XXL Nutrition

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Masallah zei:
Zoals gezegt lekkere training ... Arnold zou zeggen, I'll be back!
Hasta la vista, baby ;)
AlexT zei:
ff snel voor je naar het zwembad gaat je biceps ompompen he:roflol:
:p

26-07-06

Squat:
- Opwarmen
- 2 x 6 x 110
- 8 x 110
Weer laag op de traps, gleed bij de laatste set bijna weg, ging maar net goed. Is nog steeds wennen. Verder nog steeds soepel.

Bench:
- Opwarmen
- 2 x 6 x 80
- 8 x 80
Laatste set was redelijk zwaar, had een pomp in m'n borst..

Deadlift:
- 3 x 110
- 2 x 6 x 120
- 8 x 120

OHP:
- 3 x 6 x 55

BOR:
- 2 x 6 x 75
- 8 x 75
De vorm was bij de laatste set niet echt netjes helaas..

Beter qua gewicht dan maandag, vrijdag ongeveer hetzelfde weer, fullbody is toch wel zwaar met dit weer!
 
Ja die pomp is zeker vervelend, weet je trouwens zeker dat je geen pomp in andere delen van je lichaam had ;) Borst-Bicep-Zwembad Freak
 
Ari70 zei:
Ja die pomp is zeker vervelend, weet je trouwens zeker dat je geen pomp in andere delen van je lichaam had ;) Borst-Bicep-Zwembad Freak

:roflol:

Squats zien er goed uit, en bij dit weer trainen het blijft zwaar, maarjah je moet wat he!
 
Is wennen met die stang zo laag he ?
Merk je ook dat het minder belastend voor je core is ?
 
Insane animal zei:
Is wennen met die stang zo laag he ?
Merk je ook dat het minder belastend voor je core is ?
Dat idee had ik ook al!
Maar het is op zich ook wel logisch, het krachtmoment t.o.v. je onderrug wordt natuurlijk ook kleiner he.
Ari70 zei:
Ja die pomp is zeker vervelend, weet je trouwens zeker dat je geen pomp in andere delen van je lichaam had ;) Borst-Bicep-Zwembad Freak
Ik werd er zo geil van he..
Masallah zei:
:roflol:

Squats zien er goed uit, en bij dit weer trainen het blijft zwaar, maarjah je moet wat he!
Thnx, en je moet wat ja :D

Vandaag ff hardgelopen, 5 km in 22 minuten
 
28-07-06

Ik had nog stijve poten van woensdag, maar had wel zin om te knallen..

Squat:
- Opwarmen
- 5 x 110
- 4 x 120
- 3 x 130
- 2 x 140 (met riem)
- 6 x 120
- 8 x 110
Erg lekker!

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 80
- 8 x 85
- 8 x 80

Lat Pulldown:
- Opwarmen
- 8 x 80
- 8 x 90
- 2 x 5 x 100
- 8 x 90
Toch wel iets of wat kracht verloren, maar viel niet tegen

Military Press:
- 6 x 55
- 4 x 55 (+2x pushpress)
- 6 x 50 (7f)
Viel wat tegen

Rack Lockouts (net boven de knie):
- 5 x 130
- 2 x 5 x 150
- 5 x 160
- 5 x 180
Lekker, maar kon m'n rug wel iets voelen.

Lekker getraind! Alleen ik moet wel uitkijken m'n rug weer gelijk zo te belasten, 's kijken wat de reactie morgen is..
 
Je conditie is ook goed!! 5 K in 22 minuten ik red het waarschijnlijk (net) niet meer...

Lat pulldown is nog okay.. waarom geen Weighted Chins je kunt nu al met 10 kilo in een rugzakje optrekken hoor!

Nog een pomp in de bors gehad?
 
Weer een zeer nette training, je owned die squats!!

Wat zijn rack lockouts precies, heb je een exercise video van?
 
Masallah zei:
Weer een zeer nette training, je owned die squats!!

