MuscleMeat

Leophyte's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tsjong Jongen, dat zo een vent je heel het plezier van je training kan afnemen, dat is toch wel heel triest zeg!! sterkte er mee en van die DB op zen teen kan denk ik idd geen kwaad!!! STERKTE KEREL, Die kerel geeft je denk een groter K*T gevoel dan dat het niet halen van een training in je DAN Alexanders schema zou geven..
 
Ik zat er eens over te denken, maar eigenlijk doe je nu precies wat hij wil.. Hij wil geen echt (zoals iemand eens zei: pillenslikkende) bodybuilders/powerlifter hebben en je vertrekt (met al het respect voor je keuze ;) )...

Toch echt niet een poging tot een gesprek/nogmaals Erica's mailtje laten lezen? Breek dan op z'n minst nog ff die stang af :D

Maargoed, ik zal het iig jammer vinden, heb veel van je geleerd daar :D
 
Tsja, veel reizen, dat ben je toch al aan het doen, is het niet ;) Het scheelt je denk ik gewoon veel geld en nogmaals ik zou het zelf erg jammer vinden, al was het maar omdat ik niet meer met je kan trainen dan. Ik snap dat je voor jezelf moet kiezen en dat je het gezeik zat bent, maar ik had het er ook met een huisgenoot over die ook geregeld meer aan die stang hangt en die heeft never problemen en traint 's avonds.
 
jorasho zei:
Tsja, veel reizen, dat ben je toch al aan het doen, is het niet ;) Het scheelt je denk ik gewoon veel geld en nogmaals ik zou het zelf erg jammer vinden, al was het maar omdat ik niet meer met je kan trainen dan. Ik snap dat je voor jezelf moet kiezen en dat je het gezeik zat bent, maar ik had het er ook met een huisgenoot over die ook geregeld meer aan die stang hangt en die heeft never problemen en traint 's avonds.
Ik snap wat je bedoelt, het is inderdaad duur, maar elke keer 's avonds op en neer reizen is geen optie.. Als ik nu op en neer reis, heb ik er vaak ook nog colleges bij enzo..
Wat ik wel kan doen is om dan af en toe 's een keer 's avonds komen trainen, waarschijnlijk hoef ik de pas dan toch niet te scannen.. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nou eenmaal ambities en die zal ik niet bereiken daar, vroeg of laat moet ik er toch weg.
SiRoj zei:
Ik zat er eens over te denken, maar eigenlijk doe je nu precies wat hij wil.. Hij wil geen echt (zoals iemand eens zei: pillenslikkende) bodybuilders/powerlifter hebben en je vertrekt (met al het respect voor je keuze ;) )...

Toch echt niet een poging tot een gesprek/nogmaals Erica's mailtje laten lezen? Breek dan op z'n minst nog ff die stang af :D

Maargoed, ik zal het iig jammer vinden, heb veel van je geleerd daar :D
Ik weet dat hij nu krijgt wat hij wil, mooi voor hem.. Ik vind het ook jammer dat het zo moet gaan, maar die man is zo eigenwijs dat hij er toch alles aan zou doen om te zorgen dat er geen olympische halter komt, al is het maar voor z'n ego.
 
Ja, ok, is misschien wat anders. Inderdaad, tot de zomer kan je sowieso af en toe 's avonds erbij komen trainen toch? Ik heb wel een ideetje trouwens, om eens kijken of het geheel wat in de vijfde versnelling is te krijgen.
 
Leophyte zei:
Ik snap wat je bedoelt, het is inderdaad duur, maar elke keer 's avonds op en neer reizen is geen optie.. Als ik nu op en neer reis, heb ik er vaak ook nog colleges bij enzo..
Wat ik wel kan doen is om dan af en toe 's een keer 's avonds komen trainen, waarschijnlijk hoef ik de pas dan toch niet te scannen.. Ik vind het ook jammer, maar ik heb nou eenmaal ambities en die zal ik niet bereiken daar, vroeg of laat moet ik er toch weg.

Ik weet dat hij nu krijgt wat hij wil, mooi voor hem.. Ik vind het ook jammer dat het zo moet gaan, maar die man is zo eigenwijs dat hij er toch alles aan zou doen om te zorgen dat er geen olympische halter komt, al is het maar voor z'n ego.


Indien je plaats hebt, investeer in je eigen fitness ruimte thuis.

-de investering heb je op een 2-3 jaren terug
-tijd bespaard
-al die ellende met fitnessuitbaters & hun "regels" bespaard

heb het ook zo moeten doen.
 
paddos zei:
Indien je plaats hebt, investeer in je eigen fitness ruimte thuis.

