Fitness Seller

Leophyte's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Dude, ga nu niet iedere keer testen of het wel of niet kan met die onderrug.. laat hem liever ff wat links liggen en doe wat stabilisatie werk voor de rug!!

Woensdag word jou dag IK EIS een Olympic Lift met 100 kilo ;)!! gaat je wel lukken dude!!
 
Nice pr op de CGBP. Alleen je MP mag wel wat hoger.
 
Waarom doe je die dan niet al liggend op een bankje ? Of hebben jullie geen bankjes die hoger zijn ?

Anders een bankje op boxen zetten .
Wel 's over gedacht.. geen optie
Dude, ga nu niet iedere keer testen of het wel of niet kan met die onderrug.. laat hem liever ff wat links liggen en doe wat stabilisatie werk voor de rug!!

Woensdag word jou dag IK EIS een Olympic Lift met 100 kilo ;)!! gaat je wel lukken dude!!
Niet gelukt ;)
Nice pr op de CGBP. Alleen je MP mag wel wat hoger.
Die MP is gewoon zwak op het moment.. was eerst sterker, komt wel weer.

09-08-06

High Pull:
Eerste keer..
- 2 x 5 x stang
- 2 x 5 x 30
- 2 x 5 x 40
- 5 x 50

Powerclean + pushpress/jerk
- 3 x 50
- 3 x 60
- 2 x 3 x 70
- 2 x 2 x 80
- 1 x 85

Hangclean:
- 3 x 80
- 2 x 80
- 1 x 85
- 0 x 90 (f)
Die misser kwam doordat ik geen explosiviteit meer had

Daarna wou ik nog squatten, opgebouwd tot 10x100, leek me beter om niet te gaan forceren.

Nog wel assisted GHR's gedaan en een setje hammercurls met 8x24.

Was een keer leuk om zo te trainen, maar ga het niet weer doen, heb weer zin om echt PL-sT te trainen..
 
Je bent met High Pulls begonnen!!
Hoe was de speed op die Pulls?? kletste hij bijna tot over je hoofd zeker?? kwam je op je tenen?? Inzet waar het moet gebeuren is bijna hetzelfde als een Hangclean dus alles vanuit je heupen "mijn favo beweging" meer hoef ik je niet te vertellen ;)


over een week of 3 kun je die waarschijnlijk met een gewicht +/- 80!
 
Thnx Ari voor het optimisme. Ik hoop dat je gelijk hebt over het gewicht..
Maar ik kan je een ding vertellen.
Het beest in mij is terug ;)

11-08-06

Squat:
- Opwarmen
- 3 x 100
- 6 x 110
- 6 x 120
- 6 x 125
Vanaf hier met riem
- 5 x 130 (volgens Gunsy niet helemaal goed op diepte)
- 5 x 140 (zeker wel op diepte; PR!!)
- 2 x 150 (PR)*
*Ging wel bijna mis, met het terugleggen kwam ik tegen het rack aan, de stang verschoof op m'n rug, gevolg.. alle schijven kletterden eerst aan de ene kant, toen aan de andere kant naar beneden. Was ff schrikken, maar gelukkig geen gewonden.
Note: Geen last van m'n onderrug, al was ik er wel wat bang voor.
Songtrack: Nagoyah - Listen you ****erz

Bench:
- Opwarmen
- 8 x 90
- 6 x 95

Hyperextensions; 3x15xBW+20

Shrugs: 2x8x120, 2x6x130

Heerlijk!! Wat ik nu ook weet is dat m'n benen de kracht wel hebben, voorlopig moet m'n core duidelijk sterker worden.
Wat ik in gedachten heb is veel hyperextensions, wat goodmornings, rackpulls, en veel ab-shit.

Volgende week nog 3x/week trainen, daarna weer over naar 4x per week. UB/LB.
Dan Alexander is nog niet zeker..
 
Goed dat je nog geen beslissing over Den'Alex heb genomen!

overhandse shrugs!!
lekker die squats!!

Idd het is een core problem, heb ik ook :)
 
Dan Alexander is nog niet zeker. Neeej, iets met Russen en een S :D

Lekkere squat, rug lijkt de goede kant op te gaan :thumb:
 
Heel netjes die squat.
 
Dan Alexander is nog niet zeker. Neeej, iets met Russen en een S :D

Lekkere squat, rug lijkt de goede kant op te gaan :thumb:

Smolov?


BTW goeie squat! Je krijgt karma van zodra ik weer kan :)
 
Thnx allen..
@ Wimmos, Smolov ja, maar nu nog ff niet ;)

14-08-06

BOR:
- Opwarmen
- 6 x 70
- 2 x 6 x 80
- 5 x 80
Strict

Powerclean+press:
- 2 x 3 x 60
- 2 x 3 x 65
- 2 x 1 x 70

Chin-ups:
- 5xBW supinated
- 2x4xBW+12 sup.
- 2x6xBW pronated

Incline Bench:
- 5 x 70
- 5 x 75
- 3 x 80

Hammercurls ss triceps cable pushdowns...

