Fitness Seller

Leophyte's trainingslog (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thnx for comment heren :D
Ik weet dat m'n rows achterlopen, bij het volgende schema zullen ze zeker aanwezig zijn!!

Dan Alexander; week 6, dag 2

07-03-06

Ik zeg het er alvast bij.. vandaag voel ik me niet super, geen motivatie, alles gewoon klote. Maar omdat ik nou eenmaal moet, heb ik toch getraind.

Deadlift:
- 8 x 85
- 6 x 102.5
- 6 x 120
- 5 x 130
- 2 x 5 x 140
Alles voelde onmogelijk zwaar, waardeloos.

Military Press:
- 8 x 40
- 6 x 47.5
- 6 x 55
- 5 x 60
- 5 x 62.5
- 5 x 65
Laatste setje was bijna failure :o.

De training heb ik gehaald, maar ging niet lekker, voelde me vermoeid en niet gemotiveerd. Morgen een rustdag, donderdag weer 100%!
 
je hebt het gehaalt dus dat is een goed teken!
 
:devil: HE MADE IT!!! :devil: Donderdag verwacht ik MINSTENS 100%

wat gebruik je eigenlijk net voor je training of tijdens je training aan extra energie supplementen (dextro's andere snelle suikers, red bull, koppen koffie??) op mijn mindere dagen eet ik me helemaal gek aan de druivensuikers, en het helpt wel!
 
ziet eruit als een goede training :thumbs:
donderdag weer fit en dan knallen voor pr's!!
 
row row row your boat :D
goede mp en dead is ook best net
 
Ari70 zei:
:devil: HE MADE IT!!! :devil: Donderdag verwacht ik MINSTENS 100%

wat gebruik je eigenlijk net voor je training of tijdens je training aan extra energie supplementen (dextro's andere snelle suikers, red bull, koppen koffie??) op mijn mindere dagen eet ik me helemaal gek aan de druivensuikers, en het helpt wel!
Haha, komt goed donderdag, als ik me weer beter voel, vast wel!
Ik eet voor een training verder niets bijzonders, gewoon een uurtje van tevoren een maaltijd, stuk of 5 boterhammen in mijn geval. Alleen als ik ga toppen en heel erg goed gefocused moet zijn drink ik wat energydrink.
@ all, thnx
 
je moet maar ff een pot oploskoffie naar binnen werken voordat je gaat trainen donderdag :D
 
goed gedaan ondanks ontbreken aan motivatie.
 
Leophyte zei:
Het is gewoon in- en in-triest!

DL: 200
MP: 85

haha, nee, zo ben ik niet. Heb als protest nog 10 reps met de maximale stangbelasting gedaan :D

Thnx, lijkt me niet verstandig, net wat jorasho zegt

Bedankt, we beginnen eenzame strijders aan het front te worden, een uitstervend ras. Maar nog altijd geldt: Nobody likes us, we do'nt care!

Komt nog wel ja

230?? :D

Danku, morgen idd mooi speed benchen..
Enne, speciaal voor 053: Job die is de hoer van Enschedeeee!!

Wat wilt ze dan?

:thumb:

Ruzie met jou? ;)
j/k
Die stang gaat eraan :fire:

Thnx! Denk dat het zoiets is jah, zou heel goed kunnen, maar weet het niet precies.
Note: de 200 is in zicht.


Ok, een heleboel replies, erg onoverzichtelijk, maar red oe d'r met:D

zo jij hebt ook de multi-quote-knop gevonden ;)
 
uhm weet niet wat ik moet zeggen, leophyte, aan de ene kant top dat je het toch even gedaan hebt. Maar aan de andere kant een schop onder je reet voor die deadlift.
 
g-men zei:
uhm weet niet wat ik moet zeggen, leophyte, aan de ene kant top dat je het toch even gedaan hebt. Maar aan de andere kant een schop onder je reet voor die deadlift.
Haha, ok...

Nog een schop onder iemands reet, maar niet die van mij, Job van Regteren is de naam. Hij rest me geen andere keus dan Dan Alexander te staken..

Vandaag was m'n laatste training hiervan.

