerel, maar alles komt altijd goed!


builderB zei:
als een wijf dat je de rug toekeert :fire:

Voor mij ooit de reden dat ik ben gaan trainen zelfs ;)
 
Thnx guys!
Pff, voel me nog steeds klote, kan echt niet kwaad op haar worden, en heb het ook niet aan zien komen. Vanacht sliep ik ook pas een keer tegen half 3 ofzo, word je om kwart voor 7 wakker, maarja.. net nog wel ff getraind, je moet toch wat :S

06-06-06

Speed Box Squats:
- Opwarmen
- 2 x 2 x 80
- 2 x 2 x 90
- 2 x 2 x 95
- 2 x 2 x 100
Snelheid was geloof ik wel goed, alleen veelste veel rust tussen de setjes, zoals bij alles vandaag.

Powerclean/Hangclean:
- 2 x 3 x 60 P
- 2 x 3 x 60 H
- 2 x 3 x 60 P
Ook nog een goede rep met 70 kg tussendoor, maar was niet wat. Wel goed op techniek gelet, voor de second pull een shrug e.d. Duik er alleen niet onder.

Deadlift:
- 3 x 110
- 3 x 130
- 3 x 5 x 145

Military Press:
- 3 x 60* (4f)
- 2 x 5 x 60
* Stang verkeerd vast bij het eerste setje

Close Grip Bench:
- 5 x 60
- 3 x 5 x 80
Ging nog wel makkelijk

Cable Row:
- 2 x 8 x 85 (strict)
- 6 x 95 (niet strict)

Zo, toch nog ff getraind. Denk dat ik het deze week maar rustig aan ga doen, eetlust is ook niet alles nu.
Even uithuilen en straks weer hard doorgaan dus ;)
 
aparte training, wel lekker zo te zien! nette gewichten op de cleans
 
Ff bijten kerel, en dwingen te eten!!! toch goede training er van gemaakt :thumb:
 
hang on Leon....................life goes on!!
 
..... en dan heb je ook nog een trainingsmaat met een energie en instelling van een natte krant.

maar, aan alles komt een eind. ook aan de mindere dingen. Morgen een leuke training er van maken!
 
nette training, balen van je vriendin. Niet eens een setje frustatiecurls.
bewonderenswaardig:)
 
chunky zei:
aparte training, wel lekker zo te zien! nette gewichten op de cleans

sommige commentaren snap ik niet. Hoe kan 60kg nu een net gewicht zijn bij een powerclean als iemand 200kg deadlift?
 
calibre zei:
sommige commentaren snap ik niet. Hoe kan 60kg nu een net gewicht zijn bij een powerclean als iemand 200kg deadlift?


omdat deadliften misschien wat makkelijker zal gaan dan powerclean ?


ik pak ook 200 met deadlift, en amper 70~80 met powerclean!;)
 
Thnx allemaal! Ben het trouwens met calibre eens, powercleans zijn niet bijzonder.
 
Back
Naar boven