Waardeloos ;)
 
ik vind je training ruk (ja die van mij stelt ook niets voor.. ben blij dat je die Rows strict heb gekregen maar dit lukte je tijd terug ook.. IK EIS EEN BETERE TRAINING IN HET VERVOLG!! Je bench is om te huilen Dude!!

positieve: 2x4xBW+12 sup (ja netjes hoor!)

ik verwacht beter van je dan dit! dan kunnen die chicks je borst nog zo geweldig vinden!! ;)
 
laag volume... iedereen moet hier weer eens in gang gaan schieten en trainen alsof een mini-ecto een nachtmerrie is! En we zullen beginnen.......... bij jouw log!
 
Ohja, was deload he :P
 
Zet dat er dan bij!! en bedankt voor de tip bij negatief commentaar, zal ik het magische woordje Deload ook eens gaan gebruiken ;)!
 
ik verwacht beter van je dan dit! dan kunnen die chicks je borst nog zo geweldig vinden!! ;)

Weer die msn gesprekken?


Leon moet ze schema weer oppakken. Als die een gericht doel heeft komt het weer goed.
 
mooi te lezen dat het beter gaat met je rug. Ik heb wel 1 vraag ik snap veel pr's soms niet ik zie ze hier en ook in andere logs. JE deed 2x150 heel goed en netjes maar je deed toch ook 1x160 in je sig? ik ga er dan wel vanuit dat ik ook wel 2x150 kan en zou het dan niet als een nieuw pr zien. Zelfde als ik weet dat ik bijv sterker met mijn 1 rm op bench ben geworden ik er ook vanuitmag gaan dat ik meer reps kan maken met een lichter gewicht als daarvoor...Ik zie dat wel meer, waarom zou ik dat speciaal als pr vermelden?
 
Squats zijn zeker goed, traint gunsy ook bij jou?
 
mooi te lezen dat het beter gaat met je rug. Ik heb wel 1 vraag ik snap veel pr's soms niet ik zie ze hier en ook in andere logs. JE deed 2x150 heel goed en netjes maar je deed toch ook 1x160 in je sig? ik ga er dan wel vanuit dat ik ook wel 2x150 kan en zou het dan niet als een nieuw pr zien. Zelfde als ik weet dat ik bijv sterker met mijn 1 rm op bench ben geworden ik er ook vanuitmag gaan dat ik meer reps kan maken met een lichter gewicht als daarvoor...Ik zie dat wel meer, waarom zou ik dat speciaal als pr vermelden?
Niet helemaal mee eens. Als ik 160 als pr heb, wil dat niet zeggen dat ik 2x150 ook zomaar ff doe. Daarbij heb ik naar die 160 toegewerkt, was echt als maxen bedoeld, dit was meer een extra setje om te kijken waar ik sta.
Hoe dan ook, het gaat de goede kant op, er zit nog veel meer in, ik mik op een max van 185 tegen het eind van het jaar, zou mooi zijn.

En thnx Alex :)

16-08-06

Goodmornings:
- 8 x 40
- 8 x 60
- 8 x 70
- 6 x 80
- 6 x 90 (pr)
Niet meer helemaal zeker wat ik nou precies heb gedaan.. Was in elk geval de eerste keer sinds een maand of 2. Voelde eerst wat stijd in de rug, maar niet geforceerd gedaan, kan zwaarder gaan de komende tijd.

Rack Pulls (1e pin):
- Opwarmen
- 6 x 100
- 6 x 120
- 6 x 130
- 3 x 140
Alles pronated. Lijkt niks, gezien m'n pr van 180, maar dit was allemaal heel beheerst, wil niets forceren met m'n rug. Ook voor het eerst sinds tijden weer conventional..
Dat het beheerst was, wil overigens niet zeggen dat ik het niet zwaar vond. De gewichten komen wel weer hiermee.

Rack Lockouts/static holds:
Echt een lockout, misschien 10 cm?? 10-15 sec. hold
Pronated:
- 100
- 150
Supinated:
- 180
- 210
- 230
Is wel te voelen aan de klauwen :D

Front Squat:
- 2 x 6 x 60
- 6 x 80
- 6 x 90 (makkelijk?!!)
- 5 x 100 (PR)
- 3 x 105 (PR)
Oud pr was geloof ik 3x100.. oefening ook in geen eeuwen meer gedaan. Zit net als de goodmornings nog wel meer in voor de toekomst.

Daarna nog wat leg raises en assisted GHR's (danwel negatieven..).

Toch wel lekker getraind, het was een beetje aftasten allemaal, maar voelde goed!
 
Jaaaa. Dit soort trainingen zijn relaxed en moeten we vaker hebben!
 
Back
Naar boven