Dan Alexander; week 6, dag 3

09-03-06

Squat:
- 8 x 75
- 6 x 90
- 5 x 107.5
- 4 x 122.5
- 4 x 132.5
- 2 x 3 x 140*
- 3 x 140 (4f) Al met al wel een pr
- 4 x 130
* Hier begon het gezeik weer. Die godsverachtelijke oetlul kwam eraan en zei: "Zeg, wil jij die 5-jes er ff af doen? Je gaat weer over de maximale stangbelasting heen". Toen hij weg was heb ik toch nog maar ff snel nog een setje met 140 gedaan, ik moest 4 reps volgens het schema, maar lukte niet (was wel volledig raw)..
Gedesillusioneerd ging ik nog maar ff wat banken.

Bench:
- 8 x 55
- 6 x 67.5
- 5 x 80
- 4 x 92.5
- 4 x 97.5
- 2 x 3 x 102.5 (pr)
- 4 x 97.5
- 7 x 90 (8f)

Zo, dat was 'm dan, morgen nog deadlift en OHP-en, maar niet zwaarder dan de maximale belasting, wel hoger volume.
Wat ik ga doen is het volgende:
- Volgende week deload en rugtraining oppakken
- Die week erop maandag en dinsdag maxen, 's avonds waar job er niet bij is.
- Zorgen dat ik per 1 april terecht kan bij een andere sportschool (Gunsy, here I come!!)
- Tot die tijd begin ik vast met m'n nieuwe schema, zei het met een hoger volume (minder gewicht), ik moet toch wat..

Spijtig dat ik deze beslissing moet nemen, maar het is niet anders. Die zeikstraal van een Job ontmeemt me het plezier van het trainen op deze manier..

De planning is om een aangepast WSB-schema te doen t/m de zomer, na de zomer wil ik DA nog een keer gaan pogen..
 
Laatst bewerkt:
ook wissel van sport school. we zijn partners is crime:D
 
Wat een aap is die Job ook man. Klote dat je je DAN niet kan afmaken op deze lullige manier.

Opzich wel een goeie training. Mooi pr's.

Op zich wel tof dat je naar Gym to-B gaat dan. Bel wel binnenkort, anders kan je er op korte termijn nog niet terecht.
Olympische barbell, ouwe apparaten en dumbbells tot 58kg. Yeah buddy!
 
ah spijtig kerel, wel nette pr's.
is job zo'n ecto, gewoon latren zeiken:D
 
Goede beslissing om daar te nokken man:clap:

Nu nog snel een dumbbell op z'n voet laten vallen, je gaat toch weg:)

Goede training ook, zeker de squat.
 
erg jammer jongen

in en in triest die job. is het geen optie om uberhaupt 's avonds te gaan trainen?
 
Nice training gozer! Nette squats en bench. Jammer van die enorme oetlul, dat je daarom geen andere mogelijkheid rest om weg te gaan.

Ik zou de tip van g-men btw wel opvolgen.. Gewoon de laatste training daar een dumbbell perongeluk op Job z'n teentjes laten vallen..:D
 
idd ff chkn wat zn maximale voetbelasting is :D (en dan met een db van 32 kg op zn tenen zeggen dat ie daar beter niet over heen kan gaan)

maar ik zie niet in waarom je dit doet staken en overstappen naar WSB, daar moet je iedere week (sub)maximaal gaan.

vraag anders eens na waar die baar vandaan komt, misschien kun je even navraag doen, want die max stangbelasting daaro is echt van de zotte. En ze moeten niet zo zeiken, bij het saxion (en die gast wil zn 'gym' natuurlijk niet onderlaten doen voor een stel hbo'ers :D), had ik ze zo ver, dat mocht de stang breken, het me niks zou kosten, moesten ze maar fatsoenlijk spul aanschaffen (no joke, die lui bij saxion weten zo af en toe waar ze het over hebben!). Die stang kon tot 110 kg volgens hen, heb er max 170 aan gehad geloof ik, niks aant handje.
 
g-men zei:
Goede beslissing om daar te nokken man:clap:

Nu nog snel een dumbbell op z'n voet laten vallen, je gaat toch weg:)

Goede training ook, zeker de squat.
Haha, tnhx. Dat laatste zal ik maar niet doen, verzin liever iets dat wat meer pijn doet :whip:.

builderB zei:
idd ff chkn wat zn maximale voetbelasting is :D (en dan met een db van 32 kg op zn tenen zeggen dat ie daar beter niet over heen kan gaan)

maar ik zie niet in waarom je dit doet staken en overstappen naar WSB, daar moet je iedere week (sub)maximaal gaan.