Wat zijn rack lockouts precies, heb je een exercise video van?
Thnx!
Rack lockouts zijn gewoon deadlifts zeg maar, maar dan alleen het bovenste stuk (in dit geval net boven de knie).
Ari70 zei:
Je conditie is ook goed!! 5 K in 22 minuten ik red het waarschijnlijk (net) niet meer...

Lat pulldown is nog okay.. waarom geen Weighted Chins je kunt nu al met 10 kilo in een rugzakje optrekken hoor!

Nog een pomp in de bors gehad?
Danku, maar het moet ook.. ik loop in voorbereiding voor de 4 mijl bij de dam tot dam loop he..
En geen pomp gelukkig.. heb er niet zoveel mee.
Verder vind ik lat pulldowns best lekker af en toe.. ik slinger met chins teveel, nu kan ik me concentreren op het gewicht :)
 
Dus infeite een Romanian Deadlift, met steunpunt "beugels" van bijvoorbeeld het squatrek, dat je hem dus niet van de vloer aftilt
maar van die steunpunten, heb ik het zo goed?
 
Masallah zei:
Dus infeite een Romanian Deadlift, met steunpunt "beugels" van bijvoorbeeld het squatrek, dat je hem dus niet van de vloer aftilt
maar van die steunpunten, heb ik het zo goed?
Ja, klopt :thumb:
 
31-07-06

Squat:
- Opwarmen
- 8 x 110
- 8 x 120
- 6 x 125
En ja hoor, weer last van m'n rug, blijkbaar weer te snel zwaar willen gaan, benen hebben nog veel over..

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 80
- 8 x 85
- 2 x 90
Gestopt, m'n linkerborst begon ook al te zeuren :(

Toen nog ff op de crosstrainer om de rug weer wat los te maken.

Comment: k*tZOOI!
 
Leophyte zei:
31-07-06

Squat:
- Opwarmen
- 8 x 110
- 8 x 120
- 6 x 125
En ja hoor, weer last van m'n rug, blijkbaar weer te snel zwaar willen gaan, benen hebben nog veel over..

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 80
- 8 x 85
- 2 x 90
Gestopt, m'n linkerborst begon ook al te zeuren :(

Toen nog ff op de crosstrainer om de rug weer wat los te maken.

Comment: k*tZOOI!

Wat is juist het probleem met je rug ?
 
jammer, blessures zijn hier een plaag geworden :(
 
Kerel, heb net pag 1 van je log gelezen en ben toen meteen door geskipt naar pag 97. Grote gains aals je dat met elkaar vergelijkt. Goed werk man!! Gefeli!

Vwb de belssures: miss twee weekjes rust pakken. Is vaak een veeg teken als op meerdere plekken kleine pijntjes gaan ontstaan.
Suc6!
 
wimmos zei:
jammer, blessures zijn hier een plaag geworden :(
Idd, om gek van te worden.
Little Me zei:
Wat is juist het probleem met je rug ?
Lijkt weer op hetzelfde als eerst, ik denk puur overbelasting, vanuit het niets weer direct zwaar willen gaan.

Maar ik ben het zat om met lichte gewichten te trainen. Misschien woensdag rust of (jaja) lichte gewichten proberen, vrijdag wou ik eigenlijk richting de 150 ofzo :o
 
Naga zei:
Kerel, heb net pag 1 van je log gelezen en ben toen meteen door geskipt naar pag 97. Grote gains aals je dat met elkaar vergelijkt. Goed werk man!! Gefeli!

Vwb de belssures: miss twee weekjes rust pakken. Is vaak een veeg teken als op meerdere plekken kleine pijntjes gaan ontstaan.
Suc6!
Thnx, maar heb net al 2 weken rust gehad ;) Ik wacht wel ff af hoe het zal gaan..
 
Hehe.

Sterkte in ieder geval, man... Hoop dat je door kan rammen!
 
hey leon goeie conditie bro!!

