Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Thnx allemaal!
g-men zei:
alles erg low rep. Zeer nette speed box squat (snelheid op 130-140 ook nog redelijk?)

Goede deads en clean en shrugs en ........ eigenlijk gewoon super lekker allemaal:)
Ff toelichting..
Dat alles low-rep is, dat klopt. Is met het ook op de wedstrijd van 15 juli, ik werk er naartoe.
Dat is ook het mooie van powerliften :)
Snelheid op de 130 was gewoon super (ok, geen speed, maar wel snel). Die 140 ging ook nog aardig soepel, voor het eerst zonder riem en had nog genoeg over.
Gunsy zei:
Léon werd helemaal gek met die 4 repper deadlift.
GEWELDIG :D
Haha, was mooi idd :D
 
Vandaag was het doel om een 3RM voor Military Press te zetten..

27-06-06

Speed Bench:
- Opwarmen
- 3 x 60
- 8 x 3 x 70
Snelheid aardig, maar wel vrij zwaar

T-Bar Row:
- 5 x 75
- 2 x 8 x 90 (pr)
- 2 x 8 x 85
Aardig..

Military Press:
- 5 x 50
- 3 x 60
- 1 x 65
- 0 x 72.5 (had ‘m niet goed vast)
- 1 x 72.5 (2f, gewoon niet genoeg kracht)
- 2 x 70 (3f)
Verdomme, valt tegen hoor.. ik had ingezet op 3x72.5, maar goed. Volgende week een 1 RM, minimaal 75 moet kunnen (ik had overigens vorige week nog 6x65!)

Supinated Lat Pulldown:
- 5 x 80
- 5 x 90
- 5 x 100 (pr)
- 5 x 105 (PR, fullstack+5)
- 7 x 100 (pr)
- 8 x 90
Dit ging dan wel weer goed! Biceps liepen nog niet vol, beperking zat ‘m in de rug, dus goed!

OH Dumbbell Extension supersetted Hammercurls:
- 8 x 24
- 8 x 28 // 9 x 20
- 8 x 30 // 9 x 20
- 6 x 32 // 8 x 20
De laatste twee sets van de extensions waren in principe een pr

Beetje een dubbel gevoel, op zich goed getraind, alleen die OHP was niet wat ik ervan verwacht had!
 
Toch wel een aardige training, train jij nou UB\LB?

Jammer van die MP! En de volgende keer chinnen ipv die breezah lat pulldowns! ;)
 
lat pulldown kun je idd niet zoveel van zeggen d8 dat je military hoger lag is toch hetzelfde als ohp? veel reps maak je.. wordt toch geen bber he;) dat mag niet anders worden ze boos hierzo:p
 
OHP is een verzamelnaam.
MP bedoeld Léon een strike barbell press mee.
 
RubenSossa zei:
Toch wel een aardige training, train jij nou UBLB?

Jammer van die MP! En de volgende keer chinnen ipv die breezah lat pulldowns! ;)
Chinnen doe ik ook nog wel hoor, gewoon ff als afwisseling ;)
ded.cop zei:
lat pulldown kun je idd niet zoveel van zeggen d8 dat je military hoger lag is toch hetzelfde als ohp? veel reps maak je.. wordt toch geen bodybuilder he;) dat mag niet anders worden ze boos hierzo:p
Nooit wordik een bb-er. Die ohp is zoals gunsy zegt.. dit was strikt, met puhspress pak ik veel en veel meer.

Vandaag weer heerlijk getraind!!

29-06-06

Dit was de dag voor een 5RM box squat...

Box Squat:
- Opwarmen
- 2 x 120
- 1 x 130
- 6 x 135 (PR!!!!!)
Ik heb alles gegeven, super! Enkel riem..

Glute Ham Raises:
- 5 x BW (partials)
- 5 x BW (assisted)
- 2 x 5 x BW (partials)

Hang cleans:
- 3 x 50
- 3 x 60
- 3 x 3 x 70 (oud pr)
- 2 x 3 x 75 (PR)
Lekkah

Toen wou ik goodmornings gaan doen, maar bij 70 kg trok m'n onderrug het al niet meer.. die box squat he.. :D

Suitcase Deadlift (from knee up):
- 3 x 60
- 3 x 70
- 2 x 3 x 80
Nog niet eerder gedaan in het rack, zwaar voor de grip!
Ondertussen nog wat leg raises.

Tjah, super gewoon!!
 
Goede training! Glute Ham Raises zullen met jouw lengte en gewicht ook wel moeilijk zijn he?
 
Lekker gebikkeld! :thumbup:
 
Thnx allemaal!
@ eq: Die GHR zijn erg zwaar idd, zit ook nog lang niet op parallel, maar ooit zal ik ze kunnen!
 
suitcase in het rack?

doe je ze niet vanaf de grond?
 
chunky zei:
suitcase in het rack?

doe je ze niet vanaf de grond?

Normaal wel als ik ze doe. Maar dit was ook met het oog op grip, niet alleen obliques.
 
- 6 x 135 (PR!!!!!)
Ik heb alles gegeven, super! Enkel riem..

mooi man! alleen vraag me toch af wat wil je nog meer als een riem gebruiken dan? of gebruik je al wraps?
 
met die lage reps valt het mij dan op dat triceps en biceps wat hogere reps krijgen, waarschijnlijk wil je een "pomp" voelen daar?
Je kunt dan toch ook setjes van max 5 reps doen.

lijkt idd alsof je bent overgeschakeld op UB/LB of niet?

Goede boxsquat weer.
 
g-men zei:
met die lage reps valt het mij dan op dat triceps en biceps wat hogere reps krijgen, waarschijnlijk wil je een "pomp" voelen daar?
Je kunt dan toch ook setjes van max 5 reps doen.

lijkt idd alsof je bent overgeschakeld op UB/LB of niet?

Goede boxsquat weer.
Thnx. Ik train al tijden op UB/LB, was nog niet opgevallen???
Die hogere reps zijn voor de afwisseling. Ff een tijdje op hypertrophy, om dan weer richting de lagere reps te gaan..
Vanaf half augustus ga ik weer beginnen met Dan Alexander, daarna weer richting WSB en misschien nog Smolov?! We laten ons verrassen ;)
ded.cop zei:
mooi man! alleen vraag me toch af wat wil je nog meer als een riem gebruiken dan? of gebruik je al wraps?
Nee, alleen riem nu, maar ik wil in de toekomst wel wraps gaan gebruiken. En zo gauw ik een keertje sterk begin te worden (denk aan een raw squat van 200+), dan ben ik ook van plan om met briefs en een heel suit te werken. Over 3 jaar wil ik knallen op het NK junioren..
 
Nice training kerel en nette box squats!
 
beetje hogere reps op isolatie is volgens mij wel ok, spaar je je cns ook een beetje voor het compoundwerk, en idd afwisseling, gaat lekker zo :)
 
Thnx guys.
Vandaag ff snel getraind, moest nog werken..

30-06-06

Bench:
5 RM
- Opwarmen
- 3 x 85
- 1 x 95
- 5 x 100 (PR)
Hehe, eindelijk!!

Toen wou ik BOR's gaan doen, maar heb een hele gare onderrug van gisteren, dus die moest ik ff ontzien..
Seated Cable Row:
- 5 x 80
- 8 x 5 x 90 (PR)

Incline Dumbbell Press:
- 3 x 6 x 36
- 8 x 36
Samen wel een pr

Hammercurls:
- 3 x 8 x 22

Ff snel getraind in drie kwartier :)
 
lekker getraind chef. nu een dagje rust!
 
Lekkere PR, en suc6 de 15e!
 
Back
Naar boven