vraag anders eens na waar die baar vandaan komt, misschien kun je even navraag doen, want die max stangbelasting daaro is echt van de zotte. En ze moeten niet zo zeiken, bij het saxion (en die gast wil zn 'gym' natuurlijk niet onderlaten doen voor een stel hbo'ers :D), had ik ze zo ver, dat mocht de stang breken, het me niks zou kosten, moesten ze maar fatsoenlijk spul aanschaffen (no joke, die lui bij saxion weten zo af en toe waar ze het over hebben!). Die stang kon tot 110 kg volgens hen, heb er max 170 aan gehad geloof ik, niks aant handje.
Over dat WSB. Het zal wel erg aangepast zijn de eerste weken, maar met een beetje geluk zit ik per 1 april bij Gunsy, bij een oud top-bodybuilder, dus dan kan ik weer raggen. Tot die tijd werken met 10 reps van 130 ofzo op de DL :D
En tjah, die stang komt van technogym, had ze al een mail gestuurd, maar nog geen antwoord.. Hoeft ook niet meer, die man is toch zo eigenwijs dat hij er echt niet meer dan 120 aan laat hangen. Eigenlijk moet ik 'm de laatste keer dat ik er train een foto van mezelf geven met 240 kg eraan, die heb ik :D.
punani zei:
ook wissel van sport school. we zijn partners is crime:D
Haha, jij had toch dat gezeur met max. 70 kg op je dip-rek?? :D Wat is het ook triest gesteld in sommige sportscholen.
Gunsy zei:
Wat een aap is die Job ook man. Klote dat je je DAN niet kan afmaken op deze lullige manier.

Opzich wel een goeie training. Mooi pr's.

Op zich wel tof dat je naar Gym to-B gaat dan. Bel wel binnenkort, anders kan je er op korte termijn nog niet terecht.
Olympische barbell, ouwe apparaten en dumbbells tot 58kg. Yeah buddy!
Mooooi! Maar ik was van plan om gewoon 's een keer langs te komen, weet wanneer, volgende week ofzo.
18fitie zei:
ah spijtig kerel, wel nette pr's.
is job zo'n ecto, gewoon latren zeiken:D
Ik laat hem wel zeiken, ik heb het gehad met die man.

jorasho zei:
erg jammer jongen

in en in triest die job. is het geen optie om uberhaupt 's avonds te gaan trainen?
Op zich zou ik dat wel willen, maar om dan elke keer op en neer te reizen van Nijverdal naar Enschede.. nee dus! Ik ga het een paar keer doen, dan ga ik maxen, be there!
RubenSossa zei:
Nice training gozer! Nette squats en bench. Jammer van die enorme oetlul, dat je daarom geen andere mogelijkheid rest om weg te gaan.

Ik zou de tip van g-men btw wel opvolgen.. Gewoon de laatste training daar een dumbbell perongeluk op Job z'n teentjes laten vallen..:D
Hahaha, jullie zijn echt te grappig :D Maar bedankt!
 
Ohja, ik zal jullie gelijk m'n schema ff doen..

De komende weken kan ik met deadlift niet laag in de herhalingen zitten, maar mocht ik de mogelijkheden hebben, dan wordt het schema ongeveer zo:

Maandag:

- Speed (low) box squats - (8x2)
- Deadlift (off plates) - (3x3,5x5,3RM,5RM)
- Goodmornings - (3x 5-8)
- Hyperextension/Pullthroughs - (3x high rep)
- Kneeled cable crunch ss Side bends - (3x high rep)

Dinsdag:

- Speed bench - (8x3)
- Military Press staand/zittend - (3-6 reps)
- BOR/T-Bar Row - (3-8 reps)
- Chins/Latt Pulldown - (volume/5-8 reps)
- Close-Grip bench flat/decline - (3-5 reps)
- Bench lockouts - (smith, soms)

Donderdag:

- (Box) Squat - (1-5 RM)
- Front Squat/Stiff Leg deadlift - (3-8 reps)
- Glute Ham Raise / SLDL - (6-10 reps)
- Shrugs (5-8 reps)
- Decline weighted crunches/Leg raise/Dragonflys - (8-12 reps)

Vrijdag:

- Flat/Incline Bench - (1-5 RM)
- Incline/Flat Bench - (1-5 RM)
- Chins/Latt Pulldown - (volume/5-8 reps)
- BOR/T-Bar Row - ( 3-8 reps)
- Tate Press/Triceps Extension (6-10 reps/10+reps)

Verder wil ik er nog 1/2x per week wat RC-werk in gooien. Seated dumbbell cleans en wat externe rotatie met dumbbells, heel licht.
 
Back
Naar boven