Wat betreft die blessure he.. Ik was er zowat vanaf en nu is het weer helemaal mis. Maar ik weet wat er bij mij aan de hand is. Ik heb snel last van kou en dat slaat me dan snel op de rug. Ik nam steeds met het warme weer een koude douche en bleef er gewoon 10 min onderstaan. Je koelt lekker af maar ik vroeg me al af of het daarmee te maken kon hebben.

Ik kreeg dit paar jaar geleden ook en kon even niet normaal meer bewegen zo erg. Gisternacht heb ik teveel in de kou gelegen en smorgen was ik behoorlijk koud. Ik wou even een deken ophalen en mijn hele rug zat vast toen ik bukte. Misschien heb jij dezelfde oorzaak, smorgens is het ook altijd wat erger als naar verloop van de dag. Op dit moment kan ik werkelijk even niets meer zonder hevige pijn maar nu weet ik wel zeker wat het is.
 
ded.cop zei:
hey leon goeie conditie bro!!

Wat betreft die blessure he.. Ik was er zowat vanaf en nu is het weer helemaal mis. Maar ik weet wat er bij mij aan de hand is. Ik heb snel last van kou en dat slaat me dan snel op de rug. Ik nam steeds met het warme weer een koude douche en bleef er gewoon 10 min onderstaan. Je koelt lekker af maar ik vroeg me al af of het daarmee te maken kon hebben.

Ik kreeg dit paar jaar geleden ook en kon even niet normaal meer bewegen zo erg. Gisternacht heb ik teveel in de kou gelegen en smorgen was ik behoorlijk koud. Ik wou even een deken ophalen en mijn hele rug zat vast toen ik bukte. Misschien heb jij dezelfde oorzaak, smorgens is het ook altijd wat erger als naar verloop van de dag. Op dit moment kan ik werkelijk even niets meer zonder hevige pijn maar nu weet ik wel zeker wat het is.
Thnx voor het meedenken bro, maar het ligt bij mij niet aan de kou.. Tis gewoon dat ik een tijdje iets rustiger aan moet doen denk ik.
uncLez zei:
Hehe.

Sterkte in ieder geval, man... Hoop dat je door kan rammen!
Thnx

Vandaag weer 's getraind, voor de 2e maal deze week nog maar, maar het ging beter dan maandag!

04-08-06

Hangclean:
- Opwarmen
- 2 x 3 x 60
- 2 x 3 x 70
- 3 x 2 x 80 (PR)
- 1 x 90 (PR)
Techniek bij de 90 was niet meer helemaal goed, maar zowaar pr's :D
Ik denk dat het toch waar is wat o.a. Ari70 zegt, met hangclean kan ik denk ik binnen afzienbare tijd zwaarder dan powercleans..

Squat:
- Opwarmen
- 6 x 80
- 6 x 100
- 6 x 110
Was om te testen hoe m'n rug het hield, niet zwaarder gegaan. Voelde 'm heel lichtjes, verder was het een makkie!

Daarna Hack Squat op zo'n machine, in totaal 7 of 8 sets van 6 tot 8 reps, m'n hele quads naar de tering :D.
Vervolgens assisted GHR's 3 sets.
Mooi, m'n benen hebben in elk geval de opdonder gehad die ze nodig haddden.

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 80
- 6 x 90
- 4 x 100
Ff testen hoe het met de kracht zat. 5x100 is m'n pr, dus zit er niet ver vanaf!

Daarna nog 3 sets, 6 reps cable rows.

Het trainen is een beetje een chaos zo, veel machines, maar m'n prioriteit ligt bij het hertsel.
De planning is om volgende week 3x fullbody te doen, maandag relatief zwaar, woensdag licht, vrijdag weer zwaar.
Die week erop 4x trainen (UB/LB) en daarna wou ik eigenlijk starten met Dan Alexander. Maar we zien hoe het zal gaan.
 
Back
Naar boven