Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Socializen... terwijl je 1 van de grote 3 aan het trainen bent NEVER!!! YOU OWN THAT POWERRACK DUDE!!!!!!!
 
Ghehe, ik zeg al niks meer :D

Voor de liefhebbers nog een paar filmpjes van m'n powercleans
Eerst met 70 kg: Powerclean 70 kg
Dan met 80: Powerclean 80 kg

Wat Ari70 me al vertelde..
- De ellebogen moeten sneller omklappen
- Explosiever bij de second pull
- Stang moet recht omhoog, ik heb de neiging om 'm wat naar achteren te trekken
- Ik moet meer door m'n poten zakken
 
Leophyte zei:
Zo van: stoer hoor. Misschien had ik 'm beter kunnen negeren, maar ik heb 'm gezegd dat hij eerst zelf 's fatsoenlijk moest gaan trainen.
Achteraf had ik 'm uit moeten nodigen om ook mee 'stoer' te doen.

Volgens mij is het tijd om even orde op zaken te stellen! Als hij stoer wil, kan hij stoer krijgen!
 
Voeg daar aan toe dat je die armen niet zo snel mag buigen (eerst volledige shrug beweging voordat ze ook maar enigzinds mogen buigen) en dat je hoger boven je mag kijken (echt overdrijven met gewichtheffen)
 
wat een onzin gezeik in jouw sportschool.. bij mij heb ik dat probleem niet..

trouwens over die wedstrijden.. hoe zit dat precies? lijkt me ook wel leuk om wedstrijden te doen ofzo.. voor de fun.. (of stel ik nu domme vragen? :P)
 
RvR zei:
wat een onzin gezeik in jouw sportschool.. bij mij heb ik dat probleem niet..

trouwens over die wedstrijden.. hoe zit dat precies? lijkt me ook wel leuk om wedstrijden te doen ofzo.. voor de fun.. (of stel ik nu domme vragen? :P)
Ik heb je een pm gestuurd. Verder heb ik dat nog niet eerder gehad. Ik negeer 'm in het vervolg wel. Jammer dat 't zo moet. Hij had misschien nog wel wat kunnen leren..
SiRoj zei:
Volgens mij is het tijd om even orde op zaken te stellen! Als hij stoer wil, kan hij stoer krijgen!
Zo'n figuur wordt nooit stoer, dus daar ga ik geen moeite voor doen.
calibre zei:
Voeg daar aan toe dat je die armen niet zo snel mag buigen (eerst volledige shrug beweging voordat ze ook maar enigzinds mogen buigen) en dat je hoger boven je mag kijken (echt overdrijven met gewichtheffen)
Thnx he!
 
Vandaag was het weer warm (ah joh, meen je niet…)

13-06-06

Speed Bench:
- Opwarmen
- 6 x 3 x 65
- 2 x 3 x 70
Snelheid bij de 65 super, bij de 70 ook aardig

Lat Pulldown (supinated):
- Opwarmen
- 10 x 90 (PR)
- 8 x 95 (PR)
- 8 x 90
- 10 x 85
Biceps had het zwaar, rug pompte ook aardig op

Military Press:
- 3 x 5 x 60 (vrij soepel)
- 9 x 50
- 7 x 50
De kracht is er wel, maar volume maken is moordend.

T-Bar Row:
- 3 x 5 x 95 (PR)
- 12 x 80
Ging goed

Close grip Bench:
- 3 x 6 x 80
- 4 x 80 (5f)
Triceps waren op, waarschijnlijk te wijten aan de Military press. Ondertussen ook nog een paar setjes Upright Rows van 8 reps.

Heb me kapot gezweet, maar toch wel lekker getraind!
 
When the arms bent, the power end: DUDE dat had ik je ook nog verteld aan de hand van je filmpje ben je het vergeten te vertellen!! [Link niet meer beschikbaar] nu heeft Calibre je het al vertelt :thumb:

ik heb je gister horen zeggen dat je voor 5x82,5 ging op je MP ;) maar goed sterke training jongen, ik kan zelf echt niet lekker trainen met het warme weer, heb wat meer tijd nodig om te wennen! maar goed bezig joh!
 
goede training maar waarom pull downs ipv chins, geef mij maar chins anyday!
 
netjes hoor, waar triceps als laatste?
 
chunky zei:
netjes hoor, waar triceps als laatste?
Triceps is voor mijn gevoel aardig sterk, zwakte voor de bench ligt bij de schouders..
klusmier zei:
hele nette training ondanks dat hete weer!

