MuscleMeat

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Hoi Léon,


ben je al wezen kijken? Ik ben er vandaag geweest, wat een giller! 1 lat pulldown, 1 vertical row en 1 chest press, en daarnaast een bankje met twee halterstangen waarop je in totaal zo'n 80 kilo kan schuiven met veel creativiteit (lees: ze hebben de 20 kilo-gewichten maar niet opgehangen, en maar vier 10 kilo-gewichten).

Ik heb meteen ook even een leuk babbeltje gemaakt met Job, hij wist me te vertellen dat dit is vanwege een ultrastoer luchtsysteem wat ook in het krachthonk wordt aangelegd, dit gaat nog tot 26 september duren.... En er is geen vervangende ruimte omdat de Student Union besloten heeft dat het zo moet....


:mad:

P.S. Ik zal je trainingslog niet nog meer vervuilen :D
 
jorasho zei:
Hoi Léon,


ben je al wezen kijken? Ik ben er vandaag geweest, wat een giller! 1 lat pulldown, 1 vertical row en 1 chest press, en daarnaast een bankje met twee halterstangen waarop je in totaal zo'n 80 kilo kan schuiven met veel creativiteit (lees: ze hebben de 20 kilo-gewichten maar niet opgehangen, en maar vier 10 kilo-gewichten).

Ik heb meteen ook even een leuk babbeltje gemaakt met Job, hij wist me te vertellen dat dit is vanwege een ultrastoer luchtsysteem wat ook in het krachthonk wordt aangelegd, dit gaat nog tot 26 september duren.... En er is geen vervangende ruimte omdat de Student Union besloten heeft dat het zo moet....


:mad:

P.S. Ik zal je trainingslog niet nog meer vervuilen :D

He Jorasho!
Is niet erg dat laatse, maar wat laf zeg...
Ik was van plan om vanavond te trainen, maar mocht het zo zijn dat ik deze weken nog niet kan trainen, dan wil ik m'n geld terug en ga ik meteen ergens anders trainen. Dit is te belachelijk voor woorden. Ik ga er alsnog heen, zo om kwart voor 8 met de trein. Als ik deze week niet fatsoenlijk kan trainen, dan helemaal niet meer daar :mad:
 
Zou mooi zijn als jorasho en ded.cop ook meedoen!

Op mij kun je rekenen.

Bij wie kan het geregeld worden dat we gratis kunnen trainen?

Ik was van plan om vanavond te trainen, maar mocht het zo zijn dat ik deze weken nog niet kan trainen, dan wil ik m'n geld terug en ga ik meteen ergens anders trainen.

Bodygym betaal je iets van 32 euries voor onbeperkt trainen en er is genoeg gewicht.
 
ik ga nog ff patsen met Body Form: 25 eypo's p/maand onbeperkt en rammen kun je er :D

We hebben dus al drie man om een keer te gaan breken. :D
 
Ik zal het bijna vergeten, maar Insane Animal traint toch ook met jou ded.cop?? Dus als hij ook mee wil doen..
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde :D
Vandaag geen training trouwens, bij de UT is het allemaal bagger. Ben er net geweest en ben niets wijzer geworden, trainen zit er daar voorlopig niet in.
Morgen ga ik 's kijken bij Bodyform, ik denk dat ik daar maar 's een maandje ga trainen. Volgens Bram (BuilderB) een goede gym en goedkoop, dus aantrekkelijk!
En volgens routenet.nl is het 5 km vanaf de UT, dus ongeveer 20 minuten fietsen, dat kan ook nog net.
Maarja, we zien wel weer wat het wordt, deze week is het dus niet optimaal qua trainen. Als het een beetje meezit doe ik deze week nog een keer Lower- en Upperbody. Ach ja, we zien wel, genoeg geluld, dit is een trainingslog, geen talkshow :D
 
blablabla, ga eens trainen, BBing MIET!
 
Adema zei:
blablabla, ga eens trainen, BBing MIET!
Eeeuh? BB?? :mad: Wat denk je wel niet?! ;)
Zo, vandaag eindelijk weer trainen, dit keer in een andere sportschool, namelijk bodyform in enschede. De mogelijkheid om er goed te trainen is er zeker (o.a. powerrack), maar toch wel weer ff wennen..
Deze week weinig tijd, dus maar 2 maal trainen, als eerst, vandaag: Lower Body

30-08-05

Deadlift:
- 8 x 60
- 5 x 100
- 1 x 120
- 3 x 3 x 130
Ging wel, niet voluit. Was wel irritant dat bij rep 2 van het 2e setje de stang bijna uit m'n hand gleed van 't zweet, vanaf toen supinated.

Squat:
- 3 x 100
- 0 x 120 (WTF, k*tzooi :mad: )
- 2 x 115
- 2 x 110
- 5 x 100
Zeer slecht, weet niet hoe dit komt.. Vorige keer nog 3x120, hopelijk kwam het door de deadlift vooraf.