-de investering heb je op een 2-3 jaren terug
-tijd bespaard
-al die ellende met fitnessuitbaters & hun "regels" bespaard

heb het ook zo moeten doen.
Geen ruimte voor thuis, wel plannen voor in de toekomst..

Vandaag nog ff getraind, is geen DA meer te noemen, maar leek er in het begin nog wel wat op:

10-03-06

Deadlift:
- Opwarmen
- 2 x 10 x 130
- 12 x 130 (woei!!)
Apart zoveel herhalingen..

Military Press:
Ik wou voor een 3 RM gaan
- 3 x 50
- 3 x 60
- 1 x 65
- 3 x 70 (PR), erg makkelijk
- 1 x 75 (2f), toch te zwaar
- 3 x 72.5 (PR)

Toen nog zin om wat aan te kloten.. o.a.
- Cable Row: 3x5x100 (pr)
- Close grip front pulldown: 2x6x90 (full stack)
- Behind the neck pulldown (palms in): 6x70, 6x80
- Wide front pulldown (palms in): 2x6x80
- Tussendoor nog 6x90 squat
- Dumbbell Row: 8x32, 10x32.

Tjah ,ach.. was wel leuk :D
 
Ziet er wel goed uit Leon.
 
**** man je gaat hard lekkere pr's!!!! die deadlift ook! heb ik nog nooit gedaan zoveel reps met 130kg. Je gaat me toch niet inhalen he op de deadlift:mad: je wordt echt wel een sterke gozer!
 
Leuke training bro, nice deadlift!

btw, ik zie nooit curls in je training staan.. Kan dat kloppen?
Zoja, ga zo door! ;)
 
Léon en curls, jaja, dat in een zin zeker ;)
 
RubenSossa zei:
Leuke training bro, nice deadlift!

btw, ik zie nooit curls in je training staan.. Kan dat kloppen?
Zoja, ga zo door! ;)
nu je het zegt


goede deadlift leonel
 
Thnx mannen, curls zijn trouwens af en toe best leuk, maar alleen als een extraatje, geen standaard routine.

Deze week staat in het teken van deload voor de 4 oefeningen van DA waar ik volgende week op ga maxen en om m'n rug weer aan te pakken.

13-03-06

Speed Box Squat (staggered) Front Pulldown:
- Opwarmen
- 2 x 80 // 8 x 50
- 2 x 80 // 8 x 55
- 2 x 85 // 7 x 60
- 2 x 85 // 7 x 65
- 2 x 85 // 6 x 70
- 2 x 85 // 6 x 75
- 2 x 85 // 5 x 80
- 2 x 85 // 4 x 85
- 2 x 85 // 3 x 90
Ik had gehoopt de squats met 90 kg te kunnen doen, maar de snelheid met 85 kg kon zelfs nog beter vond ik, dus volgende week nogmaals met 85.

Speed Bench (staggered) Supinated Pull-ups:
- 2 x 3 x 65 // 2 x 5 x BW
- 4 x 3 x 70 // 4 x 5 x BW
- 3 x 65 // 3 x BW :mad:
- 3 x 65 // 5 x BW
De snelheid op de bench met 70 kg was beduidend minder dan met 65 kg, daarom terug gegaan, volgende keer weer op 65 beginnen.

Klaar in 40 minuten.
 
Nice workout bro, maar die pullups moeten wel beter kerel!
 
Supertom zei:
ziet er uit als een lekkere training !
Thnx, maar ben het wel met ruben eens
RubenSossa zei:
Nice workout bro, maar die pullups moeten wel beter kerel!
Thnx for comment, je hebt gelijk. Ik verdien een schop onder m'n kont. Maar die pull ups worden ook beter! Vandaag waren het pulls, donderdag rows..
 
Nette training zo te zien. erg goed om je snelheid ook te onderhouden!!

Is dit typische voor een Deload?

wat betekent Staggered?
 
Ari70 zei:
Nette training zo te zien. erg goed om je snelheid ook te onderhouden!!

Is dit typische voor een Deload?

wat betekent Staggered?
Is niet typisch, ik vind dat m'n explosiviteit wel beter mag, dus ik train daar op. Verder is het niet al te belastend voor je cns ivm de lage load, dus past wat mij betreft wel in een deload.
Wat ik altijd doe bij een deload drastisch het volume omlaag en de intensiteit wat omlaag.
Staggered heb ik geloof ik 's een keer gezien in de log van Adema, betekent zoveel als superset, maar dan niet gelijk achter elkaar door.
 
Back
Naar boven