;)
Thnx!
Ari70 zei:
When the arms bent, the power end: DUDE dat had ik je ook nog verteld aan de hand van je filmpje ben je het vergeten te vertellen!! [Link niet meer beschikbaar] nu heeft Calibre je het al vertelt :thumb:

ik heb je gister horen zeggen dat je voor 5x82,5 ging op je MP ;) maar goed sterke training jongen, ik kan zelf echt niet lekker trainen met het warme weer, heb wat meer tijd nodig om te wennen! maar goed bezig joh!
Jah, klopt, heb je verteld, maar was het vergeten ;)
En die 82.5 wou ik doen op de close grip bench :D
g-men zei:
goede training maar waarom pull downs ipv chins, geef mij maar chins anyday!
Gewoon voor de afwisseling even een tijdje wat pulldowns. Vrijdag mogelijk weer chins
 
Vanacht niet echt goed geslapen, m'n ex maalt nog door m'n kop.. Ik ging zonder al te veel verwachting naar de sportschool, net m'n ontbijt op, komtie:

15-06-06

Box Squat:
- Opwarmen
- 3 x 100
- 1 x 110
- 4 x 5 x 120 (PR)
- 3 x 130
riem om
- 5 x 130 (PR!)
Hell yeah!!

Squat:
- 8 x 80 (full)*
- 8 x 90 (full)*
- 8 x 100
Kapot!
* Ik kom niet met m'n kont aan de grond, ben zover doorgezakt als ik kon

Goodmornings:
- 8 x 60
- 3 x 8 x 70
Rustig aan gedaan, was al aardig kapot

Als laatst nog een paar sets dragonflags en assisted glute-ham-raises.

Niet gedacht, maar lekker getraind!
 
Leophyte zei:
Ik kom niet met m'n kont aan de grond, ben zover doorgezakt als ik kon

Dan is het imho gewoon een goede full squat hoor. Ik kom ook niet met mn kont aan de grond. Nouja, dat lukt wel, maar dan val ik achterover ;)
 
Ok, mooi dat jij er mee eens bent eq :D

Vandaag ook nog getraind...

16-06-06

BOR staggered with Military Press:
Opwarmen
- 2 x 5 x 85* - 1x12x40
- 5 x 80 - 1x10x40
- 6 x 80 - 1x10x40
- 5 x 80 - 1x10x40
* Door een verzuurde onderrug van gisteren kon ik geen vorm houden, techniek was niet goed, dus lager in gewicht. De military's waren laag in gewicht, maar volume is erg zwaar voor mij..

Bench:
- Opwarmen
- 3 x 5 x 90
- 9 x 80
- 8 x 80
Laatste setje heel dicht tegen failure aan

Chinnen:
- 5 x BW (sup)
- 5 x BW+5 (sup)
- 5 x BW (pro)
- 5 x BW+5 (sup)
- 6 x BW (palms in)
Ging echt zwaar, haast geen energie, snap het niet.. gisteren ondertussen een paar reps gedaan en het vloog gewoon!

Incline dumbbell press:
- 6 x 32 (7f)
- 7 x 28
- 8 x 24
Totaal op in de schouders. Na 4 reps nog niks geen last, daarna hield het gewoon op.

Schouders wasted, jammer, maar toch geen slecht gevoel
 
Ik heb er vertrouwen in dat je MP en dan vooral het volume op schouder oefeningen van zelf gaat bij trekken dude
 
Thnx voor het vertrouwen ari :D
@ Wimmos; Let maar op wat ik morgen ga doen, high-rep trek ik gewoon niet..

19-06-06

Speed Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 80
- 2 x 90
- 6 x 2 x 100*
- 2 x 2 x 105**
*Snelheid zeker goed, nog nooit met 100 op een goede snelheid speed squats gedaan
** Snelheid acceptabel, maar nog niet de snelheid die ik wil..

Powercleans:
- 3 x 50
- 3 x 60
- 2 x 3 x 75
- 2 x 1 x 80
- 3 x 1 x 85 (pr)
De explosiviteit in de second pull werd steeds minder. Techniek gaat wel langzaam maar zeker vooruit.. Gewoon een kwestie van veel blijven doen

Deadlift:
- 3 x 110
- 3 x 130
- 5 x 145
- 5 x 150 (grip problemen)
- 3 x 155 ("")
- 3 x 160 (over naar alternated, qua grip makkelijker, dit was ook met riem)
Deadlift wil maar niet echt vlotten, maar lang geleden dat ik zwaar ben gegaan. Ik ga het eens net als MS proberen, een tijdje toewerken naar een zware dubbel/triple. Kijken wat het oplevert.

Hyperextensions:
- 15 x BW+10
- 15 x BW+20
- 12 x BW+30
- 10 x BW+40 (PR)
- 12 x BW+40 (PR)
Het grootste probleem wordt ondertussen het vasthouden van de schijven :D

Suitcase Deadlifts (links en rechts):
- 3 x 50
- 3 x 55
- 3 x 60
- 2 x 3 x 65 (pr?--> vast wel)

Lekker getraind, deadlift kan beter, maar ik heb er vertrouwen in dat 't wel goed komt. Squats zitten progressie in :)
 
4 van de 5 oefeningen een PR :hedbang:
 
Back
Naar boven