Front Squat:
- 4 x 4 x 80
Dit ging dan weer wel redelijk

Stiff leg Deadlift:
- 3 x 5 x 100
Was ook niet echt wat, qua techniek. Slechte concentratie, slap gevoel door hele lichaam.

Standing Calve Raise (smith-machine):
- 3 x 8 x 120
Supersetted with:
Static holds (buik):
- 3 x 20 sec x 80 kg (full block op pulley)

Was geen supertraining, zeker niet. Voelde me ook niet echt super vandaag, morgen tentamen, dan nog ff een paar dagen niet meer nadenken tot maandag, dan begint de ellende (lees: colleges) weer...
 
Nadat je gedeadlift hebt ben je zeker niet meer 'full strength' op squats, dus er is niets aan de hand!
 
blokje magnesium kost 2,25 euro bij Asahi sports. Werkt prima :D
En heb geen klachten gehoord. Trainen bij BF is gewoon lekker.

wanneer ga je er weer heen?
 
volgende keer even serieus he:rolleyes:;)
 
Ik zal het bijna vergeten, maar Insane Animal traint toch ook met jou ded.cop?? Dus als hij ook mee wil doen..

ja ik ga hem gelijk effe belle maar ik waarschuw je wel bij hem zijn we allemaal mietjes als het op kracht aankomt :D
 
Adema zei:
Nadat je gedeadlift hebt ben je zeker niet meer 'full strength' op squats, dus er is niets aan de hand!
Ooooh, dan...
Maar toch zwak!!

BuilderB zei:
blokje magnesium kost 2,25 euro bij Asahi sports. Werkt prima
En heb geen klachten gehoord. Trainen bij BF is gewoon lekker.

wanneer ga je er weer heen?
Magnesium doe ik niet.. Die grip moet gewoon sterker worden, makkelijk zat..
En ik ga donderdag weer.. Ik wil donderdagochtend gaan om 10 uur.. Dit maal voor upper body
ded.cop zei:
ja ik ga hem gelijk effe belle maar ik waarschuw je wel bij hem zijn we allemaal mietjes als het op kracht aankomt :D
Ja, dat had ik wel verwacht, maar vind het wel mooi om een keer zo'n sterke beer aan het werk te zien, geen probleem dus!
 
het leek hem een goed idee!! dus kom maar op waar en wanneer?
 
Count me in...

Volgende week in de avond een keer?
 
Leophyte zei:
Ja, dat had ik wel verwacht, maar vind het wel mooi om een keer zo'n sterke beer aan het werk te zien, geen probleem dus!

Nou, zo sterk ben ik ook weer niet.

Maar count me in ! :)
 
Mooi dan!
Er zijn bij mij eventueel 2 avonden mogelijk, de maandag en de woensdag, maar ik zit niet op kamers, dus liever wat vroeger..
maar goed, wat denken jullie van aankomende maandag bij bodyform?
Evt. kosten wil ik wel in meedelen..
 
maandag vind ik wel oke, is wel mn eerste stagedag...
Dus ik ben rond een uur of 7 's avonds beschikbaar voor trainen denk ik.
Als we de kosten delen, is het nog geen 2 euro de man (met zn vijven)

ik train op maandag in principe deadlift. Maar als we wat anders gaan doen, kan ik daar denk ik mijn schema wel beetje op aanpassen. :D

Woensdag kan ik ook 's avonds (is iig nog geen stage ingepland voorlopig) (mn BP dag)

grtz B
 
Maandag voor mij rug, dus ook deadlift, I'm in...
Hoeveel kost het trouwens voor 1x trainen? Ik heb al een maandkaart, dus dat is geen probleem :D
 
voor mij ook geen probleem!
 
Heel mooi!
M'n trainingsmaatje komt maandag ook, wordt mooi dan :D

Afijn, mijn training van vandaag, Upper Body

01-09-05

Bench Press
- 8 x 40
- 6 x 60
- 5 x 70
- 3 x 80
- 1 x 85
- 3 x 92.5
- 3 x 90
- 3 x 87.5
- 3 x 85
- 3 x 85
Ging heel zwaar telkens, bij de derde rep bijna elk setje alles moeten geven op het laatst om die stang omhoog te krijgen.

Military Press:
- 2 x 60 (3f)
- 3 x 57.5
- 4 x 55
- 5 x 55

Chinnen:
- 5 x wijd
- 5 x wijd
- 5 x medium
- 5 x smal
Bij bodyform waar ik nu train hebben ze geen ideaal dip/chin rack, je komt steeds met je benen tegen zo'n leuning aan, irritant

T-Bar Row:
- 3 x 5 x 50
- 7 x 45

Small Benchpress:
- 4 x 75
- 5 x 70
- 4 x 70 (5f)
- 4 x 65 (5f)
De fut was eruit, vergeleken met vorige week is dit waardeloos, maar heb nu ook heel wat meer setjes pressen ervoor, dus zal daardoor wel komen.

Training kon beter, voelde allemaal zwaar aan.
 
Back